- Waardering
- 61
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grolmus zei:Prachtig verhaal dolph, met zeer bruikbare informatie![]()
We zullen het hier even voor je laten kriebelen. Er komen leuke wedstrijden aan in het nieuwe jaar met veteranen klasses, heb ik gezien !, dus kom op Dolph je kunt het nog !!!
![]()
dolph zei:me vrouw ziet me aan komen kan gelijk me koffers pakken hahaha

Milky zei:Laat je vrouwtje dan meetrainen, misschien krijgt ze de smaak dan ook te pakken...![]()
dolph zei:me vrouw ziet me aan komen kan gelijk me koffers pakken hahaha
, 12 weken voorbereiding moeten toch nog wel een keer kunnen of doe je altijd rare dingen in je voorbereiding
.Grolmus zei:Je hebt je al die jaren netjes gedragen![]()
, 12 weken voorbereiding moeten toch nog wel een keer kunnen of doe je altijd rare dingen in je voorbereiding
![]()
.
dolph zei:dat kun je wel zeggen dat ik welles rare dingen doet daar weet de plaatselijke politie wel alles van maar voor de rest gaat t goed

Grolmus zei:![]()
![]()
![]()
Maar fantastisch dat je nog lekker bezig bent met de sport ! en wie weet
strijkt moeders thuis nog eens over het hart![]()
Kun je nog het e.a. herinneren van die wedstrijden ?, de voorbereiding, andere bekende deelnemers, het succes, want het zijn niet de minste wedstrijden die je hebt gewonnen. Altijd leuk zulke verhalen, hoe het toen allemaal in zijn werk ging![]()
Dave Hawk zei:Door posten Dolph, leuke bb verhalen lees ik graag![]()
In die tijd had je nog niet veel supp's, welke nam jij buiten je shakies![]()
In die tijd was het nog echt pionieren.
O jee, hij wordt steeds enthousiaster !dolph zei:k ga toch maar weer kijken of het nog steeds te koop is
ik hoop t want ik heb zo,n beetje alles al geprobeert
ga gelijk de deur uit doeiii