AndroidHealthClinic

🖕

Status
Niet open voor verdere reacties.

tank

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
2 mensen die normaal geantwoord hebben op deze topic derest gedraagt zig als een klein kind daarom heb ik de vraag ge schrapt

Laatst bewerkt:
Een laatste summer cut kuur.
Week 1-12 250mg test cyp
Week 1-8 500mg tren E
Mss 8-12 200mg masteron voor zeker geen extra vocht vast te houden van de cyp.

Geen na kuur ik blijf gwn op trt.

Wat vinden jullie ervan.
Zit trouwens al op week 2 ondertussen.
Hoeveel vocht denk je überhaupt te gaan vasthouden als je cut.

Week 1-12 250mg test cyp
Week 1-8 500mg tren E

Wat vinden jullie ervan.
Beetje veul Tren

Week 1-12 250mg test cyp
Week 1-8 500mg tren E

Wat vinden jullie ervan.
tren op 100 als je test en mast op die hoeveelheden hebt
test 250 mast 200 tren 100 hele kuur

f**k tren :D

Wellicht begin je met tren op 100mg pw en kijk je of je dit overleeft na x weken en dan kan je alsnog uppen na 200mg indien nodig. 500mg ga je echt aan kapot en onnodig met je stats.

• Topic Starter Topic Starter
Maar die mast heb ik nog niet zou ik juist de laatste weken willen gebruiken zit al aan men 2e week btw en hoezo de tren zo laag ge doseert?
Tren is de slimpie en test is het water. 2 druppels slimpie op een halve liter water proef je al.

Wellicht begin je met tren op 100mg pw en kijk je of je dit overleeft na x weken en dan kan je alsnog uppen na 200mg indien nodig. 500mg ga je echt aan kapot en onnodig met je stats.
Misschien wel beetje teveel inderdaad.
Het enige dat ik tot hier toe merk is sn8ts zweten moeilijk slapen en loop ook weel beetje agressief maar zou wel graag deze kuur 10-15kg bij komen. Ik weet niet of dat mogelijk is op lage doseringen.

Maar ik zit alleen op 250mg test en 500mg tren momenteel ik zou de mast alleen laatste 4 weken gaan bij voegen.
Leg hier eens uit hoe je op deze hoeveelheid komt ?
Ik ken grote gasten die 750mg Test E - 400mg Tren E nemen, in lean bulk. 500mg Tren E is echt teveel !

Het enige dat ik tot hier toe merk is sn8ts zweten moeilijk slapen en loop ook weel beetje agressief maar zou wel graag deze kuur 10-15kg bij komen. Ik weet niet of dat mogelijk is op lage doseringen.
Je geeft aan een summer cut kuur, maar wilt 10/15kg aankomen?

Dan had ik toch wat anders gedaan en zeker met lagere doseringen begonnen en langer dan 12 weken doortrekken mits shape/gezondheid het toelaat.

Dat gaat wel wat langer duren. Je hebt een verkeerd beeld van Anabolica

Je geeft aan een summer cut kuur, maar wilt 10/15kg aankomen?

Dan had ik toch wat anders gedaan en zeker met lagere doseringen begonnen en langer dan 12 weken doortrekken mits shape/gezondheid het toelaat.
Jha vet massa moet weg will toch rond de 6-8% lichaams vet zitten en uiteraard spiertjes erbij anders had ik het ook gewoon bij mast en winny kuur kunnen houden.

Dat gaat wel wat langer duren. Je hebt een verkeerd beeld van Anabolica
Mijn vorige kuur ben ik ook 12kg bij gekomen maar wel op 1250mg test 300 tren en 200 mast
Ook om de 2 weken bloed testen laten doen en alles was perfect inorde voor zo een kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven