Fitness Seller

Mening over 2e kuur Test -Primo

Toen der tijd op 75mg test p eod, 100mg tren a eod en zette daar 100mg mast p eod bij, en die hield de acne eruit.

Nu 4 weken test e cruise dosis 250mg en beide schouderbladen staan onder de acne 2 weken geleden test verlaagd naar 125 en 125 mast e toegevoegd en zag weekje later de acne verminderen. Althans niets meer bijgekomen en wat er zat slinkte.

Laatst bewerkt:
Slim, acne gevoelig en dan mast aanraden. Heeft ook op winny al acne gehad.
Verder geeft die aan iets milds te willen stacken en vind die deca te heftig. Goeie tip om dan NPP aan te raden.
Heb met test solo ook veel acne. Met mast heb ik geen/minder last van acne dan solo.
NPP is mild en niets vergeleken met gewoon deca.

Kom even met wat goeds maat.

Dat is wel echt raar want normaal zorgt mast voor acne welke verhouding heb je gedaan?
Geen vast gegeven.
Ik heb ook altijd last van acne. Ik gebruik nu ten alle tijden mast in een kuur omdat dat het voor mij minder maakt.
Als ja na kuurt, gebruik dan overigens ook geen nolva, maar clomid. Ook van nolva kan je weer acne krijgen. (Ook dat had ik)

• Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
Geen vast gegeven.
Ik heb ook altijd last van acne. Ik gebruik nu ten alle tijden mast in een kuur omdat dat het voor mij minder maakt.
Als ja na kuurt, gebruik dan overigens ook geen nolva, maar clomid. Ook van nolva kan je weer acne krijgen. (Ook dat had ik)
Jaa en ik had acne van nolva. Wat is het verschil tussen nolva en clomid. Ze zeggen wel dat nolva efficiënter is

Heb met test solo ook veel acne. Met mast heb ik geen/minder last van acne dan solo.
NPP is mild en niets vergeleken met gewoon deca.

Kom even met wat goeds maat.

Gast, lees je ff in ofzo, iigvoordat je onzin uitkraamt.
NPP ( nandrolone phenylpropionaat) niet te vergelijken met deca (nandrolon decanoaat)?
Het is dus gewoon nandrolon en gewoon 19nor en dus niet mild.
En de meeste mensen die acne gevoelig zijn moeten mast flink links laten liggen, wat ook logisch is als je kijkt naar hoe het werkt.

Gast, lees je ff in ofzo voordat je onzin uitkraamt.
NPP ( nandrolone phenylpropionaat) niet te vergelijken met deca (nandrolon decanoaat)?
En de meeste mensen die acne gevoelig zijn moeten mast flink links laten liggen, wat ook logisch is als je kijkt naar hoe het werkt.
En lees jij de gebruikers ervaringen eens. Voordat jij onzin uitkraamt. Gast.
NPP wordt veel milder ervaren namelijk. Ondanks dat het 19nor is.
We kunnen hier lang en breed over discussiëren maar als je het niet gebruikt hebt, blijf je lullen op basis van theorie.
Zelfde geldt voor het gebruik van mast.

Ik begrijp je gedachten, de theorie, maar die strijkt dus niet altijd met de praktijk.

Gast, lees je ff in ofzo voordat je onzin uitkraamt.
Chill ik heb me goed ingelezen er zijn ook bepaalde dinge die ik niet wist. Daarbij zou ik nooit mast pakken is niet voor mij weggelegd denk ik. Vandaag komt mijn pompoenpitolie binnen eens kijken of het mijn acne verminderd. Heb nu bijna helemaal niks 2 of 3 stuks.r

En lees jij de gebruikers ervaringen eens. Voordat jij onzin uitkraamt. Gast.
NPP wordt veel milder ervaren namelijk. Ondanks dat het 19nor is.
We kunnen hier lang en breed over discussiëren maar als je het niet gebruikt hebt, blijf je lullen op basis van theorie.
Zelfde geldt voor het gebruik van mast.

Ik begrijp je gedachten, de theorie, maar die strijkt dus niet altijd met de praktijk.

Kan je lang en kort overlullen maar jij zei dat je Deca niet met NPP kan vergelijken.
Dude, het is allebei Nandrolon.

