Fitness Seller

Stelling Met drugs heb je meer lol dan zonder

Peiling Peiling meer lol met drugs of niet?

• Totaal stemmers
    94
Absoluut meer plezier met drugs. Had ik drank en ghb niet ontdekt, had ik het hele uitgaansleven al lang vaarwel gezegd.
Dansen en praten met hersenloze bimbo's, hoe kun je dat in godsnaam doen zonder dope?

Aantal keer coke gebruikt en een keer XTC. Beide vond ik geweldige ervaringen en ik had ook zeker meer "lol", maar wil 't gebruik beperken tot speciale gelegheden.

soms wel en soms niet....Als je geen lol kunt maken zonder drugs dan is er iets mis.

Tuurlijk is het met drugs leuker, maar achteraf denk je toch weer zonde van al dat geld (nu heb ik het over coke.)

alcohol is voor mij genoeg om een leuke avond te hebben.

Ligt er aan wat je op dat moment aan het doen bent :D Maar het zal dan niet perse leuker worden.. wel een hele andere beleving.

Shit misstemd, antwoord JA, want mijn beste tripervaringen waren toch wel met xtc, toen was het elke week feest, nu ben ik meestal al moe na 3 uur en alcohol of ghb is toch zo leuk niet.. :(

Meer Lol? Chemisch Bedrog&Vals Geluk zul je bedoelen.

Misschien ben ik daar een zeldzaam geval in, maar bij wat ik ooit gebruikt heb kreeg ik altijd het gevoel dat de drug me 'bedroog' en een vals gevoel van plezier gaf.

Door dit besef ging de lol er snel vanaf reeds.

Sindsdien voel ik me liever happy bij de stofjes die mijn lichaam zelf aanmaakt, door zwaar trainen bijvoorbeeld.

Je moet er ook niet over na gaan denken. Gewoon gebruiken en genieten!
Niet: O, maar is dit wel echt lol? Of is het alleen maar chemische lol? Is het bedrog? enz. enz. Dan gaat de lol er wel snel af ja.

OT:
Ja, meer lol. Nuchterheid kan niet op tegen een bepaalde staat van kortheid.

• Topic Starter Topic Starter
Meer Lol? Chemisch Bedrog&Vals Geluk zul je bedoelen.

Misschien ben ik daar een zeldzaam geval in, maar bij wat ik ooit gebruikt heb kreeg ik altijd het gevoel dat de drug me 'bedroog' en een vals gevoel van plezier gaf.

Door dit besef ging de lol er snel vanaf reeds.

Sindsdien voel ik me liever happy bij de stofjes die mijn lichaam zelf aanmaakt, door zwaar trainen bijvoorbeeld.
Je moet zoals eerder gezegd niet nadenken maar genieten, gewoon naar een club oid gaan en de beest uithangen.
Of als je paddo's eet moet je maar eens Meerkat Manor gaan kijken op NGC.
2267079337_abeb03c3cf_o.jpg
Coke vind ik bijv. chill als je op de versiertocht gaat of gaat knallen op de snelweg 's ochtends vroeg.

Ik gebruik al lange tijd geen harddrugs meer, drink nog wel Red Label en bier, maar ben zeer zelden uit m'n pan zoals vroeger.
Kan wel zeggen dat ik met drugs véél meer plezier in het uitgaan heb gehad, remmingen zijn weg, en je kan lekker losgaan.
Maar heb er tegenwoordig geen behoefte meer aan, mss begin ik een oude lul te worden.:)

af en toe wat pep of ghb, zorgt altijd weer voor leuke avonden.

met als je het niet te vaak doet en als je echt iets leuks te doen hebt anders zonder

Het antwoord is niet zo zwart wit, maar het drugs kunnen het leven zeker een stuk interessanter maken.

anders, drank is meer lachen gieren brullen.

drugs is voor jezelf

Natuurlijk, waarom dient het anders ?

Maar met alcohol alleen amuseer ik me veel harder als ik uitga.
Met pepmiddelen erbij ben ik maar een strakke rakker die er niet bepaald sympathiek uitziet

Terug
Naar boven