MuscleMeat

mijn 1e kuur

vroemvroem

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
Beste bbders,

ik zal me even voorstellen, ik ben 22 jaar oud en train al heel wat aantal jaren en heb al zoveel en alle supps gehad en wil toch eindelijk de overstap maken naar AAS. zo zou mijn 1e kuur eruit zien:

week 1-5/ Dianabol 40mg pd
week 1-10/ test 500mg pw
week 12-15/ nolvadex

dit is mijn voedingsschema;

7:30/ 50gr brinta, 1whey schep, magere melk 400ml en banaan

9:00/ zilvervlies rijst 150 gr met ong. 200gr kip en 100gr sperziebonen en multivitamine tablet

10:30: 1 whey schep met water

12:00: 2 sneeën brood ( worst of kipfilet ) en handjevol noten

14:00: zilvervlies rijst 150gr, 100 gr kipfilet en 100 gr sperziebonen OF 4 sneeën brood ( pindakaas, worst of kipfilet ik probeer proteïn rijk! )

15:30: 1 whey schep met water

17:00: appeltje, 2 sneeën brood met worst of kipfilet of pindakaas ligt eraan wat ik op brood had rest van dag.

18:00: wat de pot schaft meestal aardappel 200gr, vlees/vis 150gr, en wat groenten natuurlijk.

19:00: pre workout booster RPM

19:30: 1 whey schep met water

20:00: trainnen

21:00/21:30: 1 whey shake met 1 amino caps

22:00: 150gr rijst, met ongeveer 100/150 gr kipfilet en wat fruit.

23:00: casseinaat shake met water en 500gr magere kwark met ananas of perzik.

dit is ongeveer mijn voedingsschema soms kan ik eerder trainnen dus verschuift mijn voedingsschema beetje maar blijf dit eten op een dag.

mijn trainingsschema;

Maandag; borst/biceps/buik
Dinsdag; Rug/triceps/schouders
woensdag: rust/ cardio
Donderdag; benen/buik
Vrijdag; triceps/biceps
Zaterdag; cardio/buik

dit zijn mijn supps wat ik gebruik;
Multivitamine
magnesium/calcium/zink
mineralen
vitamine B complex
omega 3,6,9

voor in mijn nakuur heb ik ook Glutamine pot besteld en creatine van Storm. heb ook nog pre workoutbooster RPM maar tijdens kuur denk ik niet nodig ivm dboll.

Dan kan ik vervolgens mijn vragen stellen;
ik had al rondgelezen maar de een slikt de dianabol verspreid over de dag en de ander alles in een keer?
ik doe 500mg in een spuit ipv 2keer per week spuiten maar op een rustdag ( zondag ) is het dan beter om voor slapen gaan de spuit te zetten of gewoon in de middag of avond?

Ik heb veel en al paar maanden zowat overal rond gekeken op verschillende sites maar meeste informatie kwam toch wel van dbb.com vandaar dat ik hier een account heb gemaakt

Dit zijn mijn stats trouwens; 1.78m 84-85kg en vp 12-13%

Ik hoop dat jullie me serieus nemen en me hierbij willen helpen, vriendelijke groeten en wacht op jullie reactie!

1) je kiest zelf wanneer je start met aas, succes alvast!

- dbol sowieso gespreid innemen over de ganse dag bij je maaltijden, daar twijfel ik niet over.

- zou in de avond injecteren, meestal gaan we na het werk in bad of in de douche en kan die bil even rusten.

- 1x week lijkt me het beste als beginnende, eerst wennen aan die naalden.

- boosters zou ik links laten liggen, laat je lichaamseigen stoffen even hun werk doen.

- heb je nagedacht over HCG? In geval van krimpen.

-betreft die voeding, dat is een andere subforum

Ik dacht net aan dezelfde kuur en wou ook een post maken, maar ik volg gewoon deze zonder te hijacken uiteraard :) Geweldig forum :) allebei in de goeie leer.

Laatst bewerkt:
D-bol in 2 innamen met 8uur tussen vb om 8.00uur 's morgends 20mg

en om 16.00uur terug 20mg,de testE 1x in de week zetten succ6

Alles op orde ook zo te zien :thumbs:

rug tricep en schouders op 1 dag? pfff pittig

1ste kuur simpel houden: geen HCG, 1xinjecteren per week en inderdaad geen creatine of preWO supps. Je zal genoeg kilo's en vocht pakken met een test only/dbol en injectiepijnen in het begin indachtig zal je geen zin hebben 2x/week te injecteren. Voor de rest prima 1ste kuurtje, goed geinformeerd.

