Fitness Seller

Merkwaardige kuur van 30 weken?!

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ikzelf kuur al een paar jaar niet meer, train om de boel in shape te houden.

Alles heb ik geleerd via DBB, en wat ik o.a. heb geleerd is dat een kuurtje van 12 weken max is. Wat stemt mijn verbazing? Er is een nieuwe vent op de sportschool die beweert dat een kuur prima 30 weken kan duren volgens laatste onderzoeken zonder het extra aanslag maakt op je lichaam dan 12 weken kuren. Wat hij gaat doen?

Week 1-10: Test E & Deca (500mg / 400mg)
Week 11-20: Test E (500mg)
Week 21-30: Tren E & Test E (400mg / 500mg)

Nakuur op nolvadex.

Is dit een vaker gebruikt schema?

Hij bridged als het ware, imo wat aan de hoge kant. Wel een aardig pittige kuur. En wat betreft de 'extra' aanslag op je lichaam. Daar komt ie nog wel op terug denk ik.

er zijn wel wat mensen die lang kuren maar ik vind deze kuur niet echt spannend,bovendien zit hij zo wel erg lang aan 19norr,k*t herstel
hij mag wel nakuren met arofixen voor 1 maand en dan nog 1 maand met nolvadex,hcg gedurende de hele kuur is zeker een must als hij nog iets van zijn ballen wil overhouden.
ik zelf ben ook wel van de wat langere kuren,ik houd dan de gewonnen massa veel beter vast dan na een kuur van 12 weken.

Veel te hoog gedoseerde bridge...of veel te laag gedoseerde kuur kan ook :P
Bridge van 10 weken vind ik overigens ****ing lang.

Een bridge van 500mg test e? :D

Staat toch nergens dat het een bridge is? 500mg test p/w is gewoon kuren. Imo prima kuurtje voor een half jaar, hoewel ik t zelf anders zou doen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus het is gebruikelijk voor een half jaar. Dat wist ik niet.

En zijn argument dat het aanslag op je lichaam niet hoger is dan regulier 12 weken?

Er zijn altijd mensen die wat verzinnen, hoop niet dat iemand dit zomaar overneemt als zijnde normaal.

het heeft geen nut om langer dan 12 weken te kuren met test-e , dan merk je er niks meer van of hij moet de dosis verhogen na 12 weken .Dan is het n normale kuur.

Whaha! Leek me al een mooi verhaal. :D

Nouja, laat 'm lekker doen dan, hij is toch zo stronteigenwijs als wat.

Wat je vriend doet kan maar dan moet zijn ''bridge'' wel lager gedoseerd zijn (de weken 11 t/m 20 dus). 30 weken op dezelfde hoeveelheid ga je op een gegeven moment niks meer van merken.

Het is niet mijn vriend, maar een opschepper...

Hij is wel biggie, maar ik vraag me af of hij ballen over heeft gehouden met zulke halfjaarkuren.

het heeft geen nut om langer dan 12 weken te kuren met test-e , dan merk je er niks meer van of hij moet de dosis verhogen na 12 weken .Dan is het n normale kuur.

Mwah deels mee eens. Je voelt de "kick" niet meer door de gewenning van hoge dosis androgenen in je lijf. Verder werkt het echt nog wel. De rek qua kilo's is eruit, maar je kwaliteit blijft verbeteren.

Het is niet mijn vriend, maar een opschepper...

Hij is wel biggie, maar ik vraag me af of hij ballen over heeft gehouden met zulke halfjaarkuren.

Is persoonsgebonden ;-) Die ballen krimpen wel of niet na een aantal weken al.

Mwah deels mee eens. Je voelt de "kick" niet meer door de gewenning van hoge dosis androgenen in je lijf. Verder werkt het echt nog wel. De rek qua kilo's is eruit, maar je kwaliteit blijft verbeteren.

Precies, de kwaliteit gaat nog wel vooruit, mischien de de weegschaal niet maar wel je spiegelbeeld, endaar gaat het om, niet aantal vochtkg

Ik vind zijn kuur nou niet echt goed doordacht...
Maar dat terzijde...
Langer kuren kan...en blijft resultaten geven mits je goed afwisseld kwa stoffen voedings/trainingschema's
Maar of je gaat herstellen is maar de vraag(ook die van mij want ik ben nu zelf 11 maand bezig)

je herstelt echt wel hoor. Duurt alleen wat langer ;-)

je herstelt echt wel hoor. Duurt alleen wat langer ;-)

daar ben ik ook wel vn overtuigt...(anders was ik niet zo lang "on" gebleven!
maar kan het nog niet met zekerheid zeggen want dit is de eerste x dat ik langer dan 15 weken ga!!!

Wanneer ben jij van plan off te gaan?

Terug
Naar boven