Fitness Seller

Melantonan II

MuscleFreakkNL

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m60
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Ik ben dus van plan om Melantonan II te gaan gebruiken, ik ga elke week naar de zonnebank en ik kleur wel bruin maar niet bruin genoeg in mijn ogen. (Dat is de reden waarom ik het ga gebruiken)

Nu vraag ik me af ik zie allemaal van die horrorverhalen op internet over melantonan, dat je onder de bruine vlekken komt te zitten en dat je blind kan worden en het ergste, dat je sproeten pikzwart worden....

Heeft iemand er ervaring mee die die zou willen delen?

Groetjes en av bedankt

Ligt aan het protocol wat je gebruikt.

Je moedervlekken kunnen idd wat donkerder van kleur worden, maar dit is ook afhankelijk van hoe vaak, hoeveel en hoelang je gebruikt. Zelfde geld voor de andere sides zoals opvliegers, buikpijn/misselijkheid. Alles is vrijwel onder controle te houden afhankelijk van de dosering.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk +1, hier heb ik wat aan bedankt man

Ligt ook aan jezelf, als jij normaal al
Sproeten hebt zullen het waarschijnlijk wat meer/donkerder worden. Als je normaal niks hebt zal het niet opeens een uitbraak worden.

Het is gewoon hetzelfde als wanneer je vaak en lang zont, dan heb je ook kans dat er sproeten enzo komen. Alleen omdat je nu veel sneller bruin wordt, valt het meer op

Word wel iedere dag met een stijve pene en,vlekken moedervlekken worden wel duidelijk zichtbaarder

Terug
Naar boven