Fitness Seller

Mijn dnp log

BREDA

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
hallo,

wil in de eerste week van m'n cycle toch nog even DNP pakken.

- geen testosterone
- 500mg primobolan
- 50mg winny ed
- 4iu green

Na de dnp verhoog ik de dosis.

Zondagavond 1cap
Maandag 3 caps
Dinsdag so far 2 caps, maar het is nog vroeg

Ik voeg een cap toe op gevoel. ben nu toch wel redelijk aan het zweten. maar hoef deze week op de gym na de deur niet uit. dus ik kan wel wat meer hebben.

ik probeer als m'n lichaam dat toe laat thuis nog ff een half uurtje te fietsen op de hometrainer.

Succes man.

Welke DNP heb je?

• Topic Starter Topic Starter
laatste batch van het witte potje met een stier erop.. crystalllllll :)

Heb jij een nieuwe account of ben je een nieuw member?

Ah zie het al....

Laatst bewerkt:
gisteren s avonds nog een cap genomen. had er eigenlijk nog 2 willen nemen maar dat ging niet meer. als ik de dosis namelijk goed spreid kan ik elke 5 uur een cap nemen zonder veel sides. één elke 4 uur moet ook lukken denk ik. werd vanacht wakker enheb er toen gelijk één genomen.. pak nu m'n 2e

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

weeg een kilo lichter, maar wel een hele dikke kop. eet ongeveer 2800kcal per dag, niet overdreven veel carbs.

Moet eerlijk zeggen mannen, het gaat me best vlot af deze keer. Ik loop welliswaar rond in een korte joggingsbroek en geen hemdje oid. Maar gewoon thuis de cv uit en de ramen op een kiertje en ik heb totaal geen last van hittegolven.

Ik zweet snachts best wel wat, dat wel.. neem overigens ook elke nacht een half tabje lorazepam voor m'n nachtrust.

gaat lekker zo

Vandaag 4 caps totaal op, lichaamstemp is 37,5 maar met de buitentemp is het met een open raam en losse kleding goed vol te houden. weer 0.5kg eraf trouwens!

Breda is nieuwe member, maar weet wel waat hij over praat.
respect kerel

Neem inderdaad om de 4 a 5 uur een cap! Dat werkt voor mij het beste.. Maandag dacht ik één uur na inname van m'n eerste cap dat het wel ging.. kwa zweten.. dus nam ik direct een tweede.. pff ik heb met tegenzin vlak voor het slapen dat 3e cappie doorgeslikt..

Overigens vandaag 1kg lichter dan gisteren.. sta er toch van te kijken aangezien ik echt aanzienlijk vocht vast houd..

merkte gisteren tijdens het trainen wel dat ik lam aan het worden ben.. dwz geen fut tijdens het trainen. Heb vanochtend en zojuist een dosis m-tren gezet. Vraag me af of het verschil maakt!

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

@206GTI tnx!

Zit nu trouwens op op 3 caps, misschien pak ik er vandaag 5. Heb vandaag toch een rustdag!

your welkom

als het de juiste batch, zou je met 1 a 2 caps toch voldoende moeten hebben,
4 a 5 caps hebben we het over......dat is 800 a 1000 mg DNP lui...

of toch een iets mindere batch, of je bent een DIE HARD.......

Ik heb de juiste batch. Maar goed, ik hoef dan ook de hele week niet van huis. In een korte broek, en met deze temp een paar ramen open is het echt wel te doen.

Vandaag 0.5kg minder maar gisteren ook redelijk wat zout gegeten. M'n pomp bleef al 2 dagen achterwege tijdens het trainen, vandaar. Trainen ging gisteren prima. ook meer kracht door de MT.

gisteren 5 caps. momenteel slik ik de 2e door..

Vocht vasthouden is idd een vrij normaal ding met DNP dacht ik..

Je lichaam heeft behoefte om dat water voor zich te houden om te koelen :D

Vrijdag 5 caps genomen, vandaag en gisteren 4 caps ivm trainen.. dan kan ik 5 caps gewoon weg niet aan.

sinds laatste post 1,5kg lichter. Na vanavond zit het erop. Morgen in de middag neem ik een plaspil. Ik laat jullie zsm mogelijk het resultaat weten..

bedankt voor het lezen

Einde cycle was ik 4,5kg lichter. Gisteren plaspil genomen, en vandaag weer gewoon redelijk wat gedronken. Weeg nu ( 09:00) inclusief ontbijt een 1,5l water 5,5kg lichter dan voor m'n DNP cycle.

Heb overigens vergeten te vermelden dat ik 50mcg T3 neem en heb genomen.

Tenzij ik morgen 6kg zwaarder weeg was dit mijn log. Tnx voor reading

Goede resultaten, ik zit er ook weer naar uit te kijken om dnp te gebruiken. Zal 1 a 2 caps zijn per dag met ondersteuning van 250mg test eventueel 200mg primo of mast erbij.

Welke plaspil heb je gebruikt?

Vind je niet dat je er nu plat bij staat of heb je je volume kunnen behouden?

Terug
Naar boven