Kaasdief Cool Novice 15 jaar lid Lid sinds 26 apr 2009 Berichten 221 Waardering 15 5 jun 2011 Topic Starter Topic Starter #21 Op deze foto zie je mn probleemgebied beter. Aan de zijkant van m'n buik zegmaar heb ik vrij veel vet.
Op deze foto zie je mn probleemgebied beter. Aan de zijkant van m'n buik zegmaar heb ik vrij veel vet.
suwardi Ripped Bodybuilder Lid sinds 26 mei 2011 Berichten 3.697 Waardering 401 Lengte 1m78 Massa 94kg Vetpercentage 11% 5 jun 2011 #22 gewoon 2-3x per week half uurtje cardio achter je krachttraining aangooien dan moet wel goed komen + schoon eten.
gewoon 2-3x per week half uurtje cardio achter je krachttraining aangooien dan moet wel goed komen + schoon eten.
G Gast 1830 Advanced Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 8 nov 2010 Berichten 1.412 Waardering 50 Lengte 1m67 Massa 72kg Vetpercentage 13% 6 jun 2011 #23 Kaasdief zei: Op deze foto zie je mn probleemgebied beter. Aan de zijkant van m'n buik zegmaar heb ik vrij veel vet. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Man je hebt amper vet, gewoon cleanbulken. Die 'lovehandles' aan de zijkant lijken vaak wat vetter, je kan die huidplooi daar makkelijk vastpakken.
Kaasdief zei: Op deze foto zie je mn probleemgebied beter. Aan de zijkant van m'n buik zegmaar heb ik vrij veel vet. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Man je hebt amper vet, gewoon cleanbulken. Die 'lovehandles' aan de zijkant lijken vaak wat vetter, je kan die huidplooi daar makkelijk vastpakken.