MuscleMeat

Mijn HGH voorstel

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Beste mensen,

Na lange tijd me verdiept te hebben in de materie (stickies en posts) en alles op een rijtje gezet te hebben heb ik besloten om GH te gaan gebruiken om mijn groei te maximaliseren.

Eerst even mijn bevindingen:

Alleen HGH

Voordelen:
• Creëren van NIEUWE spiercellen
• Vet afname
• Betere huidstructuur
• Enz….

Nadelen:
• Verminderde insulinegevoeligheid
• Daling van de werking van de schildklier

De nadelen kan ik op de volgende manieren compenseren:

Daling van de werking van de schildklier
• Iedere dag 50 mcg T3 op lege maag bij het opstaan (gedurende het gebruik van HGH.) Moet dit ook op de dagen dat ik geen HGH zet???

Verminderde insulinegevoeligheid (Ik wil dit nadeel opvangen met voeding NIET met insuline)
• Omega 3,6 + 9 tabletten
• Theelepel kaneel verdeeld over de dag.
• L’arginine (4 gram in de PWO shake)
• L’glutamine (20 gram per dag)
• Taurine (4 gram per dag)

OK… dit is dus de bedoeling:

WK 1 – 30,40,….. 5 of 10 iu HGH (5/7)
WK 1 – 30,40,….. 50 mcg T3 (ed)
WK 25 – 40 1000mg SUS
WK 25 – 40 800mg Tren Enth.

De hgh wil ik meteen het smorgens pakken en zetten in mijn buikvet (ik neem aan dat dit met subcutaan wordt bedoeld?) en vlak voor het slapen gaan.

Ik zou het prettig vinden als hier een paar goede tips uit gaan komen.

Alvast bedankt heren…

Hm ik heb hier geen verstand van maar wil wel ff zeggen: het ziet er heerlijk uit! :P jij gaat echt knallen! 40 weken kuren:O (weet er echt nix vanaf ik dacht dat 12 weken normaal was)

zo dat heb ik ook weer ff gezegd:P suc6 ermee hé!

t4 icm hgh wordt vaker aangeraden dan t3 erbij te nemen.Ben niet into de hgh maar daar staat me iets van bij.Geloof dat hgh beter zijn werk kan doen met t4 dan t3 maar staat vast hier ergens.

waarom pas in week 25 beginnen met roids ? en waarom dan ineens 15 weken lang dezelfde, op deze hoge doseringen ?
Volgens mij ben je beter om gedurende je 40 wekencycle, meerdere roidcycles te draaien
vb WK 8-18 Test E + Tren E
WK 30-38 Sust + Mast (of deca...)

Ik zou t4 pakken minimaal 50mcg ed ivm synergie hgh.
Kuur na 4 tot 8 weken starten. Dan heb je na je kuur nog veel voordeel van de HGH.

• Topic Starter Topic Starter
Maar waarom niet eerst een paar maanden de HGH zijn werk laten doen dan?

Ik kom trouwens net van een lekkere kuur af.

Keep the tips commin'

Ja, 1 of 2 maanden :) Dan zou je onderhand wel iets moeten merken lijkt me. Bij sommige mensen binnen een maand, bij andere pas na 4 maanden.
Het leuke is dat de gh je na je kuur lean houd en je beter laat herstellen. En dat stukje zou ik er sowieso bij pakken, voor mijn part begin je in week 1 van je hgh al je kuur. :)

lijkt me allemaal onzin, ik ben nu ong een maand bezig op 3.33 iu 7/7 samen met wat test en winny ik ga kkhard. Groeipijnen spierpijnen, alles wat je wil. AAS + hgh laat je direct knallen, wat iedereen ook beweert, het kan mss nog beter gaan maar het is zeker geen reden om te wachten.

Ik zou ook vrij snel beginnen met de aas, ik pak er zelf t4 bij, zit nu op 100 en dat verhoog ik naar de 300 en dan weer terug naar de 100.

Ik pak gedurende de gehele hgh kuur 500 mg testo(minimaal), Het aantal maanden wat ik dit ja ga doen ?, Vorig jaar 7 of 8 maanden gehad daarna alles laten testen en alles was in orde ook de de t4

HGH zonder aas is zonde van je geld

Insulinegevoeligheid neemt vooral af na een shot, je kan sowieso beter hier je voedingsschema mee afstemmen ff wat tijdstippen schuiven. Als je er veel last van krijgt kan je ook nog Lipoic Acid nemen werkt ook erg goed.

