Fitness Seller

mijn eerste kuur ?

Wat een topic weer :roflol:

Het is niet eens warmer dan 15 graden buiten omg :D

idd, dit beloofd nog wat..

arrogante ecto's!!!

Het is nooit verkeerd om je even goed te verdiepen in AS gebruik. Ook over de mogelijke side effets en welke AS je moet hebben om je doel te bereiken. Zo weet je ook hoe je moet kuren en wat er eventueel als nakuur achteraan moet bij welke middelen?

Je hebt natuurlijk altijd mensen die niet willen lezen. Deze komen ook altijd met de meest belachelijke kuurschema's aanzetten die ze van hun dealer hebben gekregen. Dat ze daarmee of hun eigen lijf slopen of gewoon niet voorruit komen wordt er voor het gemak niet bij verteld. Zal jouw dealer een worst wezen als jij je kapot spuit. zijn zak zit vol met geld.

Lees gewoon ff goed waar je op moet letten hoe je moet eten. Post ook nog wat meer stats. Wat is je lengte en vetprecentage bijvoorbeeld. 76 kilo zegt niet zoveel namelijk. Als je 1.85 bent bij 76 moet je de AS laten staan en gewoon gaan vreten. Naturel is namelijk makkelijk 15 kilo te gainen met training, voeding en rust.

Mensen kunnen natuurlijk hier bot reageren maar lees je voor de basic stuff gewoon eerst ff in. Is ook wel zo lekker voor het behoud van je gezondheid zonder je zomaar ergens in te storten.

Hallo allemaal, mijn naam is karel en ik ben 22 jaar. Ik train al 3 jaar lang.
IK heb besloten om een kuurtje te gaan doen.

Nu wil ik gewoon weten wat jullie ( als kenners ) mij aanraden.

Dus begin aub niet te zeiken over dat ik er nog niet klaar voor ben en voedingsschema etc etc . Het liefste wil ik dat jullie duidelijk zijn wat jullie als eerste kuur zouden doen .???

22 jaar 76 kilo. ( Het doel is om minimaal 5 kilo aan te komen )

is een nakuur noodzakelijk .

Sommige mensen bij mijn school zeggen dat het niet persee hoeft de eerste keer ?

als het wel is , welke raad je mij dan aan ?

dit bedoel ik nu dus. ik wil gewoon wat informatie van jullie, nee hoor jullie kunnen alleen maar zeiken en mauwen.

Ik vraag jullie wat informatie of kunnen jullie niet lezen.

Als ik het anders willen zou ik alles wel doorlezen ??? pffffffffffff

6 weken winny op 40mg ed...nakuren met nolvadex 30 dagen aan 20mg ED.

ik heb nog nooit van winny gehoord. wat is de echte naam ( als het een afkorting is ) ervan.

leg mij ook even die andere afkortingen uit die er bij staan

1 woord: KANSLOOS!

Nou weet ie het wel hoor...:rolleyes:

Tja ik vind het een beetje een weirde gozer, maar goed

Week 1-4 30mg Dbol ED
Week 1-10 2ml Test EW
Week 12-16 20mg Nolva ED

Afkortingen zelf zoeken :D

Terug
Naar boven