Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

virusje ik volg jou hier een hoop maar de een zegt dit de andere dat geloof jij nu zelf dat dit gebeurt zonder dat er incidenten gaan komen ??? heb hier grote twijfels bij en als er echt een paar doodgeschoten worden is dat het begin van een oorlog of invasie waar iedereen nu op speculeert ???

is gewoon linke soep daar

Ik denk zelf ook niet dat het verstandig is om troepen of gewapende mensen te sturen.
Het is op het moment gewoon heel lastig om dit conflict aan te pakken.
Een van de simpelere opties die niet direct geweld opleveren is de politiek van Oekraïne wat belangrijke vragen stellen.
Zij zijn op het moment diegenen die het democratisch verkozen ''Russisch'' grondgebied aanvallen en er voor zorgen dat het ''crash'' gebied een onveilig gebied wordt waardoor onderzoekers hun werk niet kunnen doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Zullen we die virusje niet gewoon gezamenlijk negeren?

Virusje zal niet rusten tot de onderste steen boven is:roflol::roflol::roflol:

2cymqg6.jpg

Virusje zal niet rusten tot de onderste steen boven is:roflol::roflol::roflol:

Ik slaap amper brah, net nog een filmpje gezien hoe ze in Donetsk een kindje onder stenen weghalen door de bombardementen van de Oekraïners, wat dat betreft wil ik de onderste steen boven hebben ja.

• #1.307
Fok dat kindje brah

• #1.309
Neen.

Ik slaap amper brah, net nog een filmpje gezien hoe ze in Donetsk een kindje onder stenen weghalen door de bombardementen van de Oekraïners, wat dat betreft wil ik de onderste steen boven hebben ja.

Nobele wereldverbeteraar ben je. We weten wel wie volgend jaar de Nobelprijs gaat winnen. :o

Waarom haat iedereen op Virusje? Hij komt als enige met steekhoudende argumenten..

• #1.312
'Steekhoudend'

Waarom haat iedereen op Virusje? Hij komt als enige met steekhoudende argumenten..

Haten is wel een groot woord hoor. Het is een prima kerel, maar hij post en post en post maar artikelen hier, en gedraagt hij zich als een feitenchecker. Inmiddels beheert hij zowat dit topic, en is de lezer door een enorme pomp aan artikelen zo'n beetje het overzicht al kwijt.

Haten is wel een groot woord hoor. Het is een prima kerel, maar hij post en post en post maar artikelen hier, en gedraagt hij zich als een feitenchecker. Inmiddels beheert hij zowat dit topic, en is de lezer door een enorme pomp aan artikelen zo'n beetje het overzicht al kwijt.

Dus als ik al deze artikelen niet had gepost, had er een beter overzicht geweest?
Fijn dat je me een prima kerel vind, alleen maar liefde brah!

Uit al zijn posts blijkt wel dat hij echt kennis van zaken heeft.

De grote vraag is echter of Poetin de bastaardzoon van Yul Brynner is.

Terug
Naar boven