XXL Nutrition

Winterwok: 2 data bekend. Kiest u maar!

Peiling Peiling Wanneer wil jij wokken?

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat een chaos. Terwijl ik van mezelf toch zo'n opgeruimde kerel ben.

wie komt ook op het idee! de meeste hier werken of studeren en zitten door het land heen! en dan gaan we de woc op een vrijdag plannen ook nog zo vroeg?

snap er niks van

Markywannabee zei:
wie komt ook op het idee! de meeste hier werken of studeren en zitten door het land heen! en dan gaan we de woc op een vrijdag plannen ook nog zo vroeg?

snap er niks van

Ga maar lekker uitwaaien in Amerika jij. In de vorige thread werd duidelijk aangegeven dat VRIJDAG de voorkeur had voor velen. Ik heb een mass-PM gestuurd naar de mensen die op vrijdag de 16e gestemd hebben. Als zij akkoord gaan met zaterdag de 17e krijgen we 2 winter-wokjes zodat iedereen de kans heeft om te wokken en kennis te maken met andere DBB'ers. En wie op beide wil komen mag rustig twee keer reserveren! :D

DBC01 zei:
Ga maar lekker uitwaaien in Amerika jij. In de vorige thread werd duidelijk aangegeven dat VRIJDAG de voorkeur had voor velen. Ik heb een mass-PM gestuurd naar de mensen die op vrijdag de 16e gestemd hebben. Als zij akkoord gaan met zaterdag de 17e krijgen we 2 winter-wokjes zodat iedereen de kans heeft om te wokken en kennis te maken met andere DBB'ers. En wie op beide wil komen mag rustig twee keer reserveren! :D
ja ben nodig aan vakantie toe... je maakt me gek :D

in de vorige post! las ik alleen datas op een zondag? en of de keuze geen zondag .
of heb ik nu de verkeerde voor?http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=44718

maar ik vind het ok hoor! ik doe liever op de zaterdag dan hoef ik geen dag vrij te nemen!

moest jij niet in NY zitten onderhand?:Dlekkere hot dogs eten?

getver! nee!

wel met kip dan ;-)

volgende week he!

Dames en heren ik ben bezig met een interne stemming die neigt naar een massale wok op zaterdag 17 december. Ik verwacht nog stemmen te krijgen van 11 mensen die op vrijdag de 16e hadden gestemd. Stem snel met je reply-PM of anders is het te laat.

DBC01 zei:
Dames en heren ik ben bezig met een interne stemming die neigt naar een massale wok op zaterdag 17 december. Ik verwacht nog stemmen te krijgen van 11 mensen die op vrijdag de 16e hadden gestemd. Stem snel met je reply-PM of anders is het te laat.

Heb je mijn PM ontvangen kerel? :D

DBC01 zei:

Als dat dan wel een wok-avond is en geen suffe training zonder bacardi op steaming saturday kies ik ook voor de 17e.

Eerst ff beetje wokken en dan nog met een paar toffe gasten lekker stappen zie ik wel zitten... ;)

Net even PM verstuurd...

PM's zijn ontvangen Dvay, Bart....

Vrijdags zit er voor mij niet in.....

Hee mensen, laat me niet in de steek, eis een vrijdag voor de verstokte arme student met OV week! :D

Zeg hou es op! :D

Anyway je bent al aan de verliezende hand

jorasho zei:
Hee mensen, laat me niet in de steek, eis een vrijdag voor de verstokte arme student met OV week! :D

Vrijdags is bagger. De meesten moeten eerst tot een uur of 5 werken, en om dan als een gek naar Amersfoort te knallen om daar om 19:00 te zijn schiet ook niet op.

Dat heb je heel goed. De PM-stemming staat op 75% voor 17 december.
Ik verwacht nog 10 stemmen.

Ik ga ook voor de 17e.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven