XXL Nutrition

Mijn ervaring als body builder Dolph Wilkens

Mooi artikeltje Roy;), Dolf is alive and training !!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Grolmus zei:
Dolph heb je er nooit aan gedacht om in het verleden internationaal te gaan draaien ?. Denk dat je zeker een eind was gekomen, Nederland sprak in die jaren een woordje mee op het internationale vlak.
Gasten als Edward Boef, Appie Steenbeek, Theo Voorbij, Dennis Castellion, Willem Jonkman, Jamo Brizzi, Jean Lynch etc etc. deden het toch allemaal
aardig in die tijd.

nee niet echt internationaal kwam na mijn idee toch noch wat te kort

en roy wat leuk stukkie heb dat noch nooit gelezen thnx

dolph zei:
nee niet echt internationaal kwam na mijn idee toch noch wat te kort
en roy wat leuk stukkie heb dat noch nooit gelezen thnx

Had naar mijn idee makkelijk gekunt met zulke resultaten:cool: , Nederland behoorde in die tijd tot de top landen in het bodybuilding, denk dat je aardig had kunnen scoren:thumbs:

Maar je resulten hier in Nederland verdienen dan ook respect;)

Gaaf hoor die oude artikelen. Nu is de top vrijwel niet meer te behalen, tenzij je een chemische bom bent.

dolph zei:
ben toen gaan zoeken naar een alternatief en dat was soja eiwit 95 zo hete dat spul was niet te zuipen dat heb ik zeker mijn hele body building tijd genomen,
ben nu ongeveer weer een jaar eiwit aan het proberen van alle merken maar ik heb nog niks gevonden wat me aanstaat
ik denk toch maar dat ik weer op zoek gaat naar die soja eiwit
dat vindt ik tot nu toe toch wel de beste
was goed koop 1 kilo was toen 25 fl
en der zat voor 95% aan eiwit in en plant aardig
ik ga toch maar weer kijken of het nog steeds te koop is
ik hoop t want ik heb zo,n beetje alles al geprobeert
het is ook nog steeds te koop, heet nou geloof ik eiwit 95.
kost nou 14.95 voor een kilo en is te koop bij de tuinen, en is nog steeds niet te zuipen.

ik neem het in de cut net water en kaneel en een beetje zoetstof.
en nu doe ik het door de kwark heen met cacou. is dan nog een beetje binnen te houden

• Topic Starter Topic Starter
jordy zei:
het is ook nog steeds te koop, heet nou geloof ik eiwit 95.
kost nou 14.95 voor een kilo en is te koop bij de tuinen, en is nog steeds niet te zuipen.
ik neem het in de cut net water en kaneel en een beetje zoetstof.
en nu doe ik het door de kwark heen met cacou. is dan nog een beetje binnen te houden

hoi Jordy wat bedoel je het is te koop bij de tuinen?
is dat een winkel?

prima stuk

Tjonge dat is lang geleden dat ik dit topic heb zien langskomen:cool:, misschien dat dolph nog weer eens wat gaat posten, toch een van de legenden in onze sport.

Terug
Naar boven