MuscleMeat

mijn 1e kuur

Wie zei rug bij benen? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ik heb toch besloten morgen pas de spuit te nemen, en begin ik morgen ochtend ook gelijk met de dboll ben natuurlijk erg benieuwd en spannend maar twijfel nog over de HCG bij te nemen wil wel een optimaal herstel kunnen hebben maar de een is er positief over en de andere vind het niet nodig. ( behalve de kleine ballen die je krijgt )

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 15:44 ----------

ik heb toch besloten morgen de spuit te gaan zetten en begin ik in ochtend gelijk met de dboll toch wel erg spannend en beetje kriebels haha.
gelijk supps bijbesteld whey, omega 3,6,9 en multivitamine en casseinaat.

Maandag; borst/biceps/buik
Dinsdag; Rug/triceps/schouders

Denk dat dit niet erg bevordelijk gaat zijn voor de biceps en triceps..

Ik zou borst/triceps/schouders doen, en rug/biceps/buik de andere dag..

Zeker aangezien je ook nog eens een losse armen dag hebt ;)

Verder ziet het er allemaal netjes uit, zo horen kuur voorstellen er uit te zien!

ik heb toch besloten morgen pas de spuit te nemen, en begin ik morgen ochtend ook gelijk met de dboll ben natuurlijk erg benieuwd en spannend maar twijfel nog over de HCG bij te nemen wil wel een optimaal herstel kunnen hebben maar de een is er positief over en de andere vind het niet nodig. ( behalve de kleine ballen die je krijgt )

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 15:44 ----------

ik heb toch besloten morgen de spuit te gaan zetten en begin ik in ochtend gelijk met de dboll toch wel erg spannend en beetje kriebels haha.
gelijk supps bijbesteld whey, omega 3,6,9 en multivitamine en casseinaat.

Voordat je begint zou ik toch eerst op een rij zetten hoe het allemaal moet gaan ze, je gaat ook niet naar de gym en ter plaatse verzinnen wat je gaat trainen? Je plant het allemaal vooraf, toch?

Het volgende tussen haakjes,

Nu... ik ben ook hier in de leer en het toch wat bijgeleerd over hCG en blijkt niet meteen nodig te zijn, het kan zelfs schade aanrichten als je het onnodig zou gebruiken ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/beste-gebruik-hcg-pregnyl-10968/#post161114 )

Eveneens heb ik gelezen dat hCG je zaad verslechtert, lees volgend artikel
http://www.ergogenics.org/zaad2.html

Al bij al... aangezien we in hetzelfde bootje zitten en onze testikels graag in werking houden, ga ik en misschien u ook adviseren om 2x 250iu /pw hcg te injecteren (vanaf week 1). Dit als onderdrukking voor prostaatvergroting ed.. Er zijn bodybuilders die beweren dat als eerste kuur hcg overbodig is.

of

Dusss, je moet gewoon je kuur doen en als je tijdens je kuur last krijgt van verharding achter je tepels, dan neem je tijdens je kuur al nolvadex en nadien je kuur gedaan is 'simpelweg' nakuren op nolvadex.

Die omegas zijn leuk, maar misschien vit d3, zink & magnesium en evt mariadistel opteren.

edit: begin pas met hcg als atrofie voorkomt, zo zal je als eerste kuur weten waar je grens ligt van aanvang atrofie. Wat denk jij?

Laatst bewerkt:
zo me eerste spuit gezet! heb het zelf gedaan na douche goed schoongemaakt met alcohol en de 2 ampullen geopend en natuurlijk opzuige met dikkere en dunnere naaldje erop en prikken maar zat alleen te shake als een malle best spannend!
kon niet goed aspireren dus trok hem terug opnieuw schoongemaakt en andere naald erop en overnieuw gedaan kon wel aspirerenkwam daardoor beetje luchtbelletjes??
zag geen bloed dus spoot het er langzaam in.. morgen begin ik met de d-boll!
had hem trouwens wel in glutus gezet.

