Fitness Seller

mijn eerste keer

Anoniem_1973_1

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik zou mijn eerste (zomer) kuurtje willen starten, en natuurlijk vraag ik om goedkeuring.

Ik ben 33J, weeg 65, 1M69, BF weet ik (nog) niet maar mijn foto's zijn hier te zien onder mijn profiel. Ik ben niet bang van naaldjes; dus ik prik ;)

Als basis zou ik winny willen nemen en daar rond mijn kuurtje bouwen.
ik zat te denken aan:

1) winny only: week 1 tem 6 - 50mg/ed
novaldex: week 6 tem 10 - 40,20,20,20/ed

2) Test E: week 1 tem 10 - 250mg/w (of 500mg/w ?)
winny: week 6 tem 12 - 50mg/ed
novaldex week 12 tem 16 - 40,20,20,20/ed

3) Test E: week 1 tem 10 - 250mg/w (of 500mg/w ?)
Deca: week 1 tem 9 - 200mg/w
winny: week 6 tem 12 - 50mg/ed
novaldex week 12 tem 16 - 40,20,20,20/ed

mijn hoofdoel is strakker te komen en voller worden wat denken jullie?
wat zou een goed eerste kuurtje worden?
zou ik eventueel nog enkele weekjes clenbuterol bijnemen na mijn keur of niet?

Indien ik voor optie 3 ga, zet ik test en deca op dezelfde dag of laat ik er 1 (of meer) dagen tussen?

En hoe zetten jullie meerdere producten, alles op hetzelfde moment of gespreid over de dag?

bedankt voor de raad

Waarom kuren?

Je bent langer dan dat je zwaar weegt.. Valt nog zoveel naturel te halen

one big NO.

en verder houd ik mn klep :D

Valt nog véééél te halen naturel vriend

maar jij hebt toch al een paar kuurtjes gehad? (uit je vorige posts te lezen). dus vraag ik mij af hoeveel je als naturel gegaind hebt?

dude ga eerst eens zonder trainen!anders weeg je strax 72kg met je 1e kuur al in de reet

• Topic Starter Topic Starter
hoi,
nee ik heb nog niet gekuurd. ttz niet op deze manier. Wel al prohormonen genomen enzo, maar nog niet gekuurd zoals hierboven vermeld.
But ... point taken, ik zal nog eventjes verder doen zonder te kuren.
bedankt voor de info.

Veel mensen die ineens een eerste kuur nemen:cool:

tja wa kan ik daar op zeggen?
Ik dacht dat na 2 jaartjes trainen het eens tijd werd om een kuurtje te zetten.
Maar hey, raad is raad en iedereen zegt unaniem verder doen op een natuurlijke manier ... dus wij volgen die raad op.
Ik zal het binnen een 5 à 6 tal kilootjes nog eens proberen. Of is dit ook nog te vroeg?
ik ben echter wel nieuwsgierig over mijn vraagjes, als jullie 2 injecties moeten zetten op 1 dag (vb winny + test) worden ze dan tezamen gezet of gespreid over de dag. En indien jullie 2 wekelijkse injecties nemen (vb deca + test) zetten jullie ze op dezelfde dag, of op verschillende dagen?

wat voor winny heb je???
op waterbasis??

winstrol depot is dat niet altijd op waterbasis?

tja wa kan ik daar op zeggen?
Ik dacht dat na 2 jaartjes trainen het eens tijd werd om een kuurtje te zetten.
Maar hey, raad is raad en iedereen zegt unaniem verder doen op een natuurlijke manier ... dus wij volgen die raad op.
Ik zal het binnen een 5 à 6 tal kilootjes nog eens proberen. Of is dit ook nog te vroeg?
ik ben echter wel nieuwsgierig over mijn vraagjes, als jullie 2 injecties moeten zetten op 1 dag (vb winny + test) worden ze dan tezamen gezet of gespreid over de dag. En indien jullie 2 wekelijkse injecties nemen (vb deca + test) zetten jullie ze op dezelfde dag, of op verschillende dagen?
Als jy wil kuren moet je kuren, commentaar krijg je toch wel:D
Winny doe je meestal om de dag en is op water basis, test niet dus dat zet je beter niet samen. Maar als je op dezelfde dag doet kan toch? Je heb 2 benen, 2 billen ook als het goed is.

Terug
Naar boven