En ja heb zelf NPP en deca gebruikt, op NPP houd je iets minder vocht vast, logisch met korte esters maar verder is er niks anders aan, het blijft nandrolon en het herstel van een 19NOR is gewoon moeilijker. Feiten gast.

En dat jij acne krijgt van test only en niet van mast is gewoon raar, bij 90% van de anderen is het toch echt andersom. Dus om dan iemand mast te gaan aanraden die acne gevoelig is, is gewoon dom.

Kan je lang en kort overlullen maar jij zei dat je Deca niet met NPP kan vergelijken.
Dude, het is allebei Nandrolon.

En ja heb zelf NPP en deca gebruikt, op NPP houd je iets minder vocht vast, logisch met korte esters maar verder is er niks anders aan, het blijft nandrolon en het herstel van een 19NOR is gewoon moeilijker. Feiten gast.

En dat jij acne krijgt van test only en niet van mast is gewoon raar, bij 90% van de anderen is het toch echt andersom. Dus om dan iemand mast te gaan aanraden die acne gevoelig is, is gewoon dom.
Het gaat om de bijwerkingen om te bepalen of iets als "mild" ervaren wordt. Meneer gast.
Maar misschien verschillen we daar in mening over.
En NPP ervaar je anders dan "gewoon" deca. Period.
Je hoeft mij niets uit te leggen over de theorie ;)

En ik ben niet de enige die met mast minder acne ervaart. En gelukkig maar.
Maak je niet zo druk dat de theorie niet altijd strijkt met de praktijk.

"Ze" mensen op forum wat ik tot nu toe heb gelezen! Oke en die ook maar 1 tab per dag als nakuur?
25mg is voldoende in principe. Dat is volgens mij een halje pd. 50mg pd doen sommigen ook. Alleen een bloedtest kan zeggen wat effectiever is voor jou als individu.

Het gaat om de bijwerkingen om te bepalen of iets als "mild" ervaren wordt. Meneer gast.
Maar misschien verschillen we daar in mening over.
En NPP ervaar je anders dan "gewoon" deca. Period.
Je hoeft mij niets uit te leggen over de theorie ;)

En ik ben niet de enige die met mast minder acne ervaart. En gelukkig maar.
Maak je niet zo druk dat de theorie niet altijd strijkt met de praktijk.

Daar verschillen we inderdaad in, een 19NOR zou ik namelijk nooit mild noemen.
Gelukkig komt bij mij de therorie aardig overeen met mijn praktijk ervaring en hoef ik me nergens druk om te maken. Verder zijn er in ervaringen zoveel variabelen dat je je aanhouden aan de theorie bij zero ervaring een goed idee is. Wil anderen alleen behoeden van kuurtjes die ze veel bijwerkingen gaan geven of waarvan ze slecht herstellen.

Ieder lichaam reageerd anders. Ik zal eerder gaan voor ;

1-12 test-e 500mg
1-12 bold 600mg
14-17 nolva/clomid?

Daar verschillen we inderdaad in, een 19NOR zou ik namelijk nooit mild noemen.
Gelukkig komt bij mij de therorie aardig overeen met mijn praktijk ervaring en hoef ik me nergens druk om te maken. Verder zijn er in ervaringen zoveel variabelen dat je je aanhouden aan de theorie bij zero ervaring een goed idee is. Wil anderen alleen behoeden van kuurtjes die ze veel bijwerkingen gaan geven of waarvan ze slecht herstellen.
Daar ben ik het mee eens.
NPP werkte voor mij qua bijwerkingen net zo mild als primo. Vandaar mijn advies ten aanzien van de mildheid in bijwerkingen.
Qua herstel heb je uiteraard helemaal gelijk en van daar uit sluit ik me dan eigenlijk ook wel aan bij je advies naar de TS tav NPP. Er wordt al te vaak te mild gedaan over aas, en daar wil ik me niet bij aan sluiten.

Ieder lichaam reageerd anders. Ik zal eerder gaan voor ;

1-12 test-e 500mg
1-12 bold 600mg
14-17 nolva/clomid?

Zoals ik eerder in je topic aangaf, leuke tweede kuur.
De test wel ff 2 weken doortrekken, omdat de ester van bold veel langer is.

Iemand enig idee hoelang je je spuiten kan bewaren als (Bijv. Test-e) je olie in de spuit zit?

Terug
Naar boven