dave88
Novice
- Waardering
- 0
Mijn eerste kuurtje was 6 weken winstrol only , dat is inmiddels 4 weken achter de rug.
Ik ben daarmee van 88KG naar 92KG gegaan en mijn percentage is van 17% naar 13% gegaan(nu 11/12% inmiddels), Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Kracht is er ook erg op vooruit gegaan.
Heb ook nog niet het idee dat ik spiermassa kwijt ben geraakt, wel nog paar kilo's vocht kwijt dankzij dieet(VEEL Bleekselderij).
Ik wil misschien later dit jaar aan een amateur wedstrijd meedoen, dit is niet zeker maar ik wil er iedergeval naar toe trainen.
Ik wil in halverwege Juli mijn tweede kuur starten(laatste tot volgende zomer).
Dit is wat ik in gedachten heb na een hoop wijzigingen:
Week 1-12 750mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-12 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 1-14 50mg Proviron(per dag)
Week 15-18 20mg nolvadex(per dag)
Mijn doel is om wel aardig wat kilo's aan te komen, maar ook om een harde look te houden... Vandaar deze stack.
Voeding zit goed, vandaar goede vooruitgang vorige keer.
Ik zou graag nuttige tips/commentaar van iedereen hier ontvangen.
Ik ben daarmee van 88KG naar 92KG gegaan en mijn percentage is van 17% naar 13% gegaan(nu 11/12% inmiddels), Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Kracht is er ook erg op vooruit gegaan.
Heb ook nog niet het idee dat ik spiermassa kwijt ben geraakt, wel nog paar kilo's vocht kwijt dankzij dieet(VEEL Bleekselderij).
Ik wil misschien later dit jaar aan een amateur wedstrijd meedoen, dit is niet zeker maar ik wil er iedergeval naar toe trainen.
Ik wil in halverwege Juli mijn tweede kuur starten(laatste tot volgende zomer).
Dit is wat ik in gedachten heb na een hoop wijzigingen:
Week 1-12 750mg Test. Enanthate(per week)
Week 1-12 100mg Masteron propionate(om de dag)
Week 1-14 50mg Proviron(per dag)
Week 15-18 20mg nolvadex(per dag)
Mijn doel is om wel aardig wat kilo's aan te komen, maar ook om een harde look te houden... Vandaar deze stack.
Voeding zit goed, vandaar goede vooruitgang vorige keer.
Ik zou graag nuttige tips/commentaar van iedereen hier ontvangen.
Laatst bewerkt:

dan heb je van beiden vanaf het begin profijt. je kan ook nog de test enantaat door sust vervangen dan is een frontload of kickstart niet nodig door de korte esters die direct hun werk zullen doen.