jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
en ik die dacht dat IK het verdoet had vandaag in de gym, jij gaat nog een stapje verder![]()
Klopt, totaal verdoet.
Ik vertoon me daar niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik die dacht dat IK het verdoet had vandaag in de gym, jij gaat nog een stapje verder![]()
ik weet wel hoe je je voelt leanbrah
soms heb ik ook wel is denk ik bam vanavond stap ik er op af, en als ze dan langs komt durf ik niets en dan heb ik later spijt![]()
Haha leanbrah is een shared account bruh. Maar ik post er ook op.
Ik was niet voorbereid man, ik dacht dat ze er niet was. En opeens BOEM aaaah dus ik loop naar de andere kassa.
feelsbadman
je kon toch ook gewoon aan haar kassa gaan en "niet durven" op een normale manier door gewoon te betalen zonder iets te zeggen. Als je speciaal in een rij gaat staan terwijl haar kassa leeg is ben je gewoon gestoord
maar waarom?je kon toch ook gewoon aan haar kassa gaan en "niet durven" op een normale manier door gewoon te betalen zonder iets te zeggen. Als je speciaal in een rij gaat staan terwijl haar kassa leeg is ben je gewoon gestoord
![]()
Nah heb gefaald
Liep naar binnen, zag haar in eerste instantie niet. Bijna bij de kassa, zie ik haar opeens en loop ik alsnog naar de andere kassa. Terwijl er niemand bij haar in de rij stond.Draait ze zich ook nog eens om, keek zo van wtfff..
Zal nu wel denken dat ik een beta phaggot ben.
/thread

kan je zelfs alsnog haar aanspreken. (zij kan immers niet weten dat je haar ziet zitten)ik weet wel hoe je je voelt leanbrah
soms heb ik ook wel is denk ik bam vanavond stap ik er op af, en als ze dan langs komt durf ik niets en dan heb ik later spijt![]()

Angelus, sinds wanneer ben je into PUA dan? Recent mag ik hopen?

Je hebt wel al wat dingetjes gelezen toch
hij trolled jouw manAls je alleen wilt nken zou ik iemand anders kiezen maar als je meer wilt zou ik er gewoon voor gaan...