Fitness Seller

Melanotan en acne

MMN

Ripped Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Oke het is duidelijk dat acne veel minder wordt door meer zonlicht zoals in de zomer op vakantie. Dat komt doordat je door de zon meer vit B binnen krijgt. krijg je dit ook door Melanotan te nemen ?

Denk het niet. De acne vermindering komt voor zover ik weet door de uitdroging van de huid.

Enne, zonnen = vit D, niet B. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Denk het niet. De acne vermindering komt voor zover ik weet door de uitdroging van de huid.

Enne, zonnen = vit D, niet B. ;)

oh oke vit D, raar omdat ze voor acne vermindering B5 aanraden maar het klopt wel het is D

Bij zonne droogt idd, de huid en word er tijdelijk minder talg gemaakt d8 ik.
waardoor je minder snel puistjes krijgt. Dit is vaak tijdelijk en zodra je onder de zon vandaar gaat kan je lichaam als tegen reactie juist extra talg produceren en het juist erger word

Uitdrogen van de huid zorgt echt niet van een vermindering van puistjes. Het is een combinatie van zon en zee. Zonlicht brand in je huid en in combinatie met het zout van de zee reinigt je huid op die manier. Van zonnebanken in de winter krijg je echt niet zo'n mooie huid zoals je die zomers hebt.

Zonnebank verminderd 100% zeker acne, deels door vermindering talgproductie en deels door vitamine d productie. Het is wel zo dat je dit moet blijven doen, enkele weken en dan stoppen is niet voldoende. Je huid zal namelijk na het stoppen juist willen compenseren en meer talg produceren. Ook belangrijk: genoeg vitamine A, D, E en onverzadigde vetten binnenkrijgen. Voor zover ik weet werkt Melanotan niet op dezelfde manier, dus lijkt me niet dat het aan de acne iets gaat veranderen.

Zonnebank verminderd 100% zeker acne, deels door vermindering talgproductie en deels door vitamine d productie. Het is wel zo dat je dit moet blijven doen, enkele weken en dan stoppen is niet voldoende. Je huid zal namelijk na het stoppen juist willen compenseren en meer talg produceren. Ook belangrijk: genoeg vitamine A, D, E en onverzadigde vetten binnenkrijgen. Voor zover ik weet werkt Melanotan niet op dezelfde manier, dus lijkt me niet dat het aan de acne iets gaat veranderen.

oke bedankt, moet ik toch maar wat vaker onder de zonnebank:cool:

MMN, ben je al bezig met een kuurtje? Of heb je het nog niet in huis?

heeft wel degelijk met uitdrogen van de huid te maken wat denk je dat die anti-puist middeltjes doen die drogen de huid ook uit (alcohol en zo)
net als tandpasta op je puistjes smeren ook helpt.

Zonnebank irriteert de huid alleen maar. Het verminderd de acne miss. in een geringe mate maar uiteindelijk komt het toch terug. En het is niet zo dat wanneer je regelmatig blijft zonnebanken dat je acne dan uiteindelijk helemaal weg is. Daar heb je echt de zee bij nodig. Vitamine B is btw een van de belangrijkste vitaminen met een gunstige werking op de huid.

Probeer is grote klis. Een kruid dat je bij de Tuinen kan halen. Werkt erg goed. Tea tree olie ook trouwens, sterk antisceptisch.

Ik heb eens grote klis gebruikt. Voor mij was dat pure geldverspillig :(. Waar haal je tea tree olie?

Vreemd, zo zie je maar weer dat iedereen anders op iets reageert. Tae tree oil haal je ook bij de Tuinen. Wanneer je dat op je huid smeert voel je het ook prikken op kleine wondjes. Bevordert ook huidgenezing. Dat spul is zooo sterk gewoon. Je raakt er gewoon van bedwelmd wanneer je de dampen inademd.

tea tree is erg goed ja dat heb ik ook helpt volgens mij wel een beetje

@mikeh18
heb het nog niet besteld, omdat als ik er nu mee begin dan is mijn kleurtje al weer weg als ik op zomer vakantie ga ik wou eigenlijk gewoon dat ik op vakantie niet verbrand dus dat ik daarvoor al een goed kleurtje heb, maar ik ga het wel bestellen hoor ik denk dat ik 1 juni begin en er dan 30 mg in 1 maand door heen jaag. :penis:
hehe dan ben ik op 5juli als ik op vakantie ga al lekker bruin :penis:

@ mikeh18 :
heb jij het wel al gebruikt en heb je er foto's van ?

