Fitness Seller

Mensen....bedankt!!!

tja...links he

• Topic Starter Topic Starter
Ja eerst me lekker maken met goede kinderopvang, Yzordje doet zich suf, voor en achter en van links naar rechts, komt er een kleine galbak eindelijk aan, gaan ze daar wee rop bezuinigen...

Bedankt hoor....

Doen we een klein quizje....wat heeft deze regering iets POSITIEFS voor de mensen gedaan? Ik weet het niet meer, ik heb er lang over nagedacht, maar ze hebben letterlijk niks positiefs voor de burgers gedaan. 0,0, zero, nul nada noppes....

Ik was het niet.

Jou had ik het ook vergeven

ojee ericr gaat posten :P

daarom moet je ook condooms gebruiken, die vangt kinderen beter op

Nee want ik hokte voor de extra subsidie :D

Ik dacht dat het rechtse volk juist stond voor zelfbeschikking, onafhankelijkheid, individuele vrijheid en nihile inbreng van de overheid, dan zou een volledige loslating van kinderopvang toch zeker als muziek in de oren moeten klinken.

Buiten dat is de PvdA natuurlijk een stervende slappe brei van draaiende mooiweerpraters.

graag gedaan he

Ik dacht dat het rechtse volk juist stond voor zelfbeschikking, onafhankelijkheid, individuele vrijheid en nihile inbreng van de overheid, dan zou een volledige loslating van kinderopvang toch zeker als muziek in de oren moeten klinken.

Buiten dat is de PvdA natuurlijk een stervende slappe brei van draaiende mooiweerpraters.

Je bedoelt liberalen? Die hoeven toch niet persé rechts te zijn? ;)

Jammer dat er alleen maar een keur aan links of rechts is...waar gaat dit land heen :(

Waar zou je eigenlijk op stemmen Yzord mochten er vandaag verkiezingen zijn?

Goed dat ik geen kinderen neem.

Nee jij hebt het over de liberalen die ver van het gewone volk staan. Veel rechtse partijen staan juist dicht bij het volk en willen zeer veel doen voor het gezin en sociale opvang (op voorwaarde dat de immigratie gestopt wordt zodat dit net betaalbaar blijft).

gefeliciteerd met het aanstaande ouderschap. Wanneer verwacht je vader te wordt:D

Nee jij hebt het over de liberalen die ver van het gewone volk staan. Veel rechtse partijen staan juist dicht bij het volk en willen zeer veel doen voor het gezin en sociale opvang (op voorwaarde dat de immigratie gestopt wordt zodat dit net betaalbaar blijft).

Ja, klopt, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Net als de stangers aan de rechterflank die voor het gemak en overzicht iedere gemodereerde centrum links georienteerd persoon op dezelfde hoop gooit als de communisten en zelfs Mao wil ik ook wel eens alles wat daar niet bij hoort en ook maar een beetje rechts van het centrum staat op dezelfde hoop gooien als het uiterste uithoeken van de rechtervleugel :o

Na het zuur nog meer zuur, wanneer houdt het een op.:(

In Nederland dragen de rechtse partijen toch hoofdzakelijk een liberaal gedachtengoed uit. Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat Verdonk en Wilders afgesplitst zijn van de VVD en gewoon oude wijn in nieuwe zakken zijn. Of de nieuwe partijen in Nederland een echt sociaal gezicht moet nog maar bewezen worden. TON heeft veel vrienden in de vastgoedwereld en of die nou echt begaan zijn met het lot van de arbeider vraag ik me af.

De VVD staat op zich wel een goed beleid voor gericht op arbeidsparticipatie maar daarbij willen ze het minimumloon ernstig uithollen. Dat strookt niet met het beleid dat ze zelf jaren lang hebben gevoerd waarbij de koopkracht zo goed als werd bevroren.

In Nederland is overigens het migratiesaldo al jaren negatief, een stop op de immigratie kan wel eens leiden tot problemen op de krappe arbeidsmarkt. Het enige waardoor de bevolking momenteel nog groeit is de geboorte-aanwas maar dat gaat ook stokken op den duur.

Nederland en waarschijnlijk ieder willekeurig ander West-Europees land is gebaat bij een migratie waarbij arbeidsparticaptie een must is. Dat is echter niet links of rechts, dat zou gewoon logisch moeten zijn. Nieuwkomers zijn welkom als ze een bijdrage kunnen leveren en anders is het toedeledokie.

Dit heeft niks te maken met links of rechts. Dit heeft te maken met de zoveelste leugen uit Den Haag. Iedere kabinet the same shit: Mooie beloftes... en geen daden..

Waarom merk ik altijd wel de bezuinigingacties van de regeringen, maar als er is iets terug gegeven zou worden zie ik er niks van. De onderkant en bovenkant komen er altijd goed vanaf. Modaal zoals ik is altijd ****ed....

Kinderopvang vernken. Lekker. blijft er nog minder over in de knip iedere maand. Als je niet gek bent, maken ze je wel gek...

Terug
Naar boven