Fitness Seller

mijn eerste kuur ?

karel22

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, mijn naam is karel en ik ben 22 jaar. Ik train al 3 jaar lang.
IK heb besloten om een kuurtje te gaan doen.

Nu wil ik gewoon weten wat jullie ( als kenners ) mij aanraden.

Dus begin aub niet te zeiken over dat ik er nog niet klaar voor ben en voedingsschema etc etc . Het liefste wil ik dat jullie duidelijk zijn wat jullie als eerste kuur zouden doen .???

22 jaar 76 kilo. ( Het doel is om minimaal 5 kilo aan te komen )

grind eten,wordt je lekkah zwaar

6 weken d-bol only of 8 weken test enanthaat 500 mg only, rustig aan beginnen ;)

• Topic Starter Topic Starter
is een nakuur noodzakelijk .

Sommige mensen bij mijn school zeggen dat het niet persee hoeft de eerste keer ?

als het wel is , welke raad je mij dan aan ?

pfffffffffffff vertel het me,vertel het me, ik kan namelijk geen topics lezen,en wil dat jullie me alles voorkauwen.Als je nou ff zegt wat ik moet nakuren,dan kan ik weer weg.

Gaan we weer..... lees eerst is een beetje man, dan kan je zelf antwoord geven op je vraag.

dit bedoel ik nu dus. ik wil gewoon wat informatie van jullie, nee hoor jullie kunnen alleen maar zeiken en mauwen.

Ik vraag jullie wat informatie of kunnen jullie niet lezen.

Als ik het anders willen zou ik alles wel doorlezen ??? pffffffffffff

in de sticky's en andere topics van de as sectie staat ontzettend veel informatie waarschijnlijk zelfs dingen die je niet wilt weten dus lees lees en sla op ;)
en mochten er dan nog onduidelijkheden zijn kun je het natuurlijk vragen :)

wel nakuren, altijd doen! Pak in je nakuur chlomid en/of nolvadex

dit bedoel ik nu dus. ik wil gewoon wat informatie van jullie, nee hoor jullie kunnen alleen maar zeiken en mauwen.

nou met zo een reactie kun je verw8en dat ze je nu dingen gaan voorschrijven waar je waarschijnlijk niet beter van word :) gewoon netjes blijven en dan komt het alsnog wel goed.