- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ik dacht namelijk dat er enorm veel dingen belangrijk waren als je iets langer traint, zoals repranges en schema's aanpassen, kijken waar je lichaam het best op reageerd, geen alcohol, etc. Ik ga nu weer een goed voedingsschema maken (eerst weer keuzes maken hoeveel kcal ik boven me onderhoud zit, ekv verhoudingen, enz) en dan gewoon lekker weer trainen en er plezier in krijgen.
Volhouden doe je door er vooral niet te obsessief mee bezig te zijn...
Nadat ik erachter kwam dat meal timing, meal frequency en de hele rotzooi weinig uitmaakt (weet niet hoe t pre contest ligt) en de vooruitgang niet veranderde leef ik een stuk makkelijker, hoewel mn vp nog wel eens aan de loop gaat, maar dat gebeurt slechts als je je kcal niet elke dag goed bij houdt.
Als ik ga rommelen met de timming, dan merk ik dat wel degelijk, vooral aan mijn energie. En energie beïnvloed weer mijn training, en dagelijks leven.Nadat ik erachter kwam dat meal timing, meal frequency en de hele rotzooi weinig uitmaakt (weet niet hoe t pre contest ligt) en de vooruitgang niet veranderde leef ik een stuk makkelijker, hoewel mn vp nog wel eens aan de loop gaat, maar dat gebeurt slechts als je je kcal niet elke dag goed bij houdt.
Wanneer is het obsessief, en wanneer is het een andere levensstijl?Volhouden doe je door er vooral niet te obsessief mee bezig te zijn...
Minder energie is toch al snel een slechtere training?Ja, wist niet dat 't wel uitmaakte voor je vooruitgang.
Dat je je energieker voelt als je een betere meal timing hebt geloof ik graag.
Minder energie is toch al snel een slechtere training?
En minder energie over de rest van de dag maakt alles zwaarder, ook je dieet. Toch?
Ik denk er niet teveel over na. Gewoon zwaar trainen, beetje fatsoenlijk eten, meer niet.
Iedereen bedankt voor het meedenken, heeft me echt goed gedaan!
Eerste 2 jaar dat ik alles op een rijte kreeg wbt bodybuilding (voeding, training etc.) echt een klooster leventje gehad.
Zag toen ik me voeding op orde had, ik begon te gainen en sloeg min of meer door. Niet meer uitgaan, geen alcohol, geen random shit doen waardoor ik een maaltijd over moest slaan of in het ergste geval niet kon trainen.
Ik miste geen maaltijd, geen training gemist' doordeweeks niet en in het weekend niet.
Uit eindelijk een zeer vervelende blessure gehad, waardoor ik een jaar lang gestopt was met bodybuilding
Nu alweer lange tijd aan het knallen, serieus en dedicated? Ja absoluut! Obsessief? Hell no.
Me maaltijden maak ik gewoon lekker, ipv alles droog te eten.
Vrijdag en in het weekend, stappen en leuke dingen doen met me maatjes.
Kan ik een keer niet eten? So be it. Eet ik later wel wat meer.
Heb gemerkt dat je snel door kan slaan in deze sport, denk dat het iets is wat jezelf moet ondervinden.

Eerste 2 jaar dat ik alles op een rijte kreeg wbt bodybuilding (voeding, training etc.) echt een klooster leventje gehad.
Zag toen ik me voeding op orde had, ik begon te gainen en sloeg min of meer door. Niet meer uitgaan, geen alcohol, geen random shit doen waardoor ik een maaltijd over moest slaan of in het ergste geval niet kon trainen.
Ik miste geen maaltijd, geen training gemist' doordeweeks niet en in het weekend niet.
Uit eindelijk een zeer vervelende blessure gehad, waardoor ik een jaar lang gestopt was met bodybuilding
Nu alweer lange tijd aan het knallen, serieus en dedicated? Ja absoluut! Obsessief? Hell no.
Me maaltijden maak ik gewoon lekker, ipv alles droog te eten.
Vrijdag en in het weekend, stappen en leuke dingen doen met me maatjes.
Kan ik een keer niet eten? So be it. Eet ik later wel wat meer.
Heb gemerkt dat je snel door kan slaan in deze sport, denk dat het iets is wat jezelf moet ondervinden.