Ik heb het gebruikt ja. Minder als 30 mg zelfs, want ik had een vialtje om laten vallen :o. Dus misschien dat ik 22 mg heb kunnen spuiten en man, dat spul is bruut :D. Een paar keer vroeg iemand of ik op vakantie was geweest of dat ik te veel zonnebankte. Ik pakte 1 á 2 zonnebankjes per week, en dat ging echt snel! Kreeg wel wat moedervlekjes er bij maar ook een machtig mooie tint. In Maart ga ik weer een kuurtje doen denk ik, wanneer het zonnetje weer schijnt. Ik heb namelijk echt een hekel aan de zonnebank en in de zon liggen vind ik heerlijk. Het zal dan echt keihard gaan :D

Ik heb geen foto;s gemaakt.

Je kan btw met 1 spuitje per week je kleurtje onderhouden. Ik had de pech dat er een vialtje omgevallen was, dus toen ik mijn gewenste tintje had was ik door m'n Melanotan heen.

Ik heb het gebruikt ja. Minder als 30 mg zelfs, want ik had een vialtje om laten vallen :o. Dus misschien dat ik 22 mg heb kunnen spuiten en man, dat spul is bruut :D. Een paar keer vroeg iemand of ik op vakantie was geweest of dat ik te veel zonnebankte. Ik pakte 1 á 2 zonnebankjes per week, en dat ging echt snel! Kreeg wel wat moedervlekjes er bij maar ook een machtig mooie tint. In Maart ga ik weer een kuurtje doen denk ik, wanneer het zonnetje weer schijnt. Ik heb namelijk echt een hekel aan de zonnebank en in de zon liggen vind ik heerlijk. Het zal dan echt keihard gaan :D

Ik heb geen foto;s gemaakt.

Je kan btw met 1 spuitje per week je kleurtje onderhouden. Ik had de pech dat er een vialtje omgevallen was, dus toen ik mijn gewenste tintje had was ik door m'n Melanotan heen.

ja ik zat er aan te denken 20 mg voor het gewenste kleurtje en dan 10 mg voor onderhoud (2mg per week) dus als ik dan :
mei 20 mg
juni 10 mg
juli naar de zon:D

alleen dat je er meer moedervlekken van krijgt staat me wel een beetje tegen heb er namelijk al aardig veel vooral op mijn rug:(

Ja me 2, ze worden ook donkerder. Maarja boeiend, als je een lekkere diepbruine tint heb zal het niet zo opvallen. :D

Kan niet wachten om het weer te gebruiken en in de zon te zitten. Zal nog nooit zo bruin geweest zijn! :D

idd dat heb ik gemerkt.. ik had geen last van ecne toen ik onder de zonnenbank ging, nu een aantal weken niet meer en ik heb ineens acnee op me gezicht:(

ja ik zat er aan te denken 20 mg voor het gewenste kleurtje en dan 10 mg voor onderhoud (2mg per week) dus als ik dan :
mei 20 mg
juni 10 mg
juli naar de zon:D

alleen dat je er meer moedervlekken van krijgt staat me wel een beetje tegen heb er namelijk al aardig veel vooral op mijn rug:(

ja dat merk je egt die moedervlekken, ben zaterdag ermee begonnen op 1mg per dag en gister keek ik in de spiergel en zag duidelijk op me gezicht dat ze wat donkerder waren geworden. ook die misselijkheid na t zetten merk ik goed...

zon/zonnebank verminderd acne. Maar icm melanotan kan je er alleen maar meer acne door krijgen. Je huid kan er vetter door worden. Uiteraard niet bij iedereen, maar er zijn veel gevallen bekend dat mensen hun kuur hebben moeten stop zetten doordat men teveel acne kreeg.

Terug
Naar boven