Fitness Seller

🖕

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
je had ook eerst advies moeten vragen voor je gaat beginnen...
of researche gedaan...
is Inderdaad waar maar ik vertrouwde op het woord van men dokter die zij dat dit niet echt een probleem is zij zij aangezien ik nog jong ben dat men lichaam het beter kan verwerken.

Er zal eigenlijk
Ik zit daar nog niet maar ben wel van plan om competities te beginnen doen.

Tegen die tijd is het vroeg zat om over tren na te denken .. maar jij bent nu je jokers al aan het inzetten op deze manier ga je nooit op het podium belanden op normale dosis gear ...

Kan er niet iets van een leeftijdsgrens/ervaringsgrens op tren gezet kunnen worden dat je pas tren krijgt als je meerdere kuren gedraaid hebt of oud genoeg bent om volwassen na te denken ...

Ik heb zelf vroeger ook roekeloos gekuurd maar toen waren we niet zo verwend met alle info die vandaag de dag beschikbaar is ...

Ik probeer de jeugd enkel te waarschuwen ..

Met test en primo kan je ook heel ver komen .

Er zal eigenlijk

Tegen die tijd is het vroeg zat om over tren na te denken .. maar jij bent nu je jokers al aan het inzetten op deze manier ga je nooit op het podium belanden op normale dosis gear ...

Kan er niet iets van een leeftijdsgrens/ervaringsgrens op tren gezet kunnen worden dat je pas tren krijgt als je meerdere kuren gedraaid hebt of oud genoeg bent om volwassen na te denken ...

Ik heb zelf vroeger ook roekeloos gekuurd maar toen waren we niet zo verwend met alle info die vandaag de dag beschikbaar is ...

Ik probeer de jeugd enkel te waarschuwen ..

Met test en primo kan je ook heel ver komen .
Je hebt inderdaad wel een punt ga de dosis verlagen deze kuur uit doen en dan rustiger kuren op andere dingen die iets rustiger zijn
Alvast bedankt 💪🏼

How jong 1250mg test. Ken jongens die op 300mg test 250mg deca al aardig zijn gegroeid. Maar met 1250mg test wil ik echt weten wat jij bent geworden

How jong 1250mg test. Ken jongens die op 300mg test 250mg deca al aardig zijn gegroeid. Maar met 1250mg test wil ik echt weten wat jij bent geworden
12kg spiergroei wel maar 9kg van overgehouden daarom blijf ik nu op trt anders verlies je terug een deel van de massa maar wel een hoop acne van gekregen nu hoe ik men test lager tijdens cycles omdat het toch niet veel extra doet test max op 500mg niet vergeten dat deca ook een 19non hormone aas is net als tren dus dat is zeker niet niks deca is trouwens vrij gevaarlijk voor de prostaat.

ja dus waarom dan wel die tren zo hoog? ;) je geeft nu zelf al het antwoord.
Zoals ik ernet al zij je hebd inderdaad gelijk dosis word verlaagd en hierna lange periode op andere aas kuren inplaats van 19non hormone aas eerder met dht’s en lichtere dingen kuren

Ik zeg nergens dat het niet kan....
Maar je verhaal van begin tot eind zegt eigenlijk dat je niet weet waarmee je bezig bent/was, vooral aan je dosissen en middelen te zien ...
Verder heb jij dit topic geopend en vroeg je zelf om ons mening .. Wij als autistische levenloze bodybuilders die triest op dit forum hangen in ons vrije tijd zien dagelijks dit soort onzin voorbij komen . We verbazen ons gewoon dat jullie eerst doen en dan vragen ,vaak als we dan adviezen geven die goed bedoelt zijn zijn topic starters gepikeerd...Vergeet niet dat wij als stero junkies ons gemeenschap ook willen beschermen ons ped gebruik heeft al een slechte reputatie en die wordt er niet beter op door mensen die zulke kuurtjes doen ...

is Inderdaad waar maar ik vertrouwde op het woord van men dokter die zij dat dit niet echt een probleem is zij zij aangezien ik nog jong ben dat men lichaam het beter kan verwerken.

Klinkt als : je kan maximaal coke snuiven en alcohol drinken want je bent nog jong je kan nog herstellen .. Als die uitspraak echt door je dokter is gedaan moeten ze haar per direct haar diploma's afnemen

Maar je verhaal van begin tot eind zegt eigenlijk dat je niet weet waarmee je bezig bent/was, vooral aan je dosissen en middelen te zien ...
Verder heb jij dit topic geopend en vroeg je zelf om ons mening .. Wij als autistische levenloze bodybuilders die triest op dit forum hangen in ons vrije tijd zien dagelijks dit soort onzin voorbij komen . We verbazen ons gewoon dat jullie eerst doen en dan vragen ,vaak als we dan adviezen geven die goed bedoelt zijn zijn topic starters gepikeerd...Vergeet niet dat wij als stero junkies ons gemeenschap ook willen beschermen ons ped gebruik heeft al een slechte reputatie en die wordt er niet beter op door mensen die zulke kuurtjes doen ...
Moest je het goed gelezen hebben zou je zien dak ik zij dat het te hoog was en maar men 2e cycle waar ik niet goe over had na gedacht deze cycle was ook te hoog ge doseert maar nog maals staat ergens dat mijn dokter zij dat het geen probleem was dus uiteraard geloof ik haar mss eerst eens aandachtig lezen voor je iets zegd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven