MuscleMeat

Melk vs Acne

Amandelmelk ? nog nooit van gehoord, is dit gewoon te koop in een supermarkt bij de melk afdeling? en hoe smaakt het.. net als gewone melk of?

Ja hier kan je het gewoon kopen in de supermarkt, is wel iets duurder!
Smaakt beter dan gewone melk en soja melk vind ik persoonlijk :)

Ja hier kan je het gewoon kopen in de supermarkt, is wel iets duurder!
Smaakt beter dan gewone melk en soja melk vind ik persoonlijk :)

Ziet er serieus goed uit!! heb je toevallig van het merk Alpro? er zitten wel wat minder eiwitten etc in maar het voordeel is dat je meer ervan kan drinken zodat je even goed uitkomt.

Ik heb nu lactosevrije melk maar vind het niet 100% de oplossing ik denk dat amandelmelk 150% de oplossing is, hoop alleen niet dat ik te optisch ben over de smaak maar ik ga het zeker proberen ! zal morgen even langs Deen zullen ze wel moeten hebben.

Ziet er serieus goed uit!! heb je toevallig van het merk Alpro? er zitten wel wat minder eiwitten etc in maar het voordeel is dat je meer ervan kan drinken zodat je even goed uitkomt.

Ik heb nu lactosevrije melk maar vind het niet 100% de oplossing ik denk dat amandelmelk 150% de oplossing is, hoop alleen niet dat ik te optisch ben over de smaak maar ik ga het zeker proberen ! zal morgen even langs Deen zullen ze wel moeten hebben.

Ja alpro neem ik altijd.

Ik ben ervan overtuigd dat de acné niet komt van de lactose maar van de hormonen die melk bevatten. Heb hier heel wat over opgezocht en getest en dat was toch mijn conclusie voor mijn acné probleem. Van amandelmelk heb ik 0.0 puistjes :)

Eiwitten zijn duidelijk minder ja, maar de eiwitten haal ik meer uit men whey dus boeit niet echt voor mij.

dat belerende toontje :roflol:

alsof je in de kleuterklas een crashcourse geeft in de kleuterschool ipv op een forum waar al een hoop van voeding is geweten.

Alsof het beetje extra vitamine ook maar wat uitmaakt als je een beetje normaal eet :roflol:
alsof vitamine het enige is waarop gezondheid gebaseerd is :roflol:

dat belerende toontje :roflol:

alsof je in de kleuterklas een crashcourse geeft in de kleuterschool ipv op een forum waar al een hoop van voeding is geweten.

Alsof het beetje extra vitamine ook maar wat uitmaakt als je een beetje normaal eet :roflol:
alsof vitamine het enige is waarop gezondheid gebaseerd is :roflol:

Heb je het nu over mij post?
Wou die gast enkel helpen..

ik ben wel benieuwd of er mensen op het forum zijn die vitamine b5 gebruikt hebben een aantal maanden en het heeft geholpen...

[Link niet meer beschikbaar]

ik gebruik het zelf nu bijna een jaar en krijg amper nog puisten terwijl normaal met kuren mijn schouders en later ook mijn gezicht helemaal vol stonden

ik gebruik het zelf nu bijna een jaar en krijg amper nog puisten terwijl normaal met kuren mijn schouders en later ook mijn gezicht helemaal vol stonden

En wat gebruik je dan? pillen/poeder/tabletten? heb je misschien een link van wat je koopt

www.stopacne.nl

Ik koop altijd de tabletten aangezien dat poeder lastig doseren is en de capsules in mijn keel blijven steken.

sochtends 5 gram en savonds 5 gram

Oke thnx, volg je gewoon die stappen die er bij staan, bij die site? ik bedoel die instructies die erbij staan..

[Link niet meer beschikbaar]

Ik neem voor mijn ontbijt 500mg Vit b5, verschillende merken gepakt in tijdsbestek van 3/4 maanden.

Ja alpro neem ik altijd.

Ik ben ervan overtuigd dat de acné niet komt van de lactose maar van de hormonen die melk bevatten. Heb hier heel wat over opgezocht en getest en dat was toch mijn conclusie voor mijn acné probleem. Van amandelmelk heb ik 0.0 puistjes :)

Eiwitten zijn duidelijk minder ja, maar de eiwitten haal ik meer uit men whey dus boeit niet echt voor mij.

Ik gebruik ook altijd amandelmelk, haal het alleen niet bij de super maar bij de biowinkel van provamel of ecomil... Nog minder toevoegingen van suiker etc... Enkel gezoet met agave.

@ kukipushup; trouwens wat betreft de pindakaas en acne. Krijg je ook last van gewoon pinda's? anders zou je mss keer bio pindakaas van jori of horizon kunnen proberen. Zit geen toevoeging in enkel pinda's! in gewone pindakaas van calve etc zit vaak veel gehard plantaardig vet en dextrose dit kan de acne versterken... Trouwens in de pindakaas van jori zit ook veel meer eiwit en minder KH, nl: E 28 gr, KH 13 gr, V 51 gr....
Het is maar een ideetje misschien proberen waard;)

@ kukipushup; trouwens wat betreft de pindakaas en acne. Krijg je ook last van gewoon pinda's? anders zou je mss keer bio pindakaas van jori of horizon kunnen proberen. Zit geen toevoeging in enkel pinda's! in gewone pindakaas van calve etc zit vaak veel gehard plantaardig vet en dextrose dit kan de acne versterken... Trouwens in de pindakaas van jori zit ook veel meer eiwit en minder KH, nl: E 28 gr, KH 13 gr, V 51 gr....
Het is maar een ideetje misschien proberen waard;)

Ik eet niet echt pinda's alleen cashew-noten, ik zal eens kijken iig bedankt voor de tip! ben alleen niet zo super gek op pindakaas.. ook de smaak niet echt meer, kan dextrose ook de acne versterken ? In kalkoenfilet zit ook weer dextrose.. was weer alternatief voor kipfilet waar lactose in zit..

Maar ik zal eens soja/amandelmelk proberen en voor de rest brood/rijst/cashews/kwark (200gram) en avondeten.. ik ga ook wat meer cardio doen aangezien me huid dat ook ten goede kan doen!

Maar dankjewel!

Toen ik begon met bulken had ik last van lichte acne op mijn voorhoofd en rug. Nu 3 maanden later drink ik zelfs nog meer melk maar heb nergens meer last van behalve wat rug acne

Ik drink nu lactose vrije melk en heb geen acne meer. Opgelost.

Ik eet niet echt pinda's alleen cashew-noten, ik zal eens kijken iig bedankt voor de tip! ben alleen niet zo super gek op pindakaas.. ook de smaak niet echt meer, kan dextrose ook de acne versterken ? In kalkoenfilet zit ook weer dextrose.. was weer alternatief voor kipfilet waar lactose in zit..

Maar ik zal eens soja/amandelmelk proberen en voor de rest brood/rijst/cashews/kwark (200gram) en avondeten.. ik ga ook wat meer cardio doen aangezien me huid dat ook ten goede kan doen!

Maar dankjewel!

Was men eerste optie om gewone melk te vermijden, na heel wat onderzoek te doen rond soja is het echt niet zo gezond. Bevat namelijk oestrogeen en ik merkte dit srs aan men libido :eek: Zou echt voor amandelmelk gaan.

Terug
Naar boven