MuscleMeat

Metro tussen wilhelminaplein en Beurs rijdt niet? Wie had er nog meer last van.

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Omdat het I max theater in elkaar dondert, rijd er momenteel geen metro tussen wilhelminaplein en Beurs.
Ook de tram rijdt volgens mij niet.

Echt lekker dit. Ret zet ook geen extra bussen in ofzo.
Daarom pakte ik de bus maar vanmorgen. Echt t**fus druk. Iedereen met zijn smoel tegen het raam aangedrukt. 1 zon gast, zat ook met zijn tas aan een ander meisje vast. Had hij niet door geloof ik:D. Hij stapte uit en sleurde zo dat meisje mee naar buiten:roflol::roflol:

Kijk al weer uit naar de terug reis.

Omdat het I max theater in elkaar dondert, rijd er momenteel geen metro tussen wilhelminaplein en Beurs.
Ook de tram rijdt volgens mij niet.

Echt lekker dit. Ret zet ook geen extra bussen in ofzo.
Daarom pakte ik de bus maar vanmorgen. Echt t**fus druk. Iedereen met zijn smoel tegen het raam aangedrukt. 1 zon gast, zat ook met zijn tas aan een ander meisje vast. Had hij niet door geloof ik:D. Hij stapte uit en sleurde zo dat meisje mee naar buiten:roflol::roflol:

Kijk al weer uit naar de terug reis.

Als je buf was had je er geen last van

toen er een robuuste man mij onverschillig tegen zich aan drukte.

Ik bleef zogenaamd hangen achter zijn tas, lief dagboekje..

Lief dagboekje, hij sleurde mij mee naar buiten..alsof ik niets woog..

Nee geen last van gehad.

Oh is dat daarom! Snapte al niet waarom de trams op de Schiedamsedijk niet reden.
Maar er werd juist aangeraden om de metro te pakken?

De robuuste meneer drukte zich heel hard tegen mij aan en heel even voelde ik me als een huppelend en dartelend meisje..

terwijl ik opgewonden naar adem snakte dacht ik bij mezelf, vol spanning; "hierover ga ik straks op het internet schrijven.."

vanmiddag er even naar toe, ga me helemaal duizelig swaffelen:)

Terug
Naar boven