MuscleMeat

mening dbol of niet

blackbitch

Novice
Waardering
0
voor mijn 4e kuur zat ik te denken aan:

Week 1-5 : 50 mg D-bol /ED
week 1-10: Testosterone Enanthate 250mg/ml /EW
week 1-10: Deca 200mg/ml /EW
en clomid als nakuur

ben geen fan van zware kuren heb altijd goede resultaten gehad

ga voor massa zit nu aan de 87 kg droog en wil naar de 95kg ben 1,80

zal ik de dbol er bij pakken of voor meer test gaan??

Je kunt de DBol iets korter pakken en op 30 mg ipv 50. Want 30 is meestal meer dan zat. DE Testo zou je inderdaad iets hoger kunnen pakken op 350 of 400 mg. Vind ik wel lekker voor je libido icm Deca.

Wel ff een goed nakuur plannen

Ik zou de test ook wat uppen want je zal niet elke kuur zoveel gainen op lage hoeveelheden.

Hou die dbol op 40mg ofzo en kijk wat het doet,uppen kan altijd nog.

Elmo zei:
Je kunt de DBol iets korter pakken en op 30 mg ipv 50. Want 30 is meestal meer dan zat. DE Testo zou je inderdaad iets hoger kunnen pakken op 350 of 400 mg. Vind ik wel lekker voor je libido icm Deca.

Wel ff een goed nakuur plannen

Agree.

Je bent nog niet echt zwaar voor iemand die aan zijn 4e kuur begint. :(
Vorige kuurtjes allemaal winstrol only? :D

• Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:
Agree.

Je bent nog niet echt zwaar voor iemand die aan zijn 4e kuur begint. :(
Vorige kuurtjes allemaal winstrol only? :D

yep klopt

had alleen een foutje met de dbol moet eod zijn
dus

Week 1-5 : 50 mg D-bol /EoD
week 1-10: Deca 200mg/ml /EW
en clomid als nakuur

en ja bij vorige kuren geen orals gebruikt

dbol moet je elke dag nemen, verhoudingen kloppen niet dbol 50 mg topdosis en dan test juist te laag voor een 4 de kuur idem deca. Dus daar ff aan werken verder altijd effectief standaard bread en butter dus zal wel lukken.

Big_T zei:
dbol moet je elke dag nemen, verhoudingen kloppen niet dbol 50 mg topdosis en dan test juist te laag voor een 4 de kuur idem deca. Dus daar ff aan werken verder altijd effectief standaard bread en butter dus zal wel lukken.

tussen elke kuur heeft zeker 1 jaar soms 2 tussengezeten

zal dit een beter schema wezen dan?

Week 1-5 : 20 mg D-bol /ED
week 1-10: Deca 400mg/ml /EW

of wat anders?
:rolleyes:

ik ben ook geen voorstander van zware kuren maar het klopt dat je in de volgende kuren wel steeds meer nodig hebt om betere resultaten te bereiken.

als je het licht wil houden zou ik het als volgt doen:

wk 1-6 30mg dbol
wk1-10 250mg test
wk1-10 200mg deca

dan nog je nakuur.

Veel mensen pakken de dbol als kickstart, ik vind dat nergens op slaan. want dbol is gewoon een vd beste spiermassabouwer die er bestaat dus pak je het ook om die reden. je kunt het 6 wkn pakken dus waarom zou je t minder doen.

Succes met je kuur!

Suat zei:
ik ben ook geen voorstander van zware kuren maar het klopt dat je in de volgende kuren wel steeds meer nodig hebt om betere resultaten te bereiken.

als je het licht wil houden zou ik het als volgt doen:

wk 1-6 30mg dbol
wk1-10 250mg test
wk1-10 200mg deca

dan nog je nakuur.

Veel mensen pakken de dbol als kickstart, ik vind dat nergens op slaan. want dbol is gewoon een vd beste spiermassabouwer die er bestaat dus pak je het ook om die reden. je kunt het 6 wkn pakken dus waarom zou je t minder doen.

Succes met je kuur!

thanks das waar :rolleyes: :rolleyes:

Waarom niet eens per 5 dagen 250 mg. test en 200 mg. deca? Dat begint een acceptabele dosis te worden voor een 4e kuur. Doe dat 10 weken en neem de d'bol, zoals al geopperd is op 30-40 mg. per dag voor de eerste 4-6 weken.

Terug
Naar boven