Gr

zo me eerste spuit gezet! heb het zelf gedaan na douche goed schoongemaakt met alcohol en de 2 ampullen geopend en natuurlijk opzuige met dikkere en dunnere naaldje erop en prikken maar zat alleen te shake als een malle best spannend!
kon niet goed aspireren dus trok hem terug opnieuw schoongemaakt en andere naald erop en overnieuw gedaan kon wel aspirerenkwam daardoor beetje luchtbelletjes??
zag geen bloed dus spoot het er langzaam in.. morgen begin ik met de d-boll!
had hem trouwens wel in glutus gezet.

Gr

Luchtbelletjes zijn niet erg..
Sommige doen express lucht extra erbij..

Meestal trek je luchtbellen, dan zit je goed:)

suc6

Voordat je begint zou ik toch eerst op een rij zetten hoe het allemaal moet gaan ze, je gaat ook niet naar de gym en ter plaatse verzinnen wat je gaat trainen? Je plant het allemaal vooraf, toch?

Het volgende tussen haakjes,

Nu... ik ben ook hier in de leer en het toch wat bijgeleerd over hCG en blijkt niet meteen nodig te zijn, het kan zelfs schade aanrichten als je het onnodig zou gebruiken ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/beste-gebruik-hcg-pregnyl-10968/#post161114 )

Eveneens heb ik gelezen dat hCG je zaad verslechtert, lees volgend artikel
http://www.ergogenics.org/zaad2.html

Al bij al... aangezien we in hetzelfde bootje zitten en onze testikels graag in werking houden, ga ik en misschien u ook adviseren om 2x 250iu /pw hcg te injecteren (vanaf week 1). Dit als onderdrukking voor prostaatvergroting ed.. Er zijn bodybuilders die beweren dat als eerste kuur hcg overbodig is.

of

Dusss, je moet gewoon je kuur doen en als je tijdens je kuur last krijgt van verharding achter je tepels, dan neem je tijdens je kuur al nolvadex en nadien je kuur gedaan is 'simpelweg' nakuren op nolvadex.

Die omegas zijn leuk, maar misschien vit d3, zink & magnesium en evt mariadistel opteren.

edit: begin pas met hcg als atrofie voorkomt, zo zal je als eerste kuur weten waar je grens ligt van aanvang atrofie. Wat denk jij?

Meerdere mensen zeiden al dat HCG niet echt nodig, alleen voor zwaardere kuren test met deca enz.
Ik heb ook al gezegd dat zelfs test 500mg per week je systeem laat plat leggen maar de meeste vonden het niet echt nodig.

Ik heb inderdaad naast de omega's ook de minderalen, zink en magnesium heb al mijn supps op een rijtje gezet, heb zelfs wekkers gezet wnnr ik ze in moet nemen.

Ik ga maar hoognodig slape, mijn eerste spuit was spannend en toch goed verlopen nu soort van spierpijn en verhard gevoel in me rechterbil maar vele mensen hebben er last van.
welterusten!

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 00:05 ----------

Denk dat dit niet erg bevordelijk gaat zijn voor de biceps en triceps..

Ik zou borst/triceps/schouders doen, en rug/biceps/buik de andere dag..

Zeker aangezien je ook nog eens een losse armen dag hebt ;)

Verder ziet het er allemaal netjes uit, zo horen kuur voorstellen er uit te zien!

ik heb hem toch veranderd en vele vonden het ook beter heb vandaag me borst,tricep en schouders ook gepakt!
Thanks!

Hoe verloopt het verder?
Grte

heey,
het gaat goed ik ben niet eens anderhalve week bezig en schommel tegen de 90kg aan.
Ik houd wel beetje vocht vast maar valt wel mee als ik in spiegel kijk.
Voeding was sinds maandag beetje klote aangezien veel stress en heb sinds ik bezig ben constante honger en dorst! alleen nu even wat minder denk ook door stress maar ik blijf doorknallen!
merk wel dat me trapezus, vleugels en borsten echt gwn opgepompt zijn! cardio is wel klote ik verzuur heel snel haha maar toch wel lekker gevoel! helaas weinig tijd voor de computer maar ik probeer te blijven posten

gr

Terug
Naar boven