XXL Nutrition

mening gevraagt

dimes

Novice
Waardering
0
deca durabolin 100mg/week en sustanon 250mg/week
..dosis deca, te laag?
volges mij wel, volges de dokter niet.
en, is prycnil enough om alles trug op gang te brenge na de kuur, of zijn er andere meningen? en zoja, wat en hoeveel

btw, novadex ligt klaar voor in geval de b*ch tits toch zouden opkomen

Laatst bewerkt:
Ga eerst eens 6 jaar trainen, en weeg minimaal boven de 100 kilo voordat je uberhaupt aan AS gaat denken.

en WTF... cocaine... dan ben je helemaal dom bezig.

wazzup zei:
Ga eerst eens 6 jaar trainen, en weeg minimaal boven de 100 kilo voordat je uberhaupt aan AS gaat denken.

en WTF... cocaine... dan ben je helemaal dom bezig.

HAHA 100 kg naturel en dan pas kuren. dan kunnen veel mensen dus NOOIT kuren. dan valt al 80% af. :D

Pumpin' zei:
HAHA 100 kg naturel en dan pas kuren. dan kunnen veel mensen dus NOOIT kuren. dan valt al 80% af. :D

Nou ja, 80 kilo is in ieder geval niks. Ik ben 80 kilo geworden zonder uberhaupt aan krachttraining te doen :-). Ik ben tegen roids, maar als je ze dan toch gaat gebruiken zou je dat mijns insziens moeten doen om je natuurlijke plafond te doorbreken en niet om even lekker snel resultaatjes te krijgen.

Andere mensen hebben een iets andere bouw en stofwisseling denk je niet, ik bijv. ben nogal schriel van mijn eigen, als ik 80kg weeg ben ik echt wel ****ing breed hoor.

Idd, De ene kan met 80kilo een gigantische beer zijn, Terwijl een ander met 80kilo nog helemaal niks is.

Dus die grens die jij zegt van eerst 100kilo wegen en dan pas kuren slaat nergens op!!

hoe groot ben je nu eigenlijk.
Wat is je vet%, als dit laag is zou ik eerst na de zomer eens enkele maanden goed doorbulken, zo kan je al heel veel bereiken, sta je dan nog niet waar je wil of je groeit echt niet meer zou je bv dit kunnen doen.
week 1 - 10 200 mg deca per week
week 1 - 10 250 mg test enathate of mss sust per week
Maar ik zou wel eerst eens goed doorbulken, en je kan eventueel je voedingsschema eens doorposten dat ze er hier hun mening over geven.

succes ermee

Waarom wil je kuren je pakt 12 kilo in 2 jaar???
Zodra je met die SHIT begint is het heel lastig om naturel nog goed te groeien.

Bulken is toch veel eten zodat je aankomt ?

Wederom een veel voorkomend geval van 'ik heb spullen in huis gehaald, god weet wat het is, wat ik eigenlijk nodig heb weet ik ook niet, maar zeg het maar, dan spuit ik het wel in'

Beste Dimes, je hebt geen weet van wat je hebt gekocht.
Je hoopt op een wonder uit die ampullen want je dealer zal wel gezegd hebben dat het allemaal super werkt.
'Follow the rules' en ga eerst es wat stickies doornemen en lees de laatst bijgekomen 8 pagina's van dit forum eens door.
Dan zul je zien dat er met jou, vele anderen zijn geweest met dezelfde instelling die dachten met een simpel schemaatje van een forum het helemaal te maken.
Maar succes boeken met kuren doe je door inzicht en kennis op te bouwen, veel te lezen en dan pas aan de slag te gaan.

Jij doet het omgekeerde: eerst de spullen kopen, dan even klootviolen en dan vragen of je het wel goed doet.

• Topic Starter Topic Starter
beste DBC, bedankt voor je oprechte reactie, maar wil je toch eve zegge dat ik best weet welke spulle ik in huis heb gehaald, het is me enkel dat men dokter het niet echt eens is over de dosis tegenover wat een prof me heeft aanbevolen, daarom leek het vergelijken van reacties hier en de meningen van mijn kennis-kring best interessant. en dat ik geen berge thaise roze ga slikke en winstrol of even more heavy shit als boldenone en drive in men reet ga knalle zo ver stond ik ook hoor. ik ben namelijk in een topathleet familie gebore en doe al 8 jaar gevechtssport, geloof me best, ik heb al wat juice voorbij zien vliege...ik zeg echt niet dat ik er alles van af weet, want anders had ik ook geen raad gevraagt aan men dokter en deze post geplaats, maar als je dokter, je vriende, en een sportdokter allemaal andere gedachte hebbe, weet je het toch ff niet meer hoor.. maar toch bedankt voor je eerlijke en bezorgde reactie..thnx

