XXL Nutrition

melatonine in hogere dosis verkrijgbaar?

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Ik weet niet of ik het goed heb maar ik las een tijdje terug dat melatonine in hogere dosis verkocht mocht worden in nederland?

Vergis ik me of is dit werkelijk zo?

Ik weet niet of ik het goed heb maar ik las een tijdje terug dat melatonine in hogere dosis verkocht mocht worden in nederland?

Vergis ik me of is dit werkelijk zo?

Ik heb melatonine 5mg p stuk van de apotheek al een 5 jaar gok ik zo. Die krijg je op doktersrecept, maar je betaalt zo rond de 40eu voor 90 dagen. Echt een afzetters hier

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb melatonine 5mg p stuk van de apotheek al een 5 jaar gok ik zo. Die krijg je op doktersrecept, maar je betaalt zo rond de 40eu voor 90 dagen. Echt een afzetters hier
ow dus dit word niet eens vergoed?
Want zat zelf ook aan te denken om bij de huisarts te vragen.

Ik kwam deze trouwens tegen, is stuk goedkoper
http://www.drogisterij.net/huishoud...-forte-one-a-day-5mg/P/875470?partnercode=516

beter dan die o,1 shit.
Maar ik snap het niet want als lucovitaal dit product verkoopt waarom heb ik het dan nog nooit in de winkel zien liggen ???

Niet goedkoper bro, 15eu voor een maand. Ik zocht naar winkels uit amerika, maar alles wat ik tot nu toe gevonden heb verzend niet naar nederland..:(

Veel (particuliere) leveranceris in NL zijn gestopt. Ik heb zelf zwaardere Natrol, onder andere hier <knip> verkrijgbaar. Geen ervaring met deze shop, wel met Natrol 3MG. Wees voorzichtig met deze zwaardere tabletten, teveel melatonine kan leiden tot heftige nachtmerries. De combi met alcohol werkt ook niet echt denderend (zacht uitgedrukt).

Edit: knip vanwege onbetrwoubare webshop. Anders hier: http://www.qhi.co.uk/list.asp?r=850 of Ebay. @hieronder, zou kunnen dat het per persoon verschilt. Ik kreeg bij 3mg last van nachtmerries en moe opstaan. 1,5mg ging een stuk beter. Zie ook hier de voor- en nadelen: [Link niet meer beschikbaar]

ja,mag tegenwoordig in hogere doseringen verkocht worden.
ik koop meestal die van sleepzzz melatonine forte 1,5 mg.
kost ongeveer 12€ voor 50 tabs

Waarom niet die gewone van de drogist, dan pak je er toch wat meer..... ?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 21:45 ----------

Trouwens als het voor het slapen is, dan werkt NOW Foods - Gaba ook wel goed!

Haha ik viel al met 3 tabletjes van 0.1 mg als een blok in slaap, laat staan met het 10 dubbele.

Terug
Naar boven