Fitness Seller

mijn eerste kuur ?

karel22

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, mijn naam is karel en ik ben 22 jaar. Ik train al 3 jaar lang.
IK heb besloten om een kuurtje te gaan doen.

Nu wil ik gewoon weten wat jullie ( als kenners ) mij aanraden.

Dus begin aub niet te zeiken over dat ik er nog niet klaar voor ben en voedingsschema etc etc . Het liefste wil ik dat jullie duidelijk zijn wat jullie als eerste kuur zouden doen .???

22 jaar 76 kilo. ( Het doel is om minimaal 5 kilo aan te komen )

grind eten,wordt je lekkah zwaar

6 weken d-bol only of 8 weken test enanthaat 500 mg only, rustig aan beginnen ;)

• Topic Starter Topic Starter
is een nakuur noodzakelijk .

Sommige mensen bij mijn school zeggen dat het niet persee hoeft de eerste keer ?

als het wel is , welke raad je mij dan aan ?

pfffffffffffff vertel het me,vertel het me, ik kan namelijk geen topics lezen,en wil dat jullie me alles voorkauwen.Als je nou ff zegt wat ik moet nakuren,dan kan ik weer weg.

Gaan we weer..... lees eerst is een beetje man, dan kan je zelf antwoord geven op je vraag.

dit bedoel ik nu dus. ik wil gewoon wat informatie van jullie, nee hoor jullie kunnen alleen maar zeiken en mauwen.

Ik vraag jullie wat informatie of kunnen jullie niet lezen.

Als ik het anders willen zou ik alles wel doorlezen ??? pffffffffffff

in de sticky's en andere topics van de as sectie staat ontzettend veel informatie waarschijnlijk zelfs dingen die je niet wilt weten dus lees lees en sla op ;)
en mochten er dan nog onduidelijkheden zijn kun je het natuurlijk vragen :)

wel nakuren, altijd doen! Pak in je nakuur chlomid en/of nolvadex

dit bedoel ik nu dus. ik wil gewoon wat informatie van jullie, nee hoor jullie kunnen alleen maar zeiken en mauwen.

nou met zo een reactie kun je verw8en dat ze je nu dingen gaan voorschrijven waar je waarschijnlijk niet beter van word :) gewoon netjes blijven en dan komt het alsnog wel goed.
maar als je nou via de info op dit forum een kuurtje samen stelt wat jou wel netjes lijkt voor de eerste keer en het dan voorstelt hier dan krijg je mooie reacties :)

6 weken winny op 40mg ed...nakuren met nolva 30 dagen aan 20mg ED.

Geen alcohol tijdens de kuur en nakuur.

22 jaar 76 kilo en drie jaar trainen . Pfff . Kan toch niet man . Jij moet 100 kg natural wegen ...

6 weken winny op 40mg ed...nakuren met nolvadex 30 dagen aan 20mg ED.

ik heb nog nooit van winny gehoord. wat is de echte naam ( als het een afkorting is ) ervan.

leg mij ook even die andere afkortingen uit die er bij staan

wat een dodoos dat jullie ingaan op zo een topicstarter.
Poep maar lekker in je broek jij.
Zoek het lekker uit.

ik zou voor synthol gaan

6 weken winny op 40mg ed...nakuren met nolvadex 30 dagen aan 20mg ED.

ik heb nog nooit van winny gehoord. wat is de echte naam ( als het een afkorting is ) ervan.

leg mij ook even die andere afkortingen uit die er bij staan

Is dit jou idee van "een vraag stellen"?

Er komen hier dagelijks figuren zoals jij die te belabberd zijn om zelf onderzoek te doen, en dan van ons verwachten dat we precies doen wat jij zegt.
Ga lekker ergens anders spelen.

Terug
Naar boven