Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is m1,4ad, wat converteert naar methyl-boldenone (dbol), volgens wat ik heb gelezen aan zo'n 15%. Niet echt schitterend dus. Het is ook belachelijk duur, kan je beter gewoon dbol only kuren, wat op zich al niet echt ideaal is. Als je het nog niet aangeschaft hebt zou ik het ook zeker niet doen.
Volgens wat ik lees (niet in die link van jou) is dosering ergens tussen 80 en 120mg, wil je er enig effect van hebben.
M1T is waarschijnlijk sterker op zich, ik zou sowieso enkel m1,4ad niet op zich nemen als kuur. M1T op zich kuren voor 3 weken aan 10-15mg afhankelijk van je gewicht is een mooi kuurtje, en zal zekers goedkoper zijn dan dit spul (vroeger ongeveer $10 voor 60 5mg tabs).
Maar sowieso zou je beter heel wat researchen over PHs voor ze te gebruiken, zeker gemethyleerde (sp?) PHs, die erg zwaar voor de lever zijn!