No18
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
De meeste mensen weten dat te veel melk acne kan veroorzaken...
Maar wisten jullie ook dat volle melk eigenlijk gezonder is?
Volle melk 100ml 62Ckal 3.7E 4.3KH 4.3 Suiker 3.4 Vet
Half volle melk 100 ml 46Ckal 3.4E 4.8KH 4.8 Suiker 1.5 vet
Magere melk 100 ml 37Ckal 3.9E 5.1KH 5.1 Suiker 0.1 Vet
Volle melk bevat veel meer vitamine's en veel minder hormonen die acne veroorzaken.
Een halve liter magere melk per dag verhoogt de kans op acne met 44 procent. Eenzelfde hoeveelheid halfvolle melk is goed voor 16 procent en bij volle melk is de kans op het ontwikkelen van acne 12 procent hoger dan wanneer je geen of zelden melk drinkt.
Ook andere producten zoals pizza's kaas etc. kunnen acne veroorzaken.
Ik ben een levend bewijs van deze theorie als ik volkoren en gezond eet zonder melk producten heb ik bijna geen last van acne. Als ik in de bulk zit dan drink ik heel veel melk en wordt mijn hormonen spiegel verhoogt daardoor krijg ik puistjes mijn oplossing voor dit probleem is minocycline is goedkoop en je kan het makkelijk bij de huisarts krijgen wordt door eigen risico afgedekt.
Maar wisten jullie ook dat volle melk eigenlijk gezonder is?
Volle melk 100ml 62Ckal 3.7E 4.3KH 4.3 Suiker 3.4 Vet
Half volle melk 100 ml 46Ckal 3.4E 4.8KH 4.8 Suiker 1.5 vet
Magere melk 100 ml 37Ckal 3.9E 5.1KH 5.1 Suiker 0.1 Vet
Volle melk bevat veel meer vitamine's en veel minder hormonen die acne veroorzaken.
Een halve liter magere melk per dag verhoogt de kans op acne met 44 procent. Eenzelfde hoeveelheid halfvolle melk is goed voor 16 procent en bij volle melk is de kans op het ontwikkelen van acne 12 procent hoger dan wanneer je geen of zelden melk drinkt.
Ook andere producten zoals pizza's kaas etc. kunnen acne veroorzaken.
Ik ben een levend bewijs van deze theorie als ik volkoren en gezond eet zonder melk producten heb ik bijna geen last van acne. Als ik in de bulk zit dan drink ik heel veel melk en wordt mijn hormonen spiegel verhoogt daardoor krijg ik puistjes mijn oplossing voor dit probleem is minocycline is goedkoop en je kan het makkelijk bij de huisarts krijgen wordt door eigen risico afgedekt.

dit is de reden waarom ik gestopt ben met yoghurt want dat bevat magere melk.. en me acné ging serieus ver achteruit toen ik yoghurt in me dieet had gestopt en dat elke dag, sindsdien gegoogled en toen wist ik het probleem.. alleen kwark kan het veroorzaken alles met lactose.. pindakaas.. vetten.. kaas.. man ik geloof zelfs dat vis ofso iemand ze acné kan versterken!!