- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dit geklaag en gezeik maar dat schiet natuurlijk niet op.
Actie is wat je moet ondernemen, start een collectief en schaf voor een maand geen producten meer aan waar deze smeerhonden geld van opstrijken voor de zogenaamde staatskas!! boykorten op benzine (en Diesel al helemaal deze dagen). rook geen peuken weet ik veel wat, maar onderneem iets.
Op eeuwig gejank doet dit kabinet toch niets uit!
Ik zou werkelijk niet meer weten wat ik zou moeten stemmen op dit moment. Uiteindelijk krijg je weer een coalitie met een tegenpool, waardoor het allemaal weer een pot nat is. Wat een gelul.
Fijn dat ik in een democratie woon, waar elke stem geldt, maar tevens net zo waardeloos is als Yolanthe zonder t**ten. Wilders is one-issue partij, Verdonk heeft nog niet eens een programma, PvdA is het spoor helemaal bijster en CDA is een gristenhondenpartij. VVD maakt bij mij ook geen kans zolang Rutte de scepter blijft zwaaien (zie dan liever Henk Kamp) en de overige partijen? Doe me een lol, de Jostiband uit Zwammerdam kan een zaal nog voller krijgen.
Blegh.

Waar zou je eigenlijk op stemmen Yzord mochten er vandaag verkiezingen zijn?
gefeliciteerd met het aanstaande ouderschap. Wanneer verwacht je vader te wordt![]()

Ok dan is het in België blijkbaar anders. Maar immigratie is in principe geen noodzaak, de problemen die het meebrengt zijn groter dan de potentiële oplossingen die het brengt.In Nederland dragen de rechtse partijen toch hoofdzakelijk een liberaal gedachtengoed uit. Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat Verdonk en Wilders afgesplitst zijn van de VVD en gewoon oude wijn in nieuwe zakken zijn. Of de nieuwe partijen in Nederland een echt sociaal gezicht moet nog maar bewezen worden. TON heeft veel vrienden in de vastgoedwereld en of die nou echt begaan zijn met het lot van de arbeider vraag ik me af.
De VVD staat op zich wel een goed beleid voor gericht op arbeidsparticipatie maar daarbij willen ze het minimumloon ernstig uithollen. Dat strookt niet met het beleid dat ze zelf jaren lang hebben gevoerd waarbij de koopkracht zo goed als werd bevroren.
In Nederland is overigens het migratiesaldo al jaren negatief, een stop op de immigratie kan wel eens leiden tot problemen op de krappe arbeidsmarkt. Het enige waardoor de bevolking momenteel nog groeit is de geboorte-aanwas maar dat gaat ook stokken op den duur.
Nederland en waarschijnlijk ieder willekeurig ander West-Europees land is gebaat bij een migratie waarbij arbeidsparticaptie een must is. Dat is echter niet links of rechts, dat zou gewoon logisch moeten zijn. Nieuwkomers zijn welkom als ze een bijdrage kunnen leveren en anders is het toedeledokie.
Ok dan is het in België blijkbaar anders. Maar immigratie is in principe geen noodzaak, de problemen die het meebrengt zijn groter dan de potentiële oplossingen die het brengt.
Dergelijke gaten kun je invullen door de sollicitatiewetgeving te veranderen.Als autochtonen zich te goed vinden voor bepaald soort werk vraag ik me toch af hoe je die vacatures wil gaan invullen. Ben ook geen voorstander van arbeidsmigratie maar klaarblijkelijk kan het niet anders.
Het probleem ontstaat als je kansloze klaplopers binnenhaalt en dat moet je altijd vermijden. Matrasliggers hebben hier niks te zoeken, net zomin als radicalen met een afkeer van het Westen hier niks te zoeken hebben.
Dergelijke gaten kun je invullen door de sollicitatiewetgeving te veranderen.
Alsof je mensen verplicht aan het werk gaat krijgen. Dan kan je de uitkering afpakken maar een bepaald slag klaplopers krijg je daarmee echt niet aan de slag.
Even vergeten welke maar een gemeente had er al mee geëxperimenteerd om mensen te verplichten werk aan te nemen onder hun opleidingsniveau wanneer ander werk niet beschikbaar was. Als ze dat niet deden verloren ze het reht op hun uitkering.Alsof je mensen verplicht aan het werk gaat krijgen. Dan kan je de uitkering afpakken maar een bepaald slag klaplopers krijg je daarmee echt niet aan de slag.