MuscleMeat

Mijn 2e kuur, start halverwege Juli

dave88

Novice
Waardering
0
Mijn eerste kuurtje was 6 weken winstrol only , dat is inmiddels 4 weken achter de rug.
Ik ben daarmee van 88KG naar 92KG gegaan en mijn percentage is van 17% naar 13% gegaan(nu 11/12% inmiddels), Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Kracht is er ook erg op vooruit gegaan.
Heb ook nog niet het idee dat ik spiermassa kwijt ben geraakt, wel nog paar kilo's vocht kwijt dankzij dieet(VEEL Bleekselderij).

Ik wil misschien later dit jaar aan een amateur wedstrijd meedoen, dit is niet zeker maar ik wil er iedergeval naar toe trainen.

Ik wil in halverwege Juli mijn tweede kuur starten(laatste tot volgende zomer).

Dit is wat ik in gedachten heb na een hoop wijzigingen:

Week 1-12 750mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-12 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 1-14 50mg Proviron(per dag)
Week 15-18 20mg nolvadex(per dag)

Mijn doel is om wel aardig wat kilo's aan te komen, maar ook om een harde look te houden... Vandaar deze stack.

Voeding zit goed, vandaar goede vooruitgang vorige keer.

Ik zou graag nuttige tips/commentaar van iedereen hier ontvangen.

Laatst bewerkt:
allereerst mooie results met je winnie only!

- zet de test op 500 mg, is genoeg gezien dat je het nog eerder hebt gebruikt
- waarom pak je geen masteron enantaat en dan op 400 mg per week. scheelt je een hoop prikwerk
- proviron op 14 weken, ik weet niet of je lever dat leuk gaat vinden
- slechts 2 weken nakuren op 20 mg nolva is te licht mijn insziens. ik zou zelf voor 4 weken gaan op 20 mg nolva (persoonlijk nog wat clomid erbij voor vier weken)

succes man :)

• Topic Starter Topic Starter
allereerst mooie results met je winnie only!

- zet de test op 500 mg, is genoeg gezien dat je het nog eerder hebt gebruikt
- waarom pak je geen masteron enantaat en dan op 400 mg per week. scheelt je een hoop prikwerk
- proviron op 14 weken, ik weet niet of je lever dat leuk gaat vinden
- slechts 2 weken nakuren op 20 mg nolva is te licht mijn insziens. ik zou zelf voor 4 weken gaan op 20 mg nolva (persoonlijk nog wat clomid erbij voor vier weken)

succes man :)

Thanks!

masteron enantaat heb ik inderdaad ook wel aan zitten denken, alleen denk ik dan dat net als bij de testE dat de resultaten pas +- de 4 week beginnen.
MasteronP is meteen vanaf het begin al een kickstart, vandaar dat daar me keus op gevallen is.
Nakuur had ik inderdaad ook 4 weken gepland alleen een typ foutje gemaakt.
Ik weet dat proviron wel lever toxisch is, maar het is wel een fractie van 17Alk steroiden.

Als ik fout zit met me argumenten hoor ik dit graag :)

Thanks!

masteron enantaat heb ik inderdaad ook wel aan zitten denken, alleen denk ik dan dat net als bij de testE dat de resultaten pas +- de 4 week beginnen.
MasteronP is meteen vanaf het begin al een kickstart, vandaar dat daar me keus op gevallen is.
Nakuur had ik inderdaad ook 4 weken gepland alleen een typ foutje gemaakt.
Ik weet dat proviron wel lever toxisch is, maar het is wel een fractie van 17Alk steroiden.

Als ik fout zit met me argumenten hoor ik dit graag :)

graag gedaan man :)

zo lang eod prikken ga je gek van worden man, dat kan ik je nu al vertellen. kies dan voor een frontload of voor een kickstart met bijv winnie. als toch met korte esters wilt werken dan zou ik de test ook eod zetten ;) dan heb je van beiden vanaf het begin profijt. je kan ook nog de test enantaat door sust vervangen dan is een frontload of kickstart niet nodig door de korte esters die direct hun werk zullen doen.

over de levertoxiteit: vergeet niet dat je ook nog na moet kuren he met tabs. totaal dus 18 weken aan de tabs. ik raad het je af....

12 weken mast is ook erg lang, denk dat 8/9 weken volstaat. En daarna zou je nog 5 weekjes proviron kunnen nemen, die komt toch het best tot zn recht als je al een paar weken bezig bent. Eens met bovenstaande aangaande de hoeveelheid test.

Mijn eerste kuurtje was 6 weken winstrol only , dat is inmiddels 4 weken achter de rug.
Ik ben daarmee van 88KG naar 92KG gegaan en mijn percentage is van 17% naar 13% gegaan(nu 11/12% inmiddels), Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Kracht is er ook erg op vooruit gegaan.
Heb ook nog niet het idee dat ik spiermassa kwijt ben geraakt, wel nog paar kilo's vocht kwijt dankzij dieet(VEEL Bleekselderij).

Ik wil misschien later dit jaar aan een amateur wedstrijd meedoen, dit is niet zeker maar ik wil er iedergeval naar toe trainen.

Ik wil in halverwege Juli mijn tweede kuur starten(laatste tot volgende zomer).

Dit is wat ik in gedachten heb na een hoop wijzigingen:

Week 1-12 750mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-12 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 1-14 50mg Proviron(per dag)

Mijn doel is om wel aardig wat kilo's aan te komen, maar ook om een harde look te houden... Vandaar deze stack.

Voeding zit goed, vandaar goede vooruitgang vorige keer.

Ik zou graag nuttige tips/commentaar van iedereen hier ontvangen.

Dit als 2e kuur (na winny only) is te overdreven.

week 1-8 200mg Deca e5d
Week 1-10 250mg Test E e5d
10 dagen na je laatste inject begint je nakuur van 20mg Nolvadex voor 4 weken.

Oke even een update van het schema, aan de hand van de reacties.

Week 1-12 500mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-8 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 9-14 50mg Proviron(per dag)

Ik heb gelezen dat masteron over bepaalde functionaliteiten van proviron beschikt dus dat het ook overbodig is om die 2 tegelijkertijd te doen.

bedankt voor de reacties!

Week 9-14 50mg Proviron(per dag) waarom deze keuze?

vind zelf 25mg voldoende werken.

Nieuwe update:

Week 1-12 500mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-8 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 9-14 25mg Proviron(per dag)

Terug
Naar boven