Hey,
Ik ben Tina. 29 jaar. 1m64. 73 kilo. Mijn vetpercentage heb ik nog niet laten meten, maar ze gaan dat morgen doen.
In oktober ben ik beginnen trainen. Ik woog toen 98 kilo. Dus heb ik al wat vooruitgang geboekt he. Ik trainde tot voor kort met een vriend die zelf een fitness uitbaatte vroeger. Ik trainde gewoon met hem mee. Misschien iets te manneliijk.
Maar vanaf nu moet ik alleen trainen en mijn eigen schema's maken.
Momenteel doe ik maandag schouders, dinsdag rug, woensdag borst, donderdag schouders, vrijdag rug en zaterdag borst. Op dinsdag, donderdag en zaterdag ben ik nu ook begonnen met Start to run.
Ik train in een fitness met alles erop en eraan. Lopen doe ik buiten. Mijn doel is nog 10 kilo afvallen en wat droger staan. Zonder mijn vrouwelijke vormen te verliezen weliswaar.
Dit is het schema dat ik zelf uitwerkte. Van sommige oefeningen weet ik de naam niet dus heb ik het wat omschreven.
Maandag
Schouders: Dumbbel Lateral Raise - naar opzij
Dumbbel Lateral Raise - naar voor
Barbell Shoulder Press- achter hoofd
Barbell Shoulder Press - op borst
Barbell Upright Row
Benen: Deze doe ik gewoon op de machines.
Seated Leg Curl - druk naar beneden
Seated Leg Curl - druk naar boven
Benen open en dicht - druk naar binnen
Benen open en dicht - naar buiten
Dinsdag
Rug: Cable Pulldowns - voor hoofd
Cable Pulldowns - op borst
Cable Pulldowns voor hoofd met da driehoekje ipv een baar
Machine - zittend en driehokje naar buik trekken
Start to run
Woensdag
Borst: Barbell Bench Press
Dumbbel Bench Press
Dumbbel Flies
Machine - armen open en dicht doen met druk naar binnen
Machine - vooruit duwen van borst weg
Buik: Crunches
Knee Raises
Donderdag
Schouders: zelfde als maandag
Start to Run
Vrijdag
Rug: zelfde als dinsdag
Armen: Biceps: Barbell curls
Cable Curls
Dumbbel Curls
Triceps: Dumbbel Overhead Extensions
Machine - met een koord naar beneden en opzij
Zaterdag
Borst: zelfde als woensdag
Start to Run
Zondag
Rust of zwemmen
Voila. ik hoop dat jullie er wat aan uit kunnen. En ik hoop veel tips en pointers te krijgen.
Tina.
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
Aja, van elke oefening doe ik 5 sets. Ik begin op een vrij laag gewicht en ga dan omhoog. Ik probeer elke set 10 reps te doen.
T.
Ik ben Tina. 29 jaar. 1m64. 73 kilo. Mijn vetpercentage heb ik nog niet laten meten, maar ze gaan dat morgen doen.
In oktober ben ik beginnen trainen. Ik woog toen 98 kilo. Dus heb ik al wat vooruitgang geboekt he. Ik trainde tot voor kort met een vriend die zelf een fitness uitbaatte vroeger. Ik trainde gewoon met hem mee. Misschien iets te manneliijk.
Maar vanaf nu moet ik alleen trainen en mijn eigen schema's maken. Momenteel doe ik maandag schouders, dinsdag rug, woensdag borst, donderdag schouders, vrijdag rug en zaterdag borst. Op dinsdag, donderdag en zaterdag ben ik nu ook begonnen met Start to run.
Ik train in een fitness met alles erop en eraan. Lopen doe ik buiten. Mijn doel is nog 10 kilo afvallen en wat droger staan. Zonder mijn vrouwelijke vormen te verliezen weliswaar.
Dit is het schema dat ik zelf uitwerkte. Van sommige oefeningen weet ik de naam niet dus heb ik het wat omschreven.

Maandag
Schouders: Dumbbel Lateral Raise - naar opzij
Dumbbel Lateral Raise - naar voor
Barbell Shoulder Press- achter hoofd
Barbell Shoulder Press - op borst
Barbell Upright Row
Benen: Deze doe ik gewoon op de machines.
Seated Leg Curl - druk naar beneden
Seated Leg Curl - druk naar boven
Benen open en dicht - druk naar binnen
Benen open en dicht - naar buiten
Dinsdag
Rug: Cable Pulldowns - voor hoofd
Cable Pulldowns - op borst
Cable Pulldowns voor hoofd met da driehoekje ipv een baar
Machine - zittend en driehokje naar buik trekken
Start to run
Woensdag
Borst: Barbell Bench Press
Dumbbel Bench Press
Dumbbel Flies
Machine - armen open en dicht doen met druk naar binnen
Machine - vooruit duwen van borst weg
Buik: Crunches
Knee Raises
Donderdag
Schouders: zelfde als maandag
Start to Run
Vrijdag
Rug: zelfde als dinsdag
Armen: Biceps: Barbell curls
Cable Curls
Dumbbel Curls
Triceps: Dumbbel Overhead Extensions
Machine - met een koord naar beneden en opzij
Zaterdag
Borst: zelfde als woensdag
Start to Run
Zondag
Rust of zwemmen
Voila. ik hoop dat jullie er wat aan uit kunnen. En ik hoop veel tips en pointers te krijgen.
Tina.
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
Aja, van elke oefening doe ik 5 sets. Ik begin op een vrij laag gewicht en ga dan omhoog. Ik probeer elke set 10 reps te doen.
T.