XXL Nutrition

Methandienone inject

En sinds wanneer is vitamine B-12 een eiwit? Vent hou toch op met die lulkoek van je.
Je denkt dat je de alwetende bent hier oop dit forum. Voorlopig wordt je hier ook nu ook zwaar geowned. Wel bijblijven he? Het is 2012, zoals ik je al eerder zei!

Lol had me vergist met insuline. Fijn het het geen eiwit. Foutje kan iedereen maken. Your point is? En als je het graag zo specifiek wilt weten over die b12 is dat er in je darm niet genoeg receptoren zijn om orale administratie goed op te nemen.

Puh puh wat wordt ik zwaar geowned zeg.

Wie zegt dat ik de alwetende bent? Ga je nou weer voor de zoveelste keer beginnen met je gezeik kerel?

Als je weer wilt beginnen heb ik in de weekend wel weer tijd voor je. want jouw bashen verdient best wel goed karma heb ik gemerkt.

Lol had me vergist met insuline. Fijn het het geen eiwit. Foutje kan iedereen maken. Your point is? En als je het graag zo specifiek wilt weten over die b12 is dat er in je darm niet genoeg receptoren zijn om orale administratie goed op te nemen.

Puh puh wat wordt ik zwaar geowned zeg.

Wie zegt dat ik de alwetende bent? Ga je nou weer voor de zoveelste keer beginnen met je gezeik kerel?

Als je weer wilt beginnen heb ik in de weekend wel weer tijd voor je. want jouw bashen verdient best wel goed karma heb ik gemerkt.

De reden dat jij op DBB zit..:thumbup:.....want bodybuilding doe je toch al een poos nix meer aan na die 2 wedstrijdjes toch?

:roflol:

het ging om de bio availability en 1st pass jongens :)
laten we ontopic blijven

Misschien heb je hier meer aan kuki (heb ff gee ntijd om dit nu door te lezen)
maar gaat specifiek over Bio availability en First pass effects

http://dmd.aspetjournals.org/content/25/12/1329.full

Dit is einstein niveau leesvoer man :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 00:36 ----------

De reden dat jij op DBB zit..:thumbup:.....want bodybuilding doe je toch al een poos nix meer aan na die 2 wedstrijdjes toch?

:roflol:

??? volgens mij train ik nog steeds

The bioavailability of an administered substance is that fraction of the dose that reaches the general circulation unchanged. The general circulation is defined experimentally by the sampling site, usually a blood vessel in the peripheral circulation. Fig.1 is a schematic representation of drug movement after oral ingestion. As the drug passes down the gastrointestinal tract, part of the dose may not be available for absorption because of chemical degradation, physical inactivation through binding or complexation, microbial biotransformation, etc. Of that which is absorbed at x , some may be metabolized in transit through the gut wall. Unchanged drug that reaches the hepatic portal vein p may be extracted by the liver by way of biotransformation or biliary excretion. Finally, further elimination may occur between the hepatic vein h and the site of measurement, say a peripheral vein j or a peripheral artery a .

dnek toch wel dat een bepaald deel verloren gaat, maar hoeveel dit is.. geen ****ing cleu

Terug
Naar boven