Fitness Seller

Mijn eerste kuur

bliicard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier dus ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Mij naam is danny, 22jaar oud ik train nu ongeveer 1,5 jaar 4-5x per week.
Ik ben begonnen met trainen omdat ik te zwaar werd ik woog 1,5jaar geleden ongeveer 112 met een vetpercentage van 30%
binnen een jaar was ik ongeveer 17 kilo afgevallen (95kilo) een halfjaar geleden ben ik op massa gaan trainen
en weeg nu 100kilo met een vetpercentage van ongeveer 20%

Mijn doel is om groter en droger te worden na veel nadenken en rond gevraagd te hebben heb ik besloten om mijn 1ste kuur te gaan doen 10weken 1ml test en 1ml bol in de week.

ik twijfelde nog of ik eerst droger moet worden om te beginnen of juist niet, veel zeggen dat ik beter eerst voor de massa kan gaan omdat ik dan mijn vet omzet in spier en dan daarna het beste kan droogtrainen

En wat adviseren jullie mij over mijn kuur is het goed of zal ik beter anders beginnen?

Hoe denken jullie hierover? ik hoor het graag

Groetjes,

1: je traint veel ste kort om al te gaan kuren
2: je bent te dik om te gaan kuren, hiermee vraag je gewoon om gyno en een vochtbol worden.
3: Als je per se wil kuren, cut dan eerst naar 10 % VP
4:ga eerst 3 jaar naturel trainen en je voeding op orde krijgen, je voeding zit niet goed als je zo een hoog vetpercentage hebt. wellicht je training ook niet
5: laat kuren achterwege
6: volg niet zomaar advies op van paar jongens in je omgeving
7: VET KAN NIET OMGEZET WORDEN IN SPIEREN!!!!
8:1 ml bold per week gaat niks voor je uithalen (te lage dosis en er zijn betere middelen).

kortom: kom over anderhalf jaar terug als je op 10% zit en degelijke massa hebt gebouwd, dan kan je het eventueel overewegen.

Nu is er naturel nog genoeg uit te halen.

Blijf hier nog beetje rondlezen zodat je wat meer kennis opdoet, en je kan altijd PM sturen

Laatst bewerkt:
Afgezien van het feit of het verstandig is te gaan kuren met jouw VP en gebrek aan kennis, zou ik sws bold weglaten, gaat je niks brengen op die dosis.
Misschien is het een beter idee om hier eerst eens wat rond te lezen in de aas-sectie voor je begint.
Succes.

Als je serieus denkt dat je vet kunt omzetten in spieren dan mag je AAS niet eens met een lange tak aanraken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de info ik hoor veel verschillende dingen zelf heb ik er niet echt verstand van daarom dacht ik laat ik het hier eens navragen de 1 zegt dit de ander zegt dat

Vet zet dus niet om in spier, ik hoorde van wel
daarom dacht ik persoonlijk ook dat het voor mij beter zou zijn om nu te gaan kuren inplaats van dat ik eerst droog ga worden en dan weer aan moet komen

Ik denk dat ik onder de 20% zit ik laat het vanavond nachecken in de sportschool

Ik let nu al een paar maanden op wat ik eet en wilde als ik zou gaan beginnen met een goed aangepast eetschame beginnen en daarbij ook elke dag cardio te doen zou je dan nog steeds veel vocht vast houden tijdens je kuur?

Oke bedankt voor de info ik hoor veel verschillende dingen zelf heb ik er niet echt verstand van daarom dacht ik laat ik het hier eens navragen de 1 zegt dit de ander zegt dat

Vet zet dus niet om in spier, ik hoorde van wel
daarom dacht ik persoonlijk ook dat het voor mij beter zou zijn om nu te gaan kuren inplaats van dat ik eerst droog ga worden en dan weer aan moet komen

Ik denk dat ik onder de 20% zit ik laat het vanavond nachecken in de sportschool

Ik let nu al een paar maanden op wat ik eet en wilde als ik zou gaan beginnen met een goed aangepast eetschame beginnen en daarbij ook elke dag cardio te doen zou je dan nog steeds veel vocht vast houden tijdens je kuur?

Misschien is het raadzamer om met een goed voedingsschema je VP tot een acceptabel niveau te brengen, in de tussentijd kan je dan mooi de AAS sectie doorspitten en wat kennis opdoen.
win win.

Terug
Naar boven