Fitness Seller

Mentyltren + test + winstrol

JbR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo,

Ik spuit momenteel al 10 weken lang test E 500mg

Nu wil ik nog 4 weken met test E doorgaan en Menthyltren 1mg 4 weken lang gaan gebruiken + winstrol 50mg 6 weken

Heeft iemand hier ervaring of een opmerking hierover?

Laatst bewerkt:
Dus je wilt cruisen met test, methyltren en winstrol?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Weet je wel wat een cruise is?

.

Laatst bewerkt:
Dan weet je dus totaal niet wat een cruise is.

Topic verplaatst naar de juiste sectie.

Dit is toch weer om te janken..

En dan nog ook steroïden die lekker voor de lever zijn..

Stop met kuren, voordat jij je eigen in gevaar brengt.

Dus je wilt cruisen met test, methyltren en winstrol?

Weet je wel wat een cruise is?

Dan weet je dus totaal niet wat een cruise is.
Hoe kom je bij cruise? Hij wil de laatste 4 weken dat hij test zet plus twee weken daarna, methyltren en winstrol pakken. Hij zegt niet dat hij voornemens is om ná zijn test only kuur met de orals te beginnen.

Hoe kom je bij cruise? Hij wil de laatste 4 weken dat hij test zet plus twee weken daarna, methyltren en winstrol pakken. Hij zegt niet dat hij voornemens is om ná zijn test only kuur met de orals te beginnen.

Nee is mijn fout ik had eerst cruise opgeschreven was nog niet klaar wakker Haha

Test met methyltren ooit gedaan. Nooit meer voor mij. Ik werd daar een norse, impulsieve kerel van die niet meer kon lachen. Op mijn werk vroegen ze zich af wat er gaande was en mijn vrouw heeft toen ook een serieus gesprek met mij gehad. Heb toen de rest van de methyltren in de vuilbak gepiekerd.

Niet doen. Methyltren en winstrol is echt niet goed voor lever. Blijf bij nader inzien gewoon van methyltren af als je dit niet weet. Is zowat de zwaarste roid die ik ken op DMN na

Die dmn , wil ik echt ooit nog eens proberen!
Jaren geleden eens een mix voorbij zien komen van mt met dmn.
Daarna nooit meer gezien helaas

ik zat een keertje op Test P en Tren Ace van EP en toen kwam ze met die MT tabs die heb ik er de laatste 3 weken bij genomen.
Zo dat was echt een wereld van verschil vanaf training 1, werd er alleen wel steeds gekker van.
Maar moet zeggen erg goed spul die MT. Kreeg alleen wel vanaf dag 10 leverfalen.

Terug
Naar boven