XXL Nutrition

Meisje van de albert hein (pic)

Nee heb je ja kan je krijgen. Er zijn zoveel chicks in deze wereld dus doe het gewoon.
Als het lukt dan is het gaaf en heb je een leuke tijd. Lukt het niet dan is het jammer en zoek je gewoon een andere leuke meid. Één ding is zeker, als je niks doet, dan blijft het aan je knagen. Waarom heb ik niks gedaan? En het wordt nog erger als je haar straks met een andere boy ziet. Dan ben je te laat en kan je jezelf wel opeten. Er zijn genoeg meiden op deze wereld en je moet je ego niet laten afhangen van een chick. Of het nou lukt of niet, respect voor jezelf dat jij er op af ben gegaan. Je kan jezelf dan niks verwijten. En als ze je afwijst dan is zij jou niet waardig, jij verdient dan beter!
Belangrijkste is dit: Zorg dat je een leuke tijd hebt en of ze je wel of niet wil, kan daar niks aan veranderen, jij hebt het toch wel naar je zin!

Succes Jongen, respect als je een poging waagt!;):cool:

Nee heb je ja kan je krijgen. Er zijn zoveel chicks in deze wereld dus doe het gewoon.
Als het lukt dan is het gaaf en heb je een leuke tijd. Lukt het niet dan is het jammer en zoek je gewoon een andere leuke meid. Één ding is zeker, als je niks doet, dan blijft het aan je knagen. Waarom heb ik niks gedaan? En het wordt nog erger als je haar straks met een andere boy ziet. Dan ben je te laat en kan je jezelf wel opeten. Er zijn genoeg meiden op deze wereld en je moet je ego niet laten afhangen van een chick. Of het nou lukt of niet, respect voor jezelf dat jij er op af ben gegaan. Je kan jezelf dan niks verwijten. En als ze je afwijst dan is zij jou niet waardig, jij verdient dan beter!
Belangrijkste is dit: Zorg dat je een leuke tijd hebt en of ze je wel of niet wil, kan daar niks aan veranderen, ij hebt het toch wel naar je zin!

Succes Jongen, respect als je een poging waagt!;):cool:

Haha nee hoor, zo werkt het niet dan heb je gewoon gefaald... net als je 7x 270 kg full squat wilt doen en het mislukt..ligt het dan ineens aan de gewichten? Nee meneer je moet wel een beetje realistisch zijn.

je kan haar beter aan mij doorgeven

ik ken haar

• Topic Starter Topic Starter
end well, this will not.

gezien haar uiterlijk en de meubilair kan ik concludere ndat de kans 99,9% is dat ze turks is :D
lekker hoor..

ze kan ook iraqees of kurd zijn

Boeiend wat ze is, feit is dat ze lekker is.

Zijn de poorten van de vagina al betreden of heb ik weinig gemist?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn de poorten van de vagina al betreden of heb ik weinig gemist?

Nah heb gefaald

Liep naar binnen, zag haar in eerste instantie niet. Bijna bij de kassa, zie ik haar opeens en loop ik alsnog naar de andere kassa. Terwijl er niemand bij haar in de rij stond. :roflol: Draait ze zich ook nog eens om, keek zo van wtfff..

Zal nu wel denken dat ik een beta phaggot ben.

/thread

Laatst bewerkt:
en ik die dacht dat IK het verdoet had vandaag in de gym, jij gaat nog een stapje verder:roflol:

Terug
Naar boven