MuscleMeat

metaaldetectorforum

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train niet eens , maar jah heb wel wat gewichtsproblemen , zit nu aan de 95 kg
maar ik werk er wel aan , ik ga elke dag 2 uur gaan lopen en 1 uur gaan fietsen , soms schommel ik ook in de tuin
of ga ik naar jouw moeder en leen haar dildo omdat dan zoveel mogelijk reps mee te maken in het gat
oei? gewichtsproblemen...sorry, ik bedoelde het zo niet...
nogmaals...sorry dikz*k

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

valt ni mee zeker... een antwoord typen mee van die stompe vingertjes

6ptzqis.gif

:roflol: fatty

ik heb de oplossing // wa minder achter uwe pc zitten (lees : : 5.086 posts )

gaan zoeken mee mij natuurlijk? kilometers malen

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

doeme...da ga wee één of ander homoreactie op volgen....watch

Deze topic is nog achterlijk dan al mijn post's bij elkaar. :o

jullie vernken het topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit wordt niks meer.

gaan zoeken mee mij natuurlijk? kilometers malen

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

doeme...da ga wee één of ander homoreactie op volgen....watch

Bro, chill eens. Je hebt pas 60 posts en 10 ervan zit je een gerespecteerd (nuja, gerespecteerd :D ) member te bashen. :rolleyes:

ja als ik erin post dan moet je gaan nadenken als welk beest je moet denken om zo een laag niveau te krijgen
ik zou zeggen zoals een mier , die hebben niet veel bewustzijn en praten ook maar wat zonder te beseffen wat ze eigenlijk net gezegd hebben

Kerel serieus wat heb jij met bewustzijn?:rolleyes:
Al vind ik je wel een goede troll, al twijfel ik of je het niet serieus meent (al dan niet deels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven