AndroidHealthClinic

Stelling Met drugs heb je meer lol dan zonder

Peiling Peiling meer lol met drugs of niet?

• Totaal stemmers
    94
Anders; geen idee, ik heb nog nooit drugs gebruikt :)

je hebt meer lol toch prefereer ik zonder.

Ligt eraan wat je 'zonder' doet he ;)
Trainen zonder drugs is wss leuker dan met :D

Drugs? Including: Alcohol? sigaretten? softdrugs? herbals?

• Topic Starter Topic Starter
In dat geval, met! :rolleyes:

anders:
Drugs kan dingen heel leuk maken, maar dan wel als je het niet te vaak doet.

Weet het niet alles heeft zen keerzijde, mischien kan je op de duur niet meer plezier maken zonder.

als alcohol ook onder drugs valt dan is je antwoord ja.

Coke en X heb ik maar een paar keer gedaan, en ik vond het niet per se 'meer lol' maar 'lol op een andere manier'.
Hasj/wiet gebruik ik bijna nooit, en ik word er vooral slaperig van.
Aangeschoten zijn is wel leuk... maar ik weet niet of het echt veel leuker is dan nuchter.

Neej joh..

Jawel, naar mijn ervaring dan anyways :P

meer niet maar langer meestal wel
nuchter kan je evenveel lol hebben als dronken.
Aleen nuchter wordt je na 4-5 uurtjes moe maar met drugs is het all night long:D

echt plezier (lachen) kan ik hebben op alcohol, poppers of weed.

op andere drugs (xtc & co.) ben ik gewoon opgepept en in een hogere sfeer, maar daarbij kan ik niet echt gaan schatterlachen. het is een prettig gevoel, maar ook niet meer dan dat. 's anderendaags heb je ook niet echt het gevoel dat het super was, dat heb je enkel op het moment zelf.

besluit : amuseer me dus meer zonder dan met oppeppende shit.

tegenwoordig ga ik nuchter uit. gebruik al een tijdje niks meer. m'n tikker doet het laatste jaar maar erg vreemd en wil de dood nu niet bepaald gaan provoceren. denk dat ik er al een beetje teveel heb van gesnoept. mis het wel een beetje, heb aardig wat leuke dingen meegemaakt op die honderden pilletjes :)

Tuurlijk heb je meer lol met, anders zou toch niemand het gebruiken..

Natuurlijk wel, daar kan geen twijfel over bestaan.

Meer Lol? Chemisch Bedrog&Vals Geluk zul je bedoelen.

Misschien ben ik daar een zeldzaam geval in, maar bij wat ik ooit gebruikt heb kreeg ik altijd het gevoel dat de drug me 'bedroog' en een vals gevoel van plezier gaf.

Door dit besef ging de lol er snel vanaf reeds.

Sindsdien voel ik me liever happy bij de stofjes die mijn lichaam zelf aanmaakt, door zwaar trainen bijvoorbeeld.

Nooit de goede drug gebruikt. Damn 39 jaar en dan zo bleu , weer een leven weggegooit :(

Terug
Naar boven