XXL Nutrition

Meisje van de albert hein (pic)

ik weet wel hoe je je voelt leanbrah

soms heb ik ook wel is denk ik bam vanavond stap ik er op af, en als ze dan langs komt durf ik niets en dan heb ik later spijt :(

• Topic Starter Topic Starter
ik weet wel hoe je je voelt leanbrah

soms heb ik ook wel is denk ik bam vanavond stap ik er op af, en als ze dan langs komt durf ik niets en dan heb ik later spijt :(

Haha leanbrah is een shared account bruh. Maar ik post er ook op.

Ik was niet voorbereid man, ik dacht dat ze er niet was. En opeens BOEM aaaah dus ik loop naar de andere kassa.

feelsbadman

Haha leanbrah is een shared account bruh. Maar ik post er ook op.

Ik was niet voorbereid man, ik dacht dat ze er niet was. En opeens BOEM aaaah dus ik loop naar de andere kassa.

feelsbadman

maar waarom?:roflol: je kon toch ook gewoon aan haar kassa gaan en "niet durven" op een normale manier door gewoon te betalen zonder iets te zeggen. Als je speciaal in een rij gaat staan terwijl haar kassa leeg is ben je gewoon gestoord:roflol:

Welke albert heijn?

• Topic Starter Topic Starter
maar waarom?:roflol: je kon toch ook gewoon aan haar kassa gaan en "niet durven" op een normale manier door gewoon te betalen zonder iets te zeggen. Als je speciaal in een rij gaat staan terwijl haar kassa leeg is ben je gewoon gestoord:roflol:

Die andere kassa was ook leeg.

lol

Nah heb gefaald

Liep naar binnen, zag haar in eerste instantie niet. Bijna bij de kassa, zie ik haar opeens en loop ik alsnog naar de andere kassa. Terwijl er niemand bij haar in de rij stond. :roflol: Draait ze zich ook nog eens om, keek zo van wtfff..

Zal nu wel denken dat ik een beta phaggot ben.

/thread

Hehe je bent iig eerlijk, maareh waarom ben je zo bang voor meisjes, ze bijten niet hoor. ;)

ah ja dat klopt wel

:(

Angelus, sinds wanneer ben je into PUA dan? Recent mag ik hopen?

Terug
Naar boven