MuscleMeat

Mijn dnp log

• Topic Starter Topic Starter
Lasix

En vind mezelf niet plat.. Net als anders in de cut, reserves zijn leeg dus wat minder rond etc wel natuurlijk..

Lekker volgehouden man je hebt geen gekke dingen gedaan als ik hahah..

Merk je ook een verlaging van spek rond je buik/borst? Waarom die plaspil, voor je bloeddruk te verlagen? na een tijdje rust verlaagt hij zoiezo hoor..

grtz en laat je bloedwaardes nog eens checken! goeie tip

Gewoon vet verloren op de plaatsen waar het zat, niet specifiek een bepaalde plaats! Plaspil om op korte termijn te kunnen zien of er daadwerkelijk zoveel vocht wordt vastgehouden als men beweert.

Bloedwaardes checken na DNP heeft imo weinig zin, zou niet weten wat ik moet laten controleren? Leverwaardes zullen ongetwijfeld verhoogd zijn door het hoge gehalte creatinine wat is vrijgekomen tijdens het verbranden van lipides.

Laat m'n waardes overigens elke 4/5 weken checken hoor

gr

Even een dnp-leek vraag, je bent 4,5kg verloren maar dat is toch geen 4,5kg vet?Normaal zou ik dan aannemen dat de rest vocht is maar klopt dat ook dan?

Als hij 4,5kg vet in dat tijdsbestek verloren is ga ik morgen aan de DNP:)

Misschien eens een weekje informatie opzoeken over het spul, het is namelijk niet echt een comfortabel middel. Eerder iets voor een geadvanceerde gebruiker.

Heb me er al wel een beetje in verdiept hoor, snap wel dat zon zwaar middel zware dingen doet maar 4,5kg vet zou betekenen dat iemand van 100kg gewoon 4% kan dalen in vet in die paar dagen, is echt ongekend.

Vind het zelf ook heel onwaarschijnlijk.
Breda heb je je bf ervoor en erna laten meten?

Ja, en alles met onderwater meting. Ik train op de gym van een ex-bb'er.

DNP is geweldig spul, maar geen pretje. Een week lijkt niks, maar geloof me op DNP is het lang. De tijd gaat een beetje alsof je op de bus wacht, als je hem net hebt gemist. En je moet nog een uur wachten..

Als je DNP overweegt te gebruiken zou ik het zsm doen. Heb het al vaker gebruikt, ook in de zomer. Believe me dan is het nog 10x erger wat betreft volhouden.

Terug
Naar boven