Underscore22
Novice
- Waardering
- 0
hoi allemaal
Bij deze wou ik mij zoals het hoort
aan iedereen voorstellen.
Ik ben 22 jaar en ben ongeveer een goede maand bezig met fitness (alhoewel sommigen dat niet zo zullen noemen). Ik hoop dat ik nog veel bij kan leren en dat ik hiervoor aan het juiste adres zit.
Mijn gegevens zijn de volgende: Ik ben 22 jaar, 1m80 groot en weeg 76kg. Mijn vetpercentage zou volgens zo'n elektrische weegschaal op de gym 12,5% zijn.
Mijn doel is voornamelijk krachttoename. Spiermassa mag erbij komen maar altijd in functie van krachttoename. Ook zou ik mijn conditie de hoogte in willen brengen.
Ik had eraan gedacht om rippetoe te gaan doen zodat ik optimaal kan profiteren van mijn beginnergains
. Deze week heb ik een van de gyminstructeurs al gevraagd hoe je moet squaten, deadliften en bench pressen. Volgende week heb ik een nieuwe afspraak waarin hij me millitary press en powerclean gaat demonstreren.
Wat denken jullie hiervan? Zou rippetoe een goed begin zijn? Ik ben de guido to novice barbell training aka the official rippetoe ... doorgenomen. En zou me de eerste maand willen concentreren op de grote 3 zoals jullie zeggen.
Indien julllie vinden dat rippetoe de moeite van het proberen waard is, heb ik evenwel nog een aantal vraagjes:
- Er staat meestal dat je 3X5 moet doen, maar hoe moet je de opwarmingen doen? Is daar een bepaald vast patroon voor? Anders heb ik de indruk dat ik wel heel rap klaar ga zijn
- Zou op de dagen dat ik niet fitness cardio doen een goed idee zijn, of wacht ik daar best nog even mee? Ik dacht te lopen en zwemmen via een ABA en BAB systeem (zoals rippetoe)
dat was een hele boterham
alvast bedankt voor te antwoorden
mvg
Bij deze wou ik mij zoals het hoort
aan iedereen voorstellen.Ik ben 22 jaar en ben ongeveer een goede maand bezig met fitness (alhoewel sommigen dat niet zo zullen noemen). Ik hoop dat ik nog veel bij kan leren en dat ik hiervoor aan het juiste adres zit.
Mijn gegevens zijn de volgende: Ik ben 22 jaar, 1m80 groot en weeg 76kg. Mijn vetpercentage zou volgens zo'n elektrische weegschaal op de gym 12,5% zijn.
Mijn doel is voornamelijk krachttoename. Spiermassa mag erbij komen maar altijd in functie van krachttoename. Ook zou ik mijn conditie de hoogte in willen brengen.
Ik had eraan gedacht om rippetoe te gaan doen zodat ik optimaal kan profiteren van mijn beginnergains
. Deze week heb ik een van de gyminstructeurs al gevraagd hoe je moet squaten, deadliften en bench pressen. Volgende week heb ik een nieuwe afspraak waarin hij me millitary press en powerclean gaat demonstreren.Wat denken jullie hiervan? Zou rippetoe een goed begin zijn? Ik ben de guido to novice barbell training aka the official rippetoe ... doorgenomen. En zou me de eerste maand willen concentreren op de grote 3 zoals jullie zeggen.
Indien julllie vinden dat rippetoe de moeite van het proberen waard is, heb ik evenwel nog een aantal vraagjes:
- Er staat meestal dat je 3X5 moet doen, maar hoe moet je de opwarmingen doen? Is daar een bepaald vast patroon voor? Anders heb ik de indruk dat ik wel heel rap klaar ga zijn
- Zou op de dagen dat ik niet fitness cardio doen een goed idee zijn, of wacht ik daar best nog even mee? Ik dacht te lopen en zwemmen via een ABA en BAB systeem (zoals rippetoe)
dat was een hele boterham
alvast bedankt voor te antwoorden
mvg