Als je wilt wachten zou ik lekker wachten, kan je eerst nog volop van je sth genieten.

op 40 weken HGH zou ik 2 kuurtjes van 6-8 weken plannen:

van 10 - 18

van 26 - 34

en de HGH nog wat langer laten lopen,zeker en vast tot en met (of nog iets langer dan) je nakuur,zal alleen maar voordelen hebben.

vlak voor het slapengaan is ook niet z'n goed idde denk ik,omdat je dan van nature uit al GH gaat aanmaken,zet je GH dan liever ergens in de namiddag ofzo dan heb je er 3 keer plezier van in plaats van 2 ;)

op 40 weken HGH zou ik 2 kuurtjes van 6-8 weken plannen:

van 10 - 18

van 26 - 34

en de HGH nog wat langer laten lopen,zeker en vast tot en met (of nog iets langer dan) je nakuur,zal alleen maar voordelen hebben.

vlak voor het slapengaan is ook niet z'n goed idde denk ik,omdat je dan van nature uit al GH gaat aanmaken,zet je GH dan liever ergens in de namiddag ofzo dan heb je er 3 keer plezier van in plaats van 2 ;)

Thanks mike,

Goeie tip.

Ik denk dat ik hem dan het smorgens en na de training zet.
Of net voor de training.
Maar goed...dan zit mijn buikje nog vol met carbs.

Insulinegevoeligheid neemt vooral af na een shot, je kan sowieso beter hier je voedingsschema mee afstemmen ff wat tijdstippen schuiven. Als je er veel last van krijgt kan je ook nog Lipoic Acid nemen werkt ook erg goed.

Als je wilt wachten zou ik lekker wachten, kan je eerst nog volop van je sth genieten.

Ja en oa dat ben ik nu aan het uitvogelen.

Smorgens meteen bij het opstaan een shot.

06:15 opstaan en meteen shot zetten
07:15 de eiwitshake (syntha 6 met 20 gram carbs....erg??????)

Hoelang moet er tussen de shot en de carbs zitten???

Er zijn ook mensen die net voor hun shot een proteineshake pakken waar zo goed als geen carbs in zitten. Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik denk dat het geen probleem is..

Ik moet mezelf ff verbeteren.

Ik las net dat ik schreef dat ik de hgh het smorgens en direct NA de training pak.
Dit moet VOOR de training zijn omdat het lichaam na de training zelf GH aanmaakt.

Wat raden jullie trouwens aan:
de 100 mcg T4 iedere dag pakken gedurende de HGH kuur of alleen op de dagen dat ik de HGH zet?

Ik moet mezelf ff verbeteren.

Ik las net dat ik schreef dat ik de hgh het smorgens en direct NA de training pak.
Dit moet VOOR de training zijn omdat het lichaam na de training zelf GH aanmaakt.

Wat raden jullie trouwens aan:
de 100 mcg T4 iedere dag pakken gedurende de HGH kuur of alleen op de dagen dat ik de HGH zet?

Ja precies. Dat was dus ook mijn reactie toen ik alles las. Niemand praat over de duur van de T3 of T4 als ik het allemaal goed gelezen heb???

Ja precies. Dat was dus ook mijn reactie toen ik alles las. Niemand praat over de duur van de T3 of T4 als ik het allemaal goed gelezen heb???

zolang als je hgh zet zal je stofwisseling vertraagd zijn en heb je dus t3 of beter nog t4 nodig... je pakt hem dus net zolang als de hgh... dit zou zonder bijwerkingen op je natuurlijke stofwisseling na gebruik moeten kunnen...

zolang als je hgh zet zal je stofwisseling vertraagd zijn en heb je dus t3 of beter nog t4 nodig... je pakt hem dus net zolang als de hgh... dit zou zonder bijwerkingen op je natuurlijke stofwisseling na gebruik moeten kunnen...

OK Thanks for the reply.

Als AAS zou ik alleen test e nemen. 20 tot 30 weken lang. Verder zou ik er toch wat insuline bijzetten. Hoeft niet veel te zijn, gewoon alleen direct na de training. Tijdens de AAS zou ik trouwens ook 25mg proviron per dag erbij nemen.

T4 zou ik trouwens elke dag 100mcg nemen..

Terug
Naar boven