MuscleMeat

🖕

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vorige kuur ben ik ook 12kg bij gekomen maar wel op 1250mg test 300 tren en 200 mast
Ook om de 2 weken bloed testen laten doen en alles was perfect inorde voor zo een kuur.
Hoe kom je aan deze dosis op een BW van iemand die nooit heeft gekuurd ?
Lengte 1m76 Massa 74kg Vetpercentage 12%

• Topic Starter Topic Starter
Leg hier eens uit hoe je op deze hoeveelheid komt ?
Ik ken grote gasten die 750mg Test E - 400mg Tren E nemen, in lean bulk. 500mg Tren E is echt teveel !
Leg hier eens uit hoe je op deze hoeveelheid komt ?
Ik ken grote gasten die 750mg Test E - 400mg Tren E nemen, in lean bulk. 500mg Tren E is echt teveel !

Mijn vorige kuur zat ik ook op 1250 test 300 tren en 200 mast maar is inderdaad wel groot verschil in tren dan toch

En waarom kuur je als je 54kg weegt buj 1m74? Je kan ook gewoon eten 😅

Dit gaat hem toch niet meer worden. Denk aan je gezondheid en succes ermee.

Heb je ooit je bloed uitgebreid laten testen ?

Ik schat zo uit de losse pols dat je prolactine op 500mg Tren ook oploopt. Het gaat er om dat we je willen behoeden voor je gezondheid, het zijn geen snoepjes of Slimpie ranja.

Je kunt ook resultaten behalen op lage dosis en goed voeding en training, en rust.

Typisch dom stereotype z0m3r kuurj3 jongen dit.

I'm out

:roflol:

Ik schat zo uit de losse pols dat je prolactine op 500mg Tren ook oploopt. Het gaat er om dat we je willen behoeden voor je gezondheid, het zijn geen snoepjes of Slimpie ranja.

Je kunt ook resultaten behalen op lage dosis en goed voeding en training, en rust.
Ik weet dat jullie dit zeggen voor mijn eigen best will misschien moet ik dan wel eens een nieuwe dokter zoeken zij heeft mijn 2 vorige kuren op gevolgd heb haar ge informeert over deze kuur maar zij zij dat dit geen probleem was dus vertrouwde ik uiteraard op haar woord.
En wat doet prolactine?

Ik weet dat jullie dit zeggen voor mijn eigen best will misschien moet ik dan wel eens een nieuwe dokter zoeken zij heeft mijn 2 vorige kuren op gevolgd heb haar ge informeert over deze kuur maar zij zij dat dit geen probleem was dus vertrouwde ik uiteraard op haar woord.
En wat doet prolactine?
Is je dokter toevallig ook je leverancier? Dat zou de enigste logische verklaring van heel je verhaal kunnen zijn.

Tren is gewoon een erg zwaar middel , ik vind dit iets voor wedstrijd jongens in hen laatste fase voor het podium .. voor je zomer shape icm dieet test en mast heb je gewoon geen tren nodig...

Tren is gewoon een erg zwaar middel , ik vind dit iets voor wedstrijd jongens in hen laatste fase voor het podium .. voor je zomer shape icm dieet test en mast heb je gewoon geen tren nodig...
Ik zit daar nog niet maar ben wel van plan om competities te beginnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven