MuscleMeat

Mening over 2e kuur Test -Primo

Ik weet niet wat het beste is. Er werd aangeraden om 500 test en 600 primo 2 keer per week te prikken e5d dus 2x 250/300 maar kun je ook 1x per week injecteren of is dat teveel
Ik ga uit van de doseringen die ik ken van primo en die zijn 100mg/ml. Dat betekend dat je 3ml primo en 1 ml test zet als je 2x per week prikt. 1 keer kom je dus op 8ml in 1 keer...

• Topic Starter Topic Starter
Plans changed pff.. Primo gaat me echt iets teveel kosten. Iemand een andere optie wat niet zo acne verwekkend is...

Zwz Test e als basis

Confused?!

Gebruik het maar, is appels met peren vergelijken.

Wil je perse stacken dan?
Je kan ook test only op 750mg doen. Anders op een gram.

Als je kijkt naar wat het meeste oplevert, de test/deca of test/tren komen dan eerst.
Maar dat raad ik je niet aan. Een gram test ging ik zelf heerlijk op, was mijn tweede kuur. :)
Jammer dat je zo gevoelig bent voor acne, anders zou ik denken aan test/mast.

Als je primo teveel gaat kosten ken je beter bold gebruiken op ca 750mg per week icm test op 1ml. Kost geen drol

Test/mast/winny
Test/npp

Hier al eens aan gedacht?

bold is veel goedkoper dan primo , meestal 300mg per ml , is mild, met toch erg mooie gain is mijn ervaring.
Kzou lekker 2ml test (500mg) en 2ml bold (600mg) doen, kan samen in 1 spuit, gewoon 1x per week .
Als ik 1 ding geleerd heb is het dat meer gear alleen maar meer sides opleverd! de meerwaarde qua gains staat niet eens miss in verhouding.
succes met je keuze!

Ik ken maar 1 merk dat 300mg/ml is eigenlijk.

Terug
Naar boven