AndroidHealthClinic

Mid-cycle boost?

BeetleJuice

Cool Novice
Waardering
26
Lengte
1m75
Massa
83kg
Ik ben nu 6-weken in mijn eerste kuur (enkel test C 200mg/ml en 1ml elke 5 dagen).
Maandag heb ik bloedtest zodat ik kan vergelijken met de waardes van voor de kuur.
Stel dat de waarden omtrend slechte bijwerkingen redelijk meevallen, is het ok om naar 250mg/ml te gaan voor de laatste 6 weken?
Dit komt neer op 280 naar 350 test per week. Zodat ik de laatste weken nog wat boost krijg? Of gewoon wachten op volgende kuur en dan verhogen?
Ik start redelijk bescheiden omdat het de eerste keer is.

Ik ben nu 6-weken in mijn eerste kuur (enkel test C 200mg/ml en 1ml elke 5 dagen).
Maandag heb ik bloedtest zodat ik kan vergelijken met de waardes van voor de kuur.
Stel dat de waarden omtrend slechte bijwerkingen redelijk meevallen, is het ok om naar 250mg/ml te gaan voor de laatste 6 weken?
Dit komt neer op 280 naar 350 test per week. Zodat ik de laatste weken nog wat boost krijg? Of gewoon wachten op volgende kuur en dan verhogen?
Hoe gaat je progressie nu? Als dat nog steeds lekker gaat zou ik eerder kiezen om wat langer door te gaan dan verhogen🤗

Realistisch gezien heeft 280mg test pw geen zin als eigen testosteron voor je kuurde al oke was. Je legt je eigen aanmaak plat voor 100/150mg meer, niet de moeite waard.

Laatst bewerkt:
Als progressie stagneert en voeding ophogen niet genoeg doet zou ik zeker ophogen.
Doortrekken kan idd ook, ik zou sowieso geen 'x aantal weken' aan een kuur plakken. Zolang alles goed gaat en je progressie blijft boeken lekker doorpushen, steeds voeding blijven ophogen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat je progressie nu? Als dat nog steeds lekker gaat zou ik eerder kiezen om wat langer door te gaan dan verhogen🤗
Ja het effect is er zeker. Ben niet opeens de hulk geworden ofzo maar het is wel heel duidelijk aanwezig.
Zal gewoon dit aanhouden dan en aan de zomer een beetje t niveau opkrikken 👍

Ja het effect is er zeker. Ben niet opeens de hulk geworden ofzo maar het is wel heel duidelijk aanwezig.
Zal gewoon dit aanhouden dan en aan de zomer een beetje t niveau opkrikken 👍
Ja precies dat. Je kan ook de interval iets kleiner maken met prikken dan. Dus dat je een dag korter tussen dezelfde dosis injecties zet. Heb je ook iets stabielere bloedwaarden

Verwacht niks raars op deze lage dosis, dus gewoon verhogen als je stagneert met voeding nu. Zou gewoon Ma-Do 200mg zetten dan.

Ik begin gewoon laag omdat ik alles goed wil opvolgen zodat ik onverwachte medische
problemen kan opvolgen.
Verwacht niks raars op deze lage dosis, dus gewoon verhogen als je stagneert met voeding nu. Zou gewoon Ma-Do 200mg zetten dan.

Je zegt zelf dat je wilt verhogen naar 350 per week, ik maak het makkelijk met 2x1 ml cyp 200mg/ml dan kom je op 400mg per week

Heb niet gezegd dat ik dat wil. Ik vroeg of t verstandig of nuttig is.
Je verhoogd je voeding wekelijks, elke 10 dagen. Je kunt prima groeien op 250mg, maar je groeit meer op 400mg. Ikzelf vind het ook zonde om onder de 375mg te gaan bulken.
Adhv je nieuwe topic lees ik dat je deca wilt toevoegen, pak liever NPP als kortwerkende ester nandrolon

Dat gezegd hebbende hoe gaat het nu, hoe train en dieet je nu ?

• Topic Starter Topic Starter
Je verhoogd je voeding wekelijks, elke 10 dagen. Je kunt prima groeien op 250mg, maar je groeit meer op 400mg. Ikzelf vind het ook zonde om onder de 375mg te gaan bulken.
Adhv je nieuwe topic lees ik dat je deca wilt toevoegen, pak liever NPP als kortwerkende ester nandrolon

Dat gezegd hebbende hoe gaat het nu, hoe train en dieet je nu ?
Het gaat goed, heb veel kracht, weinig vermoeid, snel recup. Ben zichtbaar leaner maar toch meer gewicht, ongeveer 3kg op 6 weken.
Voeding is mss iets te weinig cal, veel kip, eieren, noten, greek yoghurt etc. Mss moet ik wat meer cal rijk eten maar wil tegen de zomer geen buikje.
Mss volgende kuur (zomer) een compound toevoegen doe wat meer blijvende pump geeft ofzo. Ik stel mijn doel vooral op zomer van 2027. Geen wedstrijd ofzo, maar vol en hard.

Het gaat goed, heb veel kracht, weinig vermoeid, snel recup. Ben zichtbaar leaner maar toch meer gewicht, ongeveer 3kg op 6 weken.
Voeding is mss iets te weinig cal, veel kip, eieren, noten, greek yoghurt etc. Mss moet ik wat meer cal rijk eten maar wil tegen de zomer geen buikje.
Mss volgende kuur (zomer) een compound toevoegen doe wat meer blijvende pump geeft ofzo. Ik stel mijn doel vooral op zomer van 2027. Geen wedstrijd ofzo, maar vol en hard.
Ik zie liever zoals je nu doet; easy aan met weinig sides ipv snel groot met bloat.

Vervolgens moeten er veel weer een cut plannen om de shape bij te trekken.

Realistisch gezien heeft 280mg test pw geen zin als eigen testosteron voor je kuurde al oke was. Je legt je eigen aanmaak plat voor 100/150mg meer, niet de moeite waard.
Verschilt per persoon.
Ik heb op 150mg test tijdens healthfase een totale test van 61 nmol en vrije test van 1790

Gaat toch prima, 3kg in 6 weken zou meer kwalitatief spier zijn dan vet en vochtgain

Terug
Naar boven