1ste kuur simpel houden: Geen hcg, 1xinjecteren per week en inderdaad geen creatine of prewo supps. Je zal genoeg kilo's en vocht pakken met een test only/dbol en injectiepijnen in het begin indachtig zal je geen zin hebben 2x/week te injecteren. Voor de rest prima 1ste kuurtje, goed geinformeerd.

+1

netjes gedaan ikzelf zit aan zoiets te denken na mijn winstrol only kuurtje
wil je een logje bijhouden dan kunnen wij jou volgen en kijken hoe de vorderingen verlopen
bovendien is het ook leuk voor jezelf en zie je progressie

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Jongens! ik laat de HCG wel liggen ik heb er inderdaad lang op het internet over gezocht! ik zal mijn best doen om een logje bij te houden + foto's ( alleen wel van kanten dat je mijn tattoo niet ziet in verband met werk/opleiding ) en wil ook mijn progressie met iedereen delen.
is het handig om dbol s'ochtends na de shake binnen te gooien of ervoor?
Deze zondag ga ik de prik in me glutus zetten heb het spul nu in huis toch wel spannend!

na je training niet enkel whey maar ook carbs bijpleuren
verder allemaal ok

dude waarom rug/triceps/schouders op 1 dag?

Zou Rug bij je benen of eventueel op zaterdag gooien.
Verder ziet hij der netjes uit man =D
Als je dagboek bij houdt volg ik je zeker.
Je kan het gewoon nemen tijdens je ontbijt.

Thanks Jongens! ik laat de HCG wel liggen ik heb er inderdaad lang op het internet over gezocht! ik zal mijn best doen om een logje bij te houden + foto's ( alleen wel van kanten dat je mijn tattoo niet ziet in verband met werk/opleiding ) en wil ook mijn progressie met iedereen delen.
is het handig om dbol s'ochtends na de shake binnen te gooien of ervoor?
Deze zondag ga ik de prik in me glutus zetten heb het spul nu in huis toch wel spannend!

Shake drinken d-bol nemen,verder drinken :cool:

ik vind zelf rug met triceps en schouders echt superlekker om te trainnen het is heavy maar je krijgt echt dat opgepompte gevoel.

Zou ik rug moet laten vervallen dan en idd op zaterdag bijgooien dat ik rug/buik en erna cardio doe?
dus 20mg bij me shake in ochtend 7:30 en mijn 2e inname 20mg zal ik rond 16:30 nemen.:D

Ik zou de hCG niet laten liggen. Verder kuur prima (d-bol zou nog naar 30mg kunnen, maar och), misschien test nog 2 weken langer doortrekken (kun je tegen die tijd bepalen).

Benen en rug zijn ontzettend grote spiergroepen ik kan haast niet geloven dat je dan nog alles kan geven voor je triceps en schouders!...
Ik zou het in ieder geval niet kunnen!..

Ik zelf ben wel een voorstander om test-e 2x per week te zetten maar als je dat erg vervelend vindt 1x per week,
HCG wel nemen 2x 250iu/week als je maximaal effort wilt besteden aan je herstel.
Maar voor deze kuur is 4 weken nolva zeker wel voldoende..dus mag gerust laten.

succes

Benen en rug zijn ontzettend grote spiergroepen ik kan haast niet geloven dat je dan nog alles kan geven voor je triceps en schouders!...

Ik zelf ben wel een voorstander om test-e 2x per week te zetten maar als je dat erg vervelend vindt 1x per week,
HCG wel nemen 2x 250iu/week als je maximaal effort wilt besteden aan je herstel.

succes

Hij bedoelt dan dat die schouders en legs op 1 dag gaat doen ipv schouders rug en triceps :P

oh oke dan ben ik er even te snel doorheen gegaan en heb dat gemist

succes

2x per week om je bloedwaardes op peil te houden neem ik aan? Het is effectief een vraag om bij te leren ;)

Hcg in de laatste 2-4 weken van kuur of hoe zou u het adviseren?

Dit is geen hijack! Vroemvroem is er ook wat mee ;)

2x per week om je bloedwaardes op peil te houden neem ik aan? Het is effectief een vraag om bij te leren ;)

hcg in de laatste 2-4 weken van kuur of hoe zou u het adviseren?

Dit is geen hijack! Vroemvroem is er ook wat mee ;)

+1

Terug
Naar boven