Om te beginnen kan ik je vertellen dat 100 mg deca/week wat aan de magere kant is...denk dat t al eerder gezegd is...in dat geval, val ik maar in herhaling :D

Ik zou dan toch eens willen weten wie je aanraad om 100 mg deca per week te gebruiken,precies heeft die er toch niet zoveel verstand van als jij denkt,ikzelf ken er ook belange niet veel van, maar toch.Als jij in zo`n familie bent opgegroeid zouden ze daar best moeten weten wat kan en wat niet

Ik zal je wat vertellen! Mijn eerste injectkuur was een pyramide die, naast wat test en Win, begon en eindigde met Deca-50! :roflol: Ja, zo verpest je aardig je 'virgin-receptors' maar wist ik veel...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok dus ff samengevat... volgens julie ligt men dokter maar wat e kloten, wat die beweerd dat 100mg zeker genoeg is voor iemand van mijn kaliber, en hebbe die jongens van bij mij het bij het rechte eind. en wat zij je daar over men "virgin-receptors verpeste" DBC? want dat is nu juist wel een punt waar ze het mee eens zijn... prycnil zou de job moete klare mene ze. dat dacht ik dus ook. en als de b*ch tits blijk zoude geve om door te kome..nolvadex (alhoewel die wel moeilijker te krijge is)

zoniet volges jouw, wat raad je me dan aan?
ik ben 1en al oor!
thnx

dimes zei:
ok dus ff samengevat... volgens julie ligt men dokter maar wat e kloten, wat die beweerd dat 100mg zeker genoeg is voor iemand van mijn kaliber, en hebbe die jongens van bij mij het bij het rechte eind. en wat zij je daar over men "virgin-receptors verpeste" DBC? want dat is nu juist wel een punt waar ze het mee eens zijn... prycnil zou de job moete klare mene ze. dat dacht ik dus ook. en als de b*ch tits blijk zoude geve om door te kome..nolvadex (alhoewel die wel moeilijker te krijge is)

zoniet volges jouw, wat raad je me dan aan?
ik ben 1en al oor!
thnx

eer ik met de kuur zou beginnen zou ik zeker wacten tot ik nolvadex heb gevonden,moest je dan last krijgen van b*ch tits kan je het altijd verhelpen.
HCg is volgens mij niet nodig,met clomid heb je wel genoeg kwa nakuur liikt me

Pfffffffffffffff.
Heb de latse tijd toch de indruk dat er hier meer mensen op het forum komen die zich echt niet voorbereiden om met een kuur te starten .
Kerels die denken dat ze op 2 jaar al een basis hebben opgebouwd .
Je kan al lezen uit de post dat het hier om mensen gaat die toch wel iet of wat serieus met hun training bezig zijn .

Ik vraag mij dikwijls af of het geen kereltjes zijn van 16 jaar ofzo .
En let op , die kans is groot.

deca durabolin 100mg/week en sustanon 250mg/week
..dosis deca, te laag?
volges mij wel, volges de dokter niet.
en, is prycnil enough om alles trug op gang te brenge na de kuur, of zijn er andere meningen? en zoja, wat en hoeveel

btw, novadex ligt klaar voor in geval de b*ch tits toch zouden opkomen
nolvadex is een dht blokker . deze zou je al tijdens je kuur mee kunnen beginnen. maar daar zijn nog veel discussies over of dat wel zin heeft.
hier een schema van mijn gebruik van roids
week 1 100mg deca , 250 mg susta
week 2 100mg deca, 250 mg susta
week 3 200mg deca, 250 mg susta+ iedere dag 1 tablet 10 mg proviron
week 4 200mg deca 500 mg susta " " "
week 5 200 mg deca 500 mg susta " " "
week 6 200 mg deca 250 mg susta " " "
week 7 200 mg deca 250 mg susta
week 8 rust week 9 rust week 10 rust week 11 beginnen met clomid of nolvadex dat wil nog wel een verschillen dit houd ik dan nog eens 2 weken vol.

moet wel even toelichten dat ik al meer dan 6 jaar gebruik. en deze kuren nog wel een combineer met dianabol , of met anapolon, maar als beginner raad ik dat ten strengste af. ik zou je nog meer info kunnen geven maar lees hier maar eens wat naar over wat je wilt weten of kuren en afkuren.. ik zou die pregnyl niet gebruiken voor aftekuren dat is alleen maar uitstellen . met clomid zorg je er tenminste weer voor dat je eigen testo weer op gang komt.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven