XXL Nutrition

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De wok zal gehouden worden bij:

Chinees restaurant Het Oosten
Stationsplein 23-29
3818LE Amersfoort
Telefoon 033 - 461 18 88

De poll staat elders op deze pagina en als het kan, mod: Graag samenvoegen!

De prijs bedraagt €15,50 exclusief de drankjes (of €18,50 met een Japans voorgerechtje). Hiervoor kun je zoveel vlees en vis, bami, nasi en andere bijgerechten naar binnen werken als je wilt.
Topper onder de wokrestaurants en meerdere malen beproefd.

Parkeergelegenheid aanwezig voor gasten en mensen die met het OV komen lopen de stationshal uit, slaan linksaf en zien de ingang na 40 meter.

Makkelijker kan niet, de beste treinverbindingen en autoroutes! :thumbs: :cool:
Meld je in eerste instantie aan in deze thread, kies een favo-data en dan zien we medio november verder.

http://www.ertussenuit.com/details/11640.htm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
POLL Midwinter WOK 2005

Vetrel je favoriete datum en kies uit de mogelijkheden!

Als de datum me uitkomt zal ik natuurlijk weer vd partij zijn,grote vriend. ;)

Kan het niet op een vrijdagavond, die weekendmeets kosten me kapitalen aan reiskosten.

Even aangeven in de poll, de 4e mogelijkheid is 'geen zondag' en zet er dan een datum van jezelf bij.

Voordat ik weer te snel ja zeg heb ik er wel interesse in... net zoals ik wel zin had om naar de BBQ te gaan... alleen is het een feit dat ik weer in December naar het ziekenhuis moet en moet waarschijnlijk geopereerd worden dus ik kan nog niets zeggen... ook ga ik rondde kerst en oud en nieuw naar het buitenland maar lijkt me niet dat het voor die datum zal zijn omdat dan de meeste toch niet kunnen...

Klinkt goed! Als de datum goed is, kom ik zeker weer. Maar aangezien ik geen "echte" verplichtingen heb, kan dat meestal wel... :D

Socrates zei:
Voordat ik weer te snel ja zeg heb ik er wel interesse in... net zoals ik wel zin had om naar de BBQ te gaan... alleen is het een feit dat ik weer in December naar het ziekenhuis moet en moet waarschijnlijk geopereerd worden dus ik kan nog niets zeggen... ook ga ik rondde kerst en oud en nieuw naar het buitenland maar lijkt me niet dat het voor die datum zal zijn omdat dan de meeste toch niet kunnen...

Kerel, ook al komen er drie mensen: Ik heb geen frustraties van ingekocht voer, jullie bekijken het allemaal lekka, ik vreet de tent wel leeg met 2 vrindjes! :D

In mijn ogen is er geen makkelijker punt van afspreken, zelfs Utrecht zou lastiger zijn voor mensen die met de auto komen.

December kan wat tricky zijn omdat ik misschien een tijdje naar het buitenland moet, maar da's allemaal nog onzeker. Zal me maar als 'geinteresseerd maar niet zeker' opgeven :D .

bartp zei:
Klinkt goed! Als de datum goed is, kom ik zeker weer. Maar aangezien ik geen "echte" verplichtingen heb, kan dat meestal wel... :D

Sympathieke apotheker in spé Bartp (rijmt ook nog) verwacht ik zéker! :D

Persoonlijk zou ik voor een zaterdagavond gaan. En dan mooi tussen sinterklaas en kerst is dus de 10e of de 17e..

DBC01 zei:
Kerel, ook al komen er drie mensen: Ik heb geen frustraties van ingekocht voer, jullie bekijken het allemaal lekka, ik vreet de tent wel leeg met 2 vrindjes! :D

In mijn ogen is er geen makkelijker punt van afspreken, zelfs Utrecht zou lastiger zijn voor mensen die met de auto komen.

hmmm... je was toch aan het peilen dacht ik zo... in die trant heb ik gepost.. verder maakt het mij persoonlijk ook niet echt uit...

En betreft de kosten van de afgelopen BBQ... zoals ik al zei.. ben gewoon bereid om te betalen, vind het wel zo netjes tegenover de organisatoren en lijkt me ook netjes als iedereen het gewoon doet... maar ik had het idee waarschijnlijk achter de post verkeerd begrepen.. mijn fout.

Dan zitten we midden in de kuur.. zijn de dames daar beetje gewillig of krijg je last van de yakuza ? of moet je per 20 minuten betalen ? :o

Ik ga proberen er bij te zijn.

Leuk initiatief!! Ben zeker van de partij als de datum schikt, even de poll invullen.

DBC01 zei:

Ik begrijp jou helemaal,bro.. ;)

Maar in Amsterdam zou natuurlijk wel veel makkelijker zijn voor mij.

Is bovendien s'werelds mooiste stad en met superieure uitgaansmogelijkheden en waar je bovendien ook nog eens mouwloos mag stappen. :rolleyes:

Maar als jij liever in Amersfoort wil wokken... :D

Zal ik er gewoon zijn.

Ik kom zeker!!! **** it.... ik hou december alvast vrij.... :D

Mag mijn dame ook mee??

Laatst bewerkt:
ik wil ook komen! ik baal echt van gister :( (en ja ik had me op tijd afgemeld ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven