- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een powerlift-bench mag je toch niet bouncen ? Dan moet je toch onderin wachten tot de scheidsrechter "lift" roept ?

is volgens de regels van de race naar 400, dus zonder stop. Maar een echte bounce vind ik het niet![]()
dit staat bij de regels:
De spelregels:
* Filmpjes moet aantonen dat je werkelijk 400 totaal behaald hebt.
* Squats moeten beneden parallel zijn (full mag dus ook).
* Bench press moet mét zichtbare stop op de borst zijn.
boeit voor de rest niet ofzo
vreemd, vroeg ik gisteren aan BlackRush en dacht ook dat het niet met zichtbare stop moet zijn.vreemd, vroeg ik gisteren aan BlackRush en dacht ook dat het niet met zichtbare stop moet zijn.
Is een stop zoals die van BlackRush dan reglementair?
volgens mij moeten je handen veel wijder maar ik ben maar een amateur![]()
Tjah dan is de rom kleiner, maar dan lift ik veel minder, heb het al vaak geprobeerd.
@ 18fitie: ja nu snap ik wrm je dat vroeg.
@ Masallah: Mijn triceps is idd vrij sterk, onlangs +30 dips rep effort gehaald. Schouders zijn qua massa en kracht ook veel vooruitgegaan imo. Borst moet ik met flyes corrigeren want loopt wel achter, mede omdat ik dus close grip bench allicht.
Ik dacht altijd dat close grip bench de borst juist meer aansprak.@ 18fitie: ja nu snap ik wrm je dat vroeg.
@ Masallah: Mijn triceps is idd vrij sterk, onlangs +30 dips rep effort gehaald. Schouders zijn qua massa en kracht ook veel vooruitgegaan imo. Borst moet ik met flyes corrigeren want loopt wel achter, mede omdat ik dus close grip bench allicht.
Ik dacht altijd dat close grip bench de borst juist meer aansprak.
Zoals bij narrow base pushups. Wat is er dan anders bij bench?
Ja, maar waarom is dat bij benchen zo en bij opdrukken niet?