Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Thanks aan diegenen die mij steunen door middel van karma/pm's en berichten hier.
Voor diegenen zal ik ook doorgaan met artikelen posten en mogelijke korte analyses geven.
En de rest heeft keuzes genoeg:
- Zet me op je negeerlijst
- Lees mijn posts en artikelen niet
- Of bekijk ze wat beter/kritischer

Holocaustontkenners hebben ook best steekhoudende argumenten, totdat je er even een halfuurtje voor gaat zitten en alle argumentatie van de tafel veegt.
Ik denk dat we beter kunnen stellen dat virusje gewoon heel veel tijd over heeft en duidelijk een vooringenomen idee heeft dat het vrijwel eeenzijdig de schuld van Oekraïne/het westen is, en dat andere dbb'ers gewoon niet zoveel zin en tijd hebben om daar serieus tegenin te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
Exact. Uit meerdere posts blijkt al dat het gewoon weinig zin heeft een discussie met hem aan te gaan. Ook heb ik geen zin om elke keer die ellelange stukken tekst te moeten analyseren.

Holocaustontkenners hebben ook best steekhoudende argumenten, totdat je er even een halfuurtje voor gaat zitten en alle argumentatie van de tafel veegt.
Ik denk dat we beter kunnen stellen dat virusje gewoon heel veel tijd over heeft en duidelijk een vooringenomen idee heeft dat het vrijwel eeenzijdig de schuld van Oekraïne/het westen is, en dat andere dbb'ers gewoon niet zoveel zin en tijd hebben om daar serieus tegenin te gaan.

Virusje is anders. Hij veegt de vloer aan met iedereen in dit topic.

Exact. Uit meerdere posts blijkt al dat het gewoon weinig zin heeft een discussie met hem aan te gaan. Ook heb ik geen zin om elke keer die ellelange stukken tekst te moeten analyseren.

Iemand voor complottheorist uit maken noem ik geen discussie.
Alleen als je met bronnen komt en kennis van zaken hebt wil ik een discussie met je voeren.

En gezien je al geen zin hebt om stukken tekst te analyseren, heeft een discussie dus weinig nut.

• #1.329
Iemand voor complottheorist uit maken noem ik geen discussie.
Alleen als je met bronnen komt en kennis van zaken hebt wil ik een discussie met je voeren.

En gezien je al geen zin hebt om stukken tekst te analyseren, heeft een discussie dus weinig nut.
Niet als ieder stukje tekst wat met dit voorval te maken heeft hier wordt neergeplempt nee.

Alle bewijzen die ik tegenkom in z'n bronnen komen voort uit onwetendheid.

• #1.331
Niet alles, maar er zit gewoon een hoop tussen wat door iedere gek geschreven of verzonnen kan zijn.

echt schandalig hoe Virusje hier wordt veroordeeld.

Alle bewijzen die ik tegenkom in z'n bronnen komen voort uit onwetendheid.

Welke bewijzen ???
Ik wil best een discussie met jullie voeren, maar dan wil ik wel weten waar het precies over gaat en welke artikelen het betreft?
Overigens niet alle artikelen die ik hier post bestempel ik als feiten en waarheid.

Haten is wel een groot woord hoor. Het is een prima kerel, maar hij post en post en post maar artikelen hier, en gedraagt hij zich als een feitenchecker. Inmiddels beheert hij zowat dit topic, en is de lezer door een enorme pomp aan artikelen zo'n beetje het overzicht al kwijt.

Als er minder gejankt wordt over wat hij deelt scheelt dat 90% van de posts.

Ik zie trouwens ook geen standpunt van of discussies met virusje over wie nu wat gedaan heeft, alleen maar over dat ze eigenlijk dit topic niet willen lezen maar het toch doen en daar gefrustreerd van raken.

Dat offtopic/meta drama is eerder wat het bijblijven moeilijk maakt. Laat het lekker aan de mods over ga verder met je dagbesteding en laat de rest die dat wel interessant vind de informatie verder volgen.

Lees al z'n posts eens door. Je moet wel tussen de regels door lezen om de boodschap te begrijpen..

Zal gek zijn. Af en toe als er iets opvallends tussen zit alleen. De meeste artikelen zijn pure speculatie, voegen niks toe.
En inderdaad, krijg sterk de indruk dat hij partij kiest voor Rusland. En hij gaat dat allemaal bewijzen. Net als UFO believers met allerlei flinterdunne bewijsjes komen dat er ufo's vliegen, zo hebben de meeste posts van virusje weinig tot geen nieuwswaarde.

i-never-meant-to-start-a-war-putin-meme.jpg

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven