MuscleMeat

Mijn foto's

Kaasdief

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
15
Hier een paar fototjes
deze was 2 weken terug
2n00haw.jpg

deze vandaag genomen na de cardio
30bk8m0.jpg

Bodyfat denk ik rond 16% (veel buikvet), lengte 178, 81 kilo. Ik heb nog nooit onder de 20% gezeten, was nogal een dikkert vroeger.
Ben zachtjes aan het cutten, kan me moeilijk aan m'n eetschema houden :P

Anyway 1 augustus ben ik uitgeschreven bij m'n huidige gym, m'n doel voor dan is nog 3% eraf. 7 augustus op vakantie en daarna bij een nieuwe gym bulken.
Ik train sinds september serieus, daarvoor had ik thuis dumbbells van 12 kg (sinds ik hier geregistreerd ben ong)
Voor before pics moet ik ver graven in m'n bestanden (staan op een oude pc) maar ik was altijd ong 23%.

Ik heb vrij veel vet rond mn taille wat je niet echt goed op de foto's ziet, zal daar binnenkort wel een foto van maken.

Op en aanmerkingen welkom.

Laatst bewerkt:
mee statts,hoelang train je?before pics? bf schat ik op 16ong

dit is echt geen 18%, eerder 13-14%

idd, ik zit zelf op 18% en dat ziet er niet zo uit ;)

denk ook eerder richting 15%

• Topic Starter Topic Starter
Ik train sinds september serieus, daarvoor had ik thuis dumbbells van 12 kg (sinds ik hier geregistreerd ben ong)
Voor before pics moet ik ver graven in m'n bestanden (staan op een oude pc) maar ik was altijd ong 23%.

Ik heb vrij veel vet rond mn taille wat je niet echt goed op de foto's ziet, zal daar binnenkort wel een foto van maken.

de rest zie ik niet veel vet zitten,dus met alleen wat meer vet bij je buik wil niet zeggen dat je bf hoog is,bf word berekend over je gehele lichaam.je hebt je bf zeker met zon stom apparaat berekend ??

de rest zie ik niet veel vet zitten,dus met alleen wat meer vet bij je buik wil niet zeggen dat je bf hoog is,bf word berekend over je gehele lichaam.je hebt je bf zeker met zon stom apparaat berekend ??
Ik wil best van je aannemen dat het minder is hoor, zie het als een compliment :P
ik heb het een tijdje geleden met een huidplooimeter gedaan en toen kwam er 20% uit, ben sinds toen niet heel veel kwijtgeraakt.

hmm het oogt minder,al zie ik wel wat vet bij je oksels, zie het als compliment dan

Anyway 1 augustus ben ik uitgeschreven bij m'n huidige gym, m'n doel voor dan is nog 3% eraf. 7 augustus op vakantie en daarna bij een nieuwe gym bulken.

als je nu daadwerkelijk op 18-20% staat kan je imo beter doorcutten tot 12% en das pas weer bulken. Anders ben je direct weer te vet tijdens je bulk

gast anders ga je even goed vp schatten.
heb je al 3x verkeerd VP zien schatten, je schat veel te laag telkens..

Ok man! Jij ben wel echt super cool he! Als niemand hier iets zegt, kunnen ze ook nooit iets bijleren? Geef mij even die 3 linkjes ;).

Suwardi, je hebt overigens wel zieke stats, post is pics.

Je bent stuk droger geworden brah :)

Ga zo door.

Terug
Naar boven