El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Markywannabee zei:wie komt ook op het idee! de meeste hier werken of studeren en zitten door het land heen! en dan gaan we de woc op een vrijdag plannen ook nog zo vroeg?
snap er niks van

ja ben nodig aan vakantie toe... je maakt me gekDBC01 zei:Ga maar lekker uitwaaien in Amerika jij. In de vorige thread werd duidelijk aangegeven dat VRIJDAG de voorkeur had voor velen. Ik heb een mass-PM gestuurd naar de mensen die op vrijdag de 16e gestemd hebben. Als zij akkoord gaan met zaterdag de 17e krijgen we 2 winter-wokjes zodat iedereen de kans heeft om te wokken en kennis te maken met andere DBB'ers. En wie op beide wil komen mag rustig twee keer reserveren!![]()
DBC01 zei:Zeg heb jij een chocolade plaat voor je kop?
Even hertellen Paarsmans.
DBC01 zei:Dames en heren ik ben bezig met een interne stemming die neigt naar een massale wok op zaterdag 17 december. Ik verwacht nog stemmen te krijgen van 11 mensen die op vrijdag de 16e hadden gestemd. Stem snel met je reply-PM of anders is het te laat.

DBC01 zei:Dames en heren ik ben bezig met een interne stemming die neigt naar een massale wok op zaterdag 17 december. Ik verwacht nog stemmen te krijgen van 11 mensen die op vrijdag de 16e hadden gestemd. Stem snel met je reply-PM of anders is het te laat.

jorasho zei:Hee mensen, laat me niet in de steek, eis een vrijdag voor de verstokte arme student met OV week!![]()
DBC01 zei:Zeg hou es op!
Anyway je bent al aan de verliezende hand

jorasho zei: