MuscleMeat

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

zwarte volvo s40 t4, met 235 pk. Met abs,airco,cruisecontrol,elec stoelen, dts etc. Onderstaande foto lijkt op die van mij, alleen andere velgen. Een echte wolf in schaapskleren.
1482864_600.jpg

En ik heb nog een zwarte peugeot 205 gti 1.9 die ik ga verkopen.
 
Laatst bewerkt:
zwarte volvo s40 t4, met 235 pk. Met abs,airco,cruisecontrol,elec stoelen, dts etc. Onderstaande foto lijkt op die van mij, alleen andere velgen. Een echte wolf in schaapskleren.
1482864_600.jpg

En ik heb nog een zwarte peugeot 205 gti 1.9 die ik ga verkopen.

sixpack :trollface:
 
Bmw 318d berline bj 04/2010
 
Uiteraard helemaal orgineel. Met lederen interieur :D Getaxeerd op 7000,- :D

haha taxatieprijzen

maar vind het wel interessant . is het een speciale uitvoering? heb een collega die gek is van oude volvo en ook veel verschillende heeft gehad
 
Waarom verbaasd het me niet dat 90% van DBB in hele dure (A-merk) sportwagens rijdt. :roflol:
 
928 S4 (V8 5L 350pk)
 
golf 2

vr6..
 
Ford Fiesta Titanium Econetic (diesel, 1600)

-Parkeersensoren achteraan
-Elektrisch inklapbare spiegels
-Automatische airconditioning
-Radio / cd met bediening aan het stuur en matrix scherm
-Bluetooth
-Voice control
-USB aansluiting
-Donker getinte ruiten
-Lichtmetalen velgen 14"
-Metallic kleur panther black

auto002_1024x768.jpg



auto004_1024x768.jpg
 
Ik ben heel erg benieuwd naar wat BMW uit hun mouw gaat schudden in 2012 met de nieuwe 5-reeks. Er is sprake van een M550xd (jawel, een diesel dus die onder handen genomen wordt door BMW ///M).

Ze zouden werken met een driedubbele turbo (eentje voor onderin de toeren, een grote voor bovenaan en nog een elektrisch aangedreven, ik weet er het fijne niet van), wat imo een fenomenaal koppel zal opleveren.

Laat maar komen zou ik zeggen, ideale gezinswagen.
 
Laatst bewerkt:
Een golf 3 uit 1995.

1.9 diesel (langzame)

Net weer gekeurd voor 1 jaar, 296.000 op de teller en rijd prima, rammelt alleen een beetje.

dan zet je je radio maar wat harder, dan hoor je hem niet meer rammelen.:p
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat BMW uit hun mouw gaat schudden in 2012 met de nieuwe 5-reeks. Er is sprake van een M550xd (jawel, een diesel dus die onder handen genomen wordt door BMW ///M).

Ze zouden werken met een driedubbele turbo (eentje voor onderin de toeren, een grote voor bovenaan en nog een elektrisch aangedreven, ik weet er het fijne niet van), wat imo een fenomenaal koppel zal opleveren.

Laat maar komen zou ik zeggen, ideale gezinswagen.

Aha, iemand met verstand.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=573702

Hier meer informatie daarover, o.a.: The sources speculate that it will come in with slightly less power than the F10 M5 (which makes 560hp), somewhere in the 500-550hp (unconfirmed) range. Torque, on the other hand, is speculated to exceed the 500lb-ft of the F10 M5 and could be north of 650lb-ft (unconfirmed).

Hoewel niet realistisch, zou dat wel epic zijn.
 
.....
 
Laatst bewerkt:
Waarom verbaasd het me niet dat 90% van DBB in hele dure (A-merk) sportwagens rijdt. :roflol:

inderdaad niet zo verbazingwekkend als je bedenkt dat het een site is voor mensen die erg veel waarde hechten aan uiterlijk vertoon ;)
 
Aha, iemand met verstand.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=573702

Hier meer informatie daarover, o.a.: The sources speculate that it will come in with slightly less power than the F10 M5 (which makes 560hp), somewhere in the 500-550hp (unconfirmed) range. Torque, on the other hand, is speculated to exceed the 500lb-ft of the F10 M5 and could be north of 650lb-ft (unconfirmed).

Hoewel niet realistisch, zou dat wel epic zijn.
Het lijkt mij zeer sterk dat deze nog aan te kondigen topdiesel rond de 500pk zal hebben. De Q7 v12 diesel heeft 500pk. Volgens de berichten in bovenstaande url, is het BMW blok gebaseerd op een 3 liter 6 cylinder blok. Ik vind het al knap als het richting 400pk gaat... Met 3 turbo's verwacht ik wel wat spannender rijgedrag dan de *35d blokken. Hoewel bloedsnel, is de acceleratie ontzettend lineair. Doet af aan de snelheidsbeleving imo.
 
545i uit 04 (als BOB)
 
veel auto's met drie banken zeg
 
Back
Naar boven