Fitness Seller

Mensen....bedankt!!!

Wat is de PvdA toch een fantastische partij.

De VVD is overigens voor gratis kinderopvang, zodat alle opgeleide vrouwen hun talenten ook volledig kunnen benutten op de arbeidsmarkt. Betaalt zich weer terug in belasting en economische groei.

De PvdA zuigt en zal ook worden afgestraft mochten er verkiezingen komen. Die plucheklevers zijn echt het spoor bijster.

ik was het ook niet...had liever pim fortuijn aan de macht .. zonder partijtjes

ja die kinderopvang doet mij ook de das om...net vader geworden met een uitzicht dat ik ongeveer 320 ipv door mij berekende 200 per maand zal kwijt zijn ongeveer alleen voor de kleine al

Wat is de hele politiek toch aan het klungelen.

eerste de betuwelijn die al fors duurder werd. nu dit weer. Men smijt eerst met miljarden en gaat dan pas rekenen lijkt het wel.

Leuk dit geklaag en gezeik maar dat schiet natuurlijk niet op.
Actie is wat je moet ondernemen, start een collectief en schaf voor een maand geen producten meer aan waar deze smeerhonden geld van opstrijken voor de zogenaamde staatskas!! boykorten op benzine (en Diesel al helemaal deze dagen). rook geen peuken weet ik veel wat, maar onderneem iets.

Op eeuwig gejank doet dit kabinet toch niets uit!

Ik zou werkelijk niet meer weten wat ik zou moeten stemmen op dit moment. Uiteindelijk krijg je weer een coalitie met een tegenpool, waardoor het allemaal weer een pot nat is. Wat een gelul.

Fijn dat ik in een democratie woon, waar elke stem geldt, maar tevens net zo waardeloos is als Yolanthe zonder t**ten. Wilders is one-issue partij, Verdonk heeft nog niet eens een programma, PvdA is het spoor helemaal bijster en CDA is een gristenhondenpartij. VVD maakt bij mij ook geen kans zolang Rutte de scepter blijft zwaaien (zie dan liever Henk Kamp) en de overige partijen? Doe me een lol, de Jostiband uit Zwammerdam kan een zaal nog voller krijgen.

Blegh.

Jep, dit wordt een blanco stem.

Leuk dit geklaag en gezeik maar dat schiet natuurlijk niet op.
Actie is wat je moet ondernemen, start een collectief en schaf voor een maand geen producten meer aan waar deze smeerhonden geld van opstrijken voor de zogenaamde staatskas!! boykorten op benzine (en Diesel al helemaal deze dagen). rook geen peuken weet ik veel wat, maar onderneem iets.

Op eeuwig gejank doet dit kabinet toch niets uit!

ze pakken je toch wel. hebben ze te weinig inkomsten uit sigaretten dan verhogen ze iets anders of verzinnen ze wat nieuws

Ik zou werkelijk niet meer weten wat ik zou moeten stemmen op dit moment. Uiteindelijk krijg je weer een coalitie met een tegenpool, waardoor het allemaal weer een pot nat is. Wat een gelul.

Fijn dat ik in een democratie woon, waar elke stem geldt, maar tevens net zo waardeloos is als Yolanthe zonder t**ten. Wilders is one-issue partij, Verdonk heeft nog niet eens een programma, PvdA is het spoor helemaal bijster en CDA is een gristenhondenpartij. VVD maakt bij mij ook geen kans zolang Rutte de scepter blijft zwaaien (zie dan liever Henk Kamp) en de overige partijen? Doe me een lol, de Jostiband uit Zwammerdam kan een zaal nog voller krijgen.

Blegh.

Ben het er wel mee eens ja. Laatste keer heb ik bewust op een wazige clubje gestemd omdat al die "grote" jongens er bij mij niet ingaan. Heb geen vertrouwen in de huidige generatie politieke wankers.

En niet stemmen is nou eenmaal geen optie. Het blijft een voorrecht :headbang:

• Topic Starter Topic Starter
Waar zou je eigenlijk op stemmen Yzord mochten er vandaag verkiezingen zijn?

Kerel, ik weet het echt niet meer. Weet je wat het is, het vertrouwen is weg..ik neig ineens sterk naar de VVD omdat ze aardig oppositie voeren, maar dat kan je ook zien als gewoon lekker tegen de schenen schoppen. Ze hebben toen hun regeerde ook aardig wat steken laten vallen waardoor deze regering een trui aan heeft met gaten.

Wilders? Ja, weet ik ook niet, zijn oplossingen zijn ver te zoeken, al zou een frisse wind in Den Haag niet verkeerd zijn. Nieuw kapsel zou ook niet verkeerd zijn, want bakellende is wel het toppunt van nerdy coupe.

Verdonk? Mja...tijdens haar speech van haar (nog niet betaalde) feest kon ik me in elk woord en zin met haar vinden, maar wat als dat populistische praat is? Dan ben ik erna ook teleurgesteld. Ik zou haar wel een kans willen geven, omdat ze standvastig gedrag heeft aangetoond. Maarja..

Linkse partijen? No ****ing way....dat zijn de echte wormen van dit land.

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd met het aanstaande ouderschap. Wanneer verwacht je vader te wordt:D

Rond 10 december, maar we gaan dat kind dusdanig opvoeden dat hij lekker in een stuit gaat liggen, dus dan ongeveer 27 november, op mijn ma d'r verjaardag.

En als het een meisje wordt gaat ze hopelijk mijn naam dragen. Daarvoor moet ik even iets meer met mijn tong in de erogene zones gaan zitten van vrouwmens :D

In Nederland dragen de rechtse partijen toch hoofdzakelijk een liberaal gedachtengoed uit. Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat Verdonk en Wilders afgesplitst zijn van de VVD en gewoon oude wijn in nieuwe zakken zijn. Of de nieuwe partijen in Nederland een echt sociaal gezicht moet nog maar bewezen worden. TON heeft veel vrienden in de vastgoedwereld en of die nou echt begaan zijn met het lot van de arbeider vraag ik me af.

De VVD staat op zich wel een goed beleid voor gericht op arbeidsparticipatie maar daarbij willen ze het minimumloon ernstig uithollen. Dat strookt niet met het beleid dat ze zelf jaren lang hebben gevoerd waarbij de koopkracht zo goed als werd bevroren.

In Nederland is overigens het migratiesaldo al jaren negatief, een stop op de immigratie kan wel eens leiden tot problemen op de krappe arbeidsmarkt. Het enige waardoor de bevolking momenteel nog groeit is de geboorte-aanwas maar dat gaat ook stokken op den duur.

Nederland en waarschijnlijk ieder willekeurig ander West-Europees land is gebaat bij een migratie waarbij arbeidsparticaptie een must is. Dat is echter niet links of rechts, dat zou gewoon logisch moeten zijn. Nieuwkomers zijn welkom als ze een bijdrage kunnen leveren en anders is het toedeledokie.
Ok dan is het in België blijkbaar anders. Maar immigratie is in principe geen noodzaak, de problemen die het meebrengt zijn groter dan de potentiële oplossingen die het brengt.

Politiek is voor homo's

Ok dan is het in België blijkbaar anders. Maar immigratie is in principe geen noodzaak, de problemen die het meebrengt zijn groter dan de potentiële oplossingen die het brengt.

Als autochtonen zich te goed vinden voor bepaald soort werk vraag ik me toch af hoe je die vacatures wil gaan invullen. Ben ook geen voorstander van arbeidsmigratie maar klaarblijkelijk kan het niet anders.

Het probleem ontstaat als je kansloze klaplopers binnenhaalt en dat moet je altijd vermijden. Matrasliggers hebben hier niks te zoeken, net zomin als radicalen met een afkeer van het Westen hier niks te zoeken hebben.

Als autochtonen zich te goed vinden voor bepaald soort werk vraag ik me toch af hoe je die vacatures wil gaan invullen. Ben ook geen voorstander van arbeidsmigratie maar klaarblijkelijk kan het niet anders.

Het probleem ontstaat als je kansloze klaplopers binnenhaalt en dat moet je altijd vermijden. Matrasliggers hebben hier niks te zoeken, net zomin als radicalen met een afkeer van het Westen hier niks te zoeken hebben.
Dergelijke gaten kun je invullen door de sollicitatiewetgeving te veranderen.

Dergelijke gaten kun je invullen door de sollicitatiewetgeving te veranderen.

Alsof je mensen verplicht aan het werk gaat krijgen. Dan kan je de uitkering afpakken maar een bepaald slag klaplopers krijg je daarmee echt niet aan de slag.

Alsof je mensen verplicht aan het werk gaat krijgen. Dan kan je de uitkering afpakken maar een bepaald slag klaplopers krijg je daarmee echt niet aan de slag.

En dat zijn juist de gasten die je moet aanpakken. Want die hebben blijkbaar inkomsten uit iets anders.

Tja wat is het nou met die wannebee wilders/verdonk aanhangers?
Als een partij teveel geld uitgeeft is het zinloos, als er bezuinigd worden is het ook niet goed.

Pvda is de laatste tijd niet goed bezig, maar Bos moet je zeker niet onderschatten.

Even vergeten welke maar een gemeente had er al mee geëxperimenteerd om mensen te verplichten werk aan te nemen onder hun opleidingsniveau wanneer ander werk niet beschikbaar was. Als ze dat niet deden verloren ze het reht op hun uitkering.

Was vorig jaar meen ik op Netwerk.

Terug
Naar boven