XXL Nutrition

mijn buikspieren komen verder dan mijn borst

woeste beir

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
ja ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar bij de minste situps wat ik doe, steken mn abs mn borst voorbij en dat vind ik zo mottig als iets lol :D normaal hoort de borst toch "verder" te komen of ligt dit aan mn vetpercentage?
ik denk dat dat rond de 20 ligt, ik heb nu maar 1 foto maar er volgt nog.

Laatst bewerkt:
Lol, volgensmij zit je vp tussen de 7-10%. Buikspieren meer naar voren = genetics denkik. EN oplossing? Borst groter maken :D

Ronddd de 20 ligt? Je denkt dus dat je vet% rond de 20 % is? 10-12% eerder.

Gewoon geen builspieren meer apart trainen, opgelost. Train je toch sowieso met alles mee.

Valt mij inderdaad op dat je redelijk goed je buikspieren van voren ziet en dat je aan de zijkant echt wel wat beef hebt zitten.
(bij de meeste mensen zul je dan ook niet meer de buikspieren in the front zien, dus dat is in jouw voordeel)

Dus VP omlaag Borst extra aandacht geven

• Topic Starter Topic Starter
ja op deze foto span ik ze ook wel op hoor :D ik ben vroeger nogal dik geweest ( 120kg) en toen afgevallen naar 60kg en toen benk beginnen trainen maar ik heb 2 jaar stilgelegen tot augustus dit jaar.
het heeft mss iets te maken met het feit dak dik ben geweest vroeger?
fotos volgen normaal seffes nog.

.

hier gewone foto's :D

volgende keer maar omdraaien, k*t gsm xD

Laatst bewerkt:
20% zit wel in de buurt inderdaad.

vacuums kan je proberen.

en lager vetpercentage

Bij 20% ben je vrij dik.

Dit is eerder 15%.

Heb ik ook last van ;) De manier van aanspannen/houding maakt ook een wereld van verschil.

die vacuüms ga ik zeker proberen morgen, thx :-)

Hehe:D. Ya, ik ken het filmpje. Ik kom er zelf toch niet zo makkelijk vanaf.

Inderdaad. Ik denk dat Eliot zijn tips, samen met buikspieroefeningen (waaronder vacuums) en wat afname in vet% wel al heel wat doen. Verder moet je uiteraard constant letten op je houding.

Terug
Naar boven