XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Ok het is definitief.
Mijn maatje komt niet mee naar de wok en dat betekend dus dat er een plekje vrij is.
Degene die mij het eerst pm'd mag zijn plaatje innemen.
De financiele kosten zijn natuurlijk voor mij:)

Groeten M.

Op dit tijdstip over 2 dagen zitten we in Amersfoort. :D

RichardV zei:
Ja, denk dat we idd die brug pakken hoezo?
Je woont toch in Nijmegen??
Of moeten we je ergens anders oppikken?

Het idee erachter was dat BigTony en mijn persoontje dan onze fiets bij de Matrixx zouden kunnen neerzetten, zodat iedereen tijdens onze stapnacht onafhankelijk weer naar huis kan gaan.

Heb al van Tony gehoord dat het geregeld is :D :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
Ik weet godver totaal niet meer wie er nou afzegdt, plaatsen aanbiedt en wie er niet komt maar wel heeft betaald. Lekker zo! :D

DBC01 zei:
Ik weet godver totaal niet meer wie er nou afzegdt, plaatsen aanbiedt en wie er niet komt maar wel heeft betaald. Lekker zo! :D

ojeeeeeeeeeeee:D...uitgerekend 2dagen vóór de wok gaat de administratie van opa de soep in:o...achja...wie komt komt, wie niet komt...pech...ik doe me wel tegoed aan de overschotten kip:lick:

DBC01 zei:

Voor jouw een geluk dat je het betalen zo heb geregeld. :thumb:

• #1.069
Voor jou een geluk of voor jouw geluk 01! :D:D

Ik ga zo even de lijst uitprinten.

Hehe.
DBC ven ter info van jou:
Vanuit Nijmegen:
Masters
Cynthia
Big'r
Bigtony
RichardV

Limburg

Pijnisfijn
Psycho B

en MOI ( Mwb )

ik vergeet er toch geen limbo he?

RichardV zei:
Hehe.
DBC ven ter info van jou:
Vanuit Nijmegen:
Masters
Cynthia
Big'r
Bigtony
RichardV
oei Cynthia komt ook mijn date voor de avond:o

Infinity zei:
Ok het is definitief.
Mijn maatje komt niet mee naar de wok en dat betekend dus dat er een plekje vrij is.
Degene die mij het eerst pm'd mag zijn plaatje innemen.
De financiele kosten zijn natuurlijk voor mij:)

Groeten M.

Toppie,we hebben het goed geregeld zo,mijn maatje gaat gezellie in de plaats van hem.

Testo zei:
Toppie,we hebben het goed geregeld zo,mijn maatje gaat gezellie in de plaats van hem.

Dat gaat je eeuwige karma kosten had ik gezegt he:cool:

Maar aangezien ik dat nog steeds niet heb ontvangen kruip je maar ff lekker onder tafel zaterdag :D

Ik heb al gegeven,ouwe anaalpijpert...:D

Oja... voor de mensen die het nog niet wisten ik ga toch niet mee na de matrixx ivm verplichtingen zondag...

het sneeuwt in het zuiden flinke vorst en het is glad? ;-(

jeetje ik moet nog opschieten zeg! ga zo nog even trainen en dan moet ik toch eker om 1600 vertrekken pffff

• #1.079
Big'r zei:
Het idee erachter was dat BigTony en mijn persoontje dan onze fiets bij de Matrixx zouden kunnen neerzetten, zodat iedereen tijdens onze stapnacht onafhankelijk weer naar huis kan gaan.

Heb al van Tony gehoord dat het geregeld is :D :D

Heb je gepmmed kerel, niks gekregen?

Zo te zien is het erg gezellig geweest gisteren, nog steeds geen postende wokkers en de dag is alweer bijna voorbij :D
Of is er dan toch een Hofstadgroep aanslag geweest?
MWB misschien met een bom op zijn lijf binnengestormd? :evil2:

Terug